Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper på å få stipendet selv.

 

Blir hvertfall noe mer som skal handles inn denne høsten. Blant annet nye Spider-Man spillet(jeg er en sucker for Marvel-comics og spill), og Black Ops av de spillene jeg har tatt til side på grunn av budsjettet jeg har nå. Heldigvis er regningene mine for huset betalt fram til januar.

Lenke til kommentar

En verdig konkurrent til Metro 2033 er Fallout 3, ihvertfall når det gjelder setting. Mindre cinematisk og lineært til fordel for en himla mye større verden mye mye mer innhold. Ble nettopp ferdig med originalhistorien på Xbox 360 etter rundt 40 timer. Nå skal resten av spillet spilles! :D

 

Edit: Det må også sies at jeg har Fallout 3 GOTY til både PC og Xbox, og har spilt igjennom det 6-7 ganger på PC, og har tilbakelagt godt over 300, muligens rundt 400 timer i det. Jeg forsvinner rett og slett når jeg spiller det. Ser vannvittig mye frem til New Vegas, men tror ikke jeg tør å spille det før i juleferien. Det er drepen å spille det i hverdagen - å legge seg eller forholde seg til noe kommer til å bli (og er allerede) umulig i New Vegas og Fallout 3.

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Noen som har prøvd bioshock 2 dlc?

Verdt penga? :)

 

Protector Trials, Minerva`s Den, eller Rapture Metro Pack/MP DLC`et?

 

Protector Trials er letteste DLC`en jeg har vært borti så lenge du lærer deg å bruke ting riktig.

 

Minerva`s Den er en gangske god liten campaign historie satt til en helt ny spillbar karakter i Big Daddy-suit.

 

MP DLC`et er greit, men generelt sett er MP`en til Bioshock2 skrekkelig med tanke på hvor mange timer du må sette deg med spillet for å nå Rebirth, level 50 og 40 o.s.v.

Lenke til kommentar

Sattan det klør i fingrene mine nå etter Playstation Move!!

Har lest så mye at det er så utrolig presist og så si null delay, og plenty av hardcorespill å velge mellom etterhvert. Men har bestilt allerede RE5 GE og Sports Championship å har Heavy Rain som enda ikke jeg er ferdig med, ihvertfall noen spill som rettferdiggjør kjøpet.

 

Å flere kommer senere med LBP2, Killzone 3, Sly Collection, sikkert Infamous 2, disse spillene mener jeg er verd Playstation Move alene :)

Lenke til kommentar

...Har lest så mye at det er så utrolig presist og så si null delay...

...har Heavy Rain som enda ikke jeg er ferdig med...

Noen av spillene er vel ganske presise, men har sett noen videoer der f.eks. Res Evil 5 har litt delay. Var et annet spill også, som var litt treigt, men husker ikke hvilket det var... Men det er ikke så veldig viktig. Delayen er ikke stor uansett :)

Heavy Rain må du vel kjøpe på nytt, om du vil bruke Move?

Endret av Amored
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...