Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

@ nouse4aname: Ja det var det også. Håper det kommer hit. Professor Layton er flotte spill.

Ellers har jeg fått litt sånn bilspilldilla. Er ikke i leiligheten nå, så får ikke spilt. Har bare Blur på PS3, men om ikke lenge kommer jo GT5.

 

Tror jeg drøyer med å kjøpe GT 5 til det havner på tilbud. Er ikke glad i bilsimulator spill. Mener å huske at det skal komme et Rally spill nå i høst, men husker ikke navnet. Elsker Rally spill, så det skal jeg kjøpe meg.

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@ nouse4aname: Ja det var det også. Håper det kommer hit. Professor Layton er flotte spill.

Ellers har jeg fått litt sånn bilspilldilla. Er ikke i leiligheten nå, så får ikke spilt. Har bare Blur på PS3, men om ikke lenge kommer jo GT5.

 

Tror jeg drøyer med å kjøpe GT 5 til det havner på tilbud. Er ikke glad i bilsimulator spill. Mener å huske at det skal komme et Rally spill nå i høst, men husker ikke navnet. Elsker Rally spill, så det skal jeg kjøpe meg.

Er det ikke rally i GT 5 da? Det var i alle fall i 3 :S

Lenke til kommentar

@ nouse4aname: Ja det var det også. Håper det kommer hit. Professor Layton er flotte spill.

Ellers har jeg fått litt sånn bilspilldilla. Er ikke i leiligheten nå, så får ikke spilt. Har bare Blur på PS3, men om ikke lenge kommer jo GT5.

 

Tror jeg drøyer med å kjøpe GT 5 til det havner på tilbud. Er ikke glad i bilsimulator spill. Mener å huske at det skal komme et Rally spill nå i høst, men husker ikke navnet. Elsker Rally spill, så det skal jeg kjøpe meg.

Er det ikke rally i GT 5 da? Det var i alle fall i 3 :S

 

Det er godt mulig nå når du sier det. Om den biten blir omfattende i GT 5 kan det være at jeg kjøper det rundt release. Må nesten lese noen anmeldeser om det.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte en del blader når jeg var i militæret for å ha noe å gjøre på øvelse, ellers har jeg ikke helt sett behovet for en slik investering. Leser Game Reactor når jeg kommer over en utgave, men skal jeg være helt ærlig finner jeg det bladet å være stort sett middelmådig sensasjonjournalistikk og reklame.

 

Merker forøvrig at å ha to spill å spille online (Team Fortress 2 og StarCraft 2) dreper lysten og tiden til å spille enspiller-spill. En tendens jeg ikke liker.

Lenke til kommentar

Gran Turismo 4 hadde en rally del, men jeg spilte ikke den så mye. Ikke så glad i rally. Kan ikke huske at den var så stor heller. Om du er glad i rallyspill nouse4aname, så ville jeg kjøpt det rallyspillet du snakker om, siden den er dedikert til bare rally.

Jeg skal også vente til GT5 blir litt billig. Jeg har andre spill jeg heller vil spille, enn et bilspill.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...