nubbiz Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Kjipe greier. En skal alltid holde seg unna finn når en nettopp har kjøpt noe. Samme gjelder Ebay. Du har ihvertfall fått deg en PS3. Gratulerer! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Håper på å få stipendet selv. Blir hvertfall noe mer som skal handles inn denne høsten. Blant annet nye Spider-Man spillet(jeg er en sucker for Marvel-comics og spill), og Black Ops av de spillene jeg har tatt til side på grunn av budsjettet jeg har nå. Heldigvis er regningene mine for huset betalt fram til januar. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) @Samojed: Aha, tenkte du hadde noen synspunkter på noen av spillene, var derfor jeg spurte. Ser også veldig frem til de to, spesielt TW2, blir forresten mitt første Civ.-spill. Har en kostbar svakhet for spesialutgaver, den har en tendens til å skape problemer. ^_^ Endret 9. september 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 årh, kjipt, kjøpte den ps3 60gb'en i dag, og har nettopp fått den opp å gå, så går jeg på finn, så ligger det en der til 2500, sucks når sånt skjer Kan jo bare kjøpe deg en 250 gb harddisk og putte den inn i ps3'n Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 mente at det lå en annen 60gb på finn, og hadde innbilt meg at jeg hadde gjort en god deal med tanke på at den er bakoverkompatibel og alt det der, men ja fultt klar over at det går ann å større disk, skal ha en 500gb segate momentus Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Der ga jeg opp Metro 2033. Var rett og slett ikke gøy å spille. Kjipt, for spillet har jo masse potensiale Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Synes Metro 2033 var fantastisk jeg. Gleder meg stort til Metro 2034. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Posetive med spillet var jo at atmosfæren og historien var såpass bra at jeg hvertfall ville se spillet til slutten av storyen. Etter det, ehh...not so much.. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) En verdig konkurrent til Metro 2033 er Fallout 3, ihvertfall når det gjelder setting. Mindre cinematisk og lineært til fordel for en himla mye større verden mye mye mer innhold. Ble nettopp ferdig med originalhistorien på Xbox 360 etter rundt 40 timer. Nå skal resten av spillet spilles! Edit: Det må også sies at jeg har Fallout 3 GOTY til både PC og Xbox, og har spilt igjennom det 6-7 ganger på PC, og har tilbakelagt godt over 300, muligens rundt 400 timer i det. Jeg forsvinner rett og slett når jeg spiller det. Ser vannvittig mye frem til New Vegas, men tror ikke jeg tør å spille det før i juleferien. Det er drepen å spille det i hverdagen - å legge seg eller forholde seg til noe kommer til å bli (og er allerede) umulig i New Vegas og Fallout 3. Endret 9. september 2010 av Laland Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Noen som har prøvd bioshock 2 dlc? Verdt penga? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Ikke like artig som dem andre med sjefen selv, men må jo smile litt ang slutten Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Noen som har prøvd bioshock 2 dlc? Verdt penga? Protector Trials, Minerva`s Den, eller Rapture Metro Pack/MP DLC`et? Protector Trials er letteste DLC`en jeg har vært borti så lenge du lærer deg å bruke ting riktig. Minerva`s Den er en gangske god liten campaign historie satt til en helt ny spillbar karakter i Big Daddy-suit. MP DLC`et er greit, men generelt sett er MP`en til Bioshock2 skrekkelig med tanke på hvor mange timer du må sette deg med spillet for å nå Rebirth, level 50 og 40 o.s.v. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Ikke like artig som dem andre med sjefen selv, men må jo smile litt ang slutten Litt sånn "old-spice-reklame" aktig. Nice ;P Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Sattan det klør i fingrene mine nå etter Playstation Move!! Har lest så mye at det er så utrolig presist og så si null delay, og plenty av hardcorespill å velge mellom etterhvert. Men har bestilt allerede RE5 GE og Sports Championship å har Heavy Rain som enda ikke jeg er ferdig med, ihvertfall noen spill som rettferdiggjør kjøpet. Å flere kommer senere med LBP2, Killzone 3, Sly Collection, sikkert Infamous 2, disse spillene mener jeg er verd Playstation Move alene Lenke til kommentar
Amored Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) ...Har lest så mye at det er så utrolig presist og så si null delay... ...har Heavy Rain som enda ikke jeg er ferdig med... Noen av spillene er vel ganske presise, men har sett noen videoer der f.eks. Res Evil 5 har litt delay. Var et annet spill også, som var litt treigt, men husker ikke hvilket det var... Men det er ikke så veldig viktig. Delayen er ikke stor uansett Heavy Rain må du vel kjøpe på nytt, om du vil bruke Move? Endret 10. september 2010 av Amored Lenke til kommentar
Quagles Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Kommer nok ikke til å kjøpe move med det første, men synes det er iallefall spennende at såpass mange nye titler skal gi muligheter for move. Oddworld Stranger's Wrath er vel et av de seneste jeg har hørt skal få move support. Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 er glad i golf spill, så kjøpte nye tiger woods til ps3 idag, kommer det move støtte til det? kommer det i en oppdatering eller eget spill i så fall Lenke til kommentar
Einride Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Tiger Woods PGA 2011 eller kva det no heiter får Move-støtte via ein oppdatering om eg ikkje tar heilt feil. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) Siden jeg er en sucker for Marvel-comics så elsket jeg denne traileren til Mavel VS Capcom 3: http://www.youtube.com/watch?v=oz8lmCDYzFU Endret 10. september 2010 av Maury Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Da jeg fikk en saftig lønning så skal jeg bestille enda mer spill, vurderer sterkt EyePet Move Edition Da blir det ca 3 spill til Move rundt lanseringsdagen og det er ikke værst fordi RE5 Gold Edition er blitt sendt fra the.hytta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg