Erik Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Er ikke det bare å skaffe en 60GB versjon da? Nei, hvis jeg først skal ha en PS3 så skal det være slim. Mindre strømforbruk og den holder seg kjørligere, jeg er nødt til å ha det fordi jeg har nok problmer med at det blir varmt med Arcaden og den fire år gamle laptopen. Dessuten er den matt så jeg slipper alt det forbanna støvet og sånt, og ting blir jævlig fort støvete her. Endret 8. september 2010 av Erik Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Det er vel ikke så lett å skaffe seg en 60GB nå om dagen, heller. Jeg skulle gjerne hatt det fremfor Slimen jeg har nå. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Holder litt på med Dead Space for tiden...men så jævla skummelt da! Holder jo nesten på å drite på meg mens jeg spiller...klarer å spille i en liten time men så må jeg bare ha en timeout altså. Scary shit! Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 jeg har muligheten til å få en ps3 60gb for 3000 kr, med hdmi kabel, ikke noe annet tilbehør, er dette billig? Frister, fordi har liksom 50 ps2 spill ;/ Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Er det med en kontroller? Jeg hadde heller kjøpt meg en slim og beholdt PS2en, da en får en ny slim til 2500 for 120gb, eller legg på 200 og få 250gb. Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 med kontroller. Jau, men det er alltid greit med en konsoll, hater kabelrot, og da blir det flere kontrollere osv, gah, takk for tips! Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Jeg skrev i helgen at CDON klarte å rote til min bestilling og sendte meg to elendige Wii spill og en DVD film når jeg la inn en ordre på 2 X360 spill, 1 PS3 spill og en BR. Sendte mail og fikk svar på mandag. De skulle ordne opp og sende returpakke til meg slik at jeg fikk sendt feilvarene tilbake, de ba meg sjekke fakturaen på pakken og se at den inneholdte de varene jeg faktisk bestilte (noe den gjorde) og skulle sende meg alt på nytt. Fikk idag pakken....... Skal vi se. 1 stykk Cod: WAW - Check! 1 stk Blu Ray - Check! 1 stk Lost Odyssey - Check 1 stk Lost Odyssey - Che!.. Wait? What? Gratulere CDON. Dere presterte å sende meg to spill av samme eksemplar denne gangen. Jeg skal vel ikke klage da vi begynner å nærme oss, men WTF? For å toppe det hele var returkonvolutten de sendte ikke i nærheten av stor nok til å få Wii spillene + DVD filmen i. Spørsmålet er dermed: Er CDon drevet av apekatter? Edit: Jeg vurderer seriøst å pakke inn en kaktus i returkonvolutten å sende tilbake. Endret 9. september 2010 av Konamixx Lenke til kommentar
Quagles Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Fantastiske nyheter, siste uken har det jo blitt kjent at Oddworld Stranger's Wrath kommer ut i HD for PS3, og nå kommer enda en fin fin nyhet. Oppfølgeren til Ace Attorney Investigations jobbes med og er rundt halvferdig. Forsåvidt hadde jeg jo mer håpet på Ace Attorney 4 med Phoenix Wright framfor Edgeworth, men så lenge det er noe som helst Ace Attorney er jeg strålende fornøyd. Mer kan leses her. Ellers for de som ikke gav Yakuza 3 et forsøk, kanskje denne videoen gjør at noen blir interessert i 4ern. http://www.gametrailers.com/video/pax-10-yakuza-4/704242#comments_top Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Jeg stemmer for kaktusen! Og et hidden cam, så vi ser reaksjonen på den som åpner. Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Hehe. Ja det kunne fort bli en spennende film. Men siden de tydeligvis ikke ser forskjelle på Wii spill og xbox spill hadde de vel bare tatt det for god fisk, plassert det i en hylle og slettet fakturaen. Anyways. Hvor får jeg kjøpt xbox points billigst? Edit: Nvm. Fant det i informasjonstråde om X360. Endret 9. september 2010 av Konamixx Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Fikk jævlig lyst til å dele forhåpningene mine om "Enslaved: Odyssey to the West", så hvorfor ikke? Hva tror dere? Av det vi har sett så langt synes jeg det lukter noe godt på gang. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 waaaargh!!!!! Betalte nettopp skole regning på 33.5k får ikke stipend før neste måned og har 500 kr å leve på. Går glipp av for mange spill :c Skulle gjerne hatt other m, halo reach og dead rising 2...men det kan jeg vell bare drite i. Om jeg ikke skal leve på knekkebrød i 30 dager før neste stipend....hmmmm...Kan i alle fall glede meg over at jeg allerede har betalt for ff 14 og får det i løpet av måneden en gang. Gleder meg også til enslaved, men penger.... Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Holy... 33,5K for skole, det er mye penger. :o Jeg som trodde jeg hadde brukt mye da jeg svei av 8k på forhåndsbestillinger i går. Lenke til kommentar
4ewugyvueoovuuoyuvfyic Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Jeg som trodde jeg hadde brukt mye da jeg svei av 8k på forhåndsbestillinger i går. Såpass, ja. Hvem spill var det du bestilte? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Skal vi se, bestilte: Two Worlds 2 (PC) Civilization V Spesial Edition (PC) GT 5 Collectors Edition (PS3) CoD: Black Ops Prestige Edition (PS3) Medal of Honour Tier 1 Edition (PS3) Assassin's Creed: Brotherhood Collectors Edition (PS3) Star Wars: The Force Unleashed 2 Collectors Edition (PS3) Fallout: New Vegas Collectors Edition (PC) PS Move pakke og Sports Champions (PS3) Lenke til kommentar
deltamannen Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Rider of Reason no more Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Jasså ja, du har nok delvis rett, lot meg rive med av lysten der, men var det noe spesielt du siktet til? Tror det skal mer til for å gjøre meg ufortjent til navnet. ^_^ Endret 9. september 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Tror det skal mer til for å gjøre meg ufortjent til navnet. ^_^ Egentlig ikke B) Ingen fortjener sitt navn bedre enn RoR Jeg er selvfølgelig unntaket som alltid. Endret 9. september 2010 av nubbiz Lenke til kommentar
deltamannen Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Jasså ja, du har nok delvis rett, lot meg rive med av lysten der, men var det noe spesielt du siktet til? Tror det skal mer til for å gjøre meg ufortjent til navnet. ^_^ Neida, bare kødda. Skal ha det meste av de spillene selv. Men uten colectors edition. Mest TW2 og Civ 5 jeg ser frem til Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 årh, kjipt, kjøpte den ps3 60gb'en i dag, og har nettopp fått den opp å gå, så går jeg på finn, så ligger det en der til 2500, sucks når sånt skjer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg