nub_nutz Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) Trur eg roer ned move kjøpet til det kommer noen interessante spill med tiden Killzone 3 kan bli artig med move, men eg tviler det vil bli bedre enn med ds3 mtp. Det å snu seg rundt etc. Endret 10. september 2010 av Mala Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) Det tror jeg du har helt rett i. For min del bestilte jeg Move for å ha det litt morro først og fremst, og når de store spillene kommer med Move-støtte blir det bare et pluss. Endret 10. september 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Og da fikk jeg mail fra Elkjøp av Move kontrolleren er påvei i posten Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Bestilte selv move i dag, starter packen, med kamera, move kontroller og demo disc. bestiller det mest pga da kanskje jeg har et spill eller to jeg og samboeren kan spille. ser at det kommer noe som heter TV superstars i slutten av september og det er noe hu kan tenke seg tror jeg litt lyst på sports champions og Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Og da fikk jeg mail fra Elkjøp av Move kontrolleren er påvei i posten Samme her, bare at det var i går. Gleder meg. Kjøpte Startpakken + Sports Champions for 950 kr hos CDON. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Holy... 33,5K for skole, det er mye penger. :o Jeg som trodde jeg hadde brukt mye da jeg svei av 8k på forhåndsbestillinger i går. Jeg betaler da 50k for skolen. Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 50k, er fortsatt småpenger til hva en "dyr" skole er Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Det er helt klart Men for noen høres 50k mye ut for skole, når man kan gå gratis. Tenker jeg lengre, så sparer jeg faktisk veldig mye penger, siden jeg ikke har tid til å spille nå, og da går det inn masse penger der. Og skolen er sponset av foreldrene. Så win-win Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Holy... 33,5K for skole, det er mye penger. :o Jeg som trodde jeg hadde brukt mye da jeg svei av 8k på forhåndsbestillinger i går. Jeg betaler da 50k for skolen. Jeg betaler 33.5k, men egentlig skulle jeg betalt 45k. Må gi skolen en del av stipendet mitt fremover :C Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Hvor går du forresten? Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Hvor går du forresten? Motion design på NKF i trondheim. Du? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) Økonomi Administrasjon BI i Nydalen Da betaler du jo mye mer enn meg. Har en venninne som går interiør på NKF Oslo, og det er mer enn BI. Endret 10. september 2010 av Bebeluv Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Får jeg minne om at dette er Konsollkaféen og ikke Siste Ordet 1? Om dere er like dårlige til å gjøre ting riktig i den virkelige verden som dere er til å holde dere til temaet "spill" i denne tråden lurer jeg på hvordan dere i det hele tatt kan gå ut av utgangsdøra om morgenen med bukse på. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) Review av Professor Layton and the Unwound Future. Et spill jeg gleder meg vanvittig mye til. http://ds.ign.com/articles/111/1119632p1.html Endret 10. september 2010 av nouse4aname Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Det gleder jeg meg til også. ^_^ Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Er spent på å se om det kan overgå The Curious Village som er et helt fantastisk spill. Pandoras Box var også et fantastisk spill, men ikke like bra synes jeg. Playstation Move startpakke til 499,- ser jeg. Hadde det bare vært noen spill som hadde vært av interesse så hadde jeg slått til tror jeg. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Kommer et Professor Layton spill til 3DS også. Pluss at det skal komme film har jeg hørt. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Jepp, det kommer mange spennende spill til 3DS, deriblant Professor Layton: The Mask of Miracle. Men Japan har allerede fått enda ett Professor Layton spill til DS som heter The Specter's Flute. Det kom i november 09 der. The Unwound Future som vi får nå har Japan hatt i rundt to år tror jeg. Håper ikke det tar lang tid før vi også får The Specter's Flute. Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 er så evig glad i biit.no, fant masse move tilbehør til brøkdel av prisen av hva den er i norge inkludert frakt og under 200 kr. evig takknemlig til de folka som står bak den sida der. konge Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) @ nouse4aname: Ja det var det også. Håper det kommer hit. Professor Layton er flotte spill. Ellers har jeg fått litt sånn bilspilldilla. Er ikke i leiligheten nå, så får ikke spilt. Har bare Blur på PS3, men om ikke lenge kommer jo GT5. Endret 10. september 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg