Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Er ikke det bare å skaffe en 60GB versjon da?

Nei, hvis jeg først skal ha en PS3 så skal det være slim. Mindre strømforbruk og den holder seg kjørligere, jeg er nødt til å ha det fordi jeg har nok problmer med at det blir varmt med Arcaden og den fire år gamle laptopen. Dessuten er den matt så jeg slipper alt det forbanna støvet og sånt, og ting blir jævlig fort støvete her.

Endret av Erik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skrev i helgen at CDON klarte å rote til min bestilling og sendte meg to elendige Wii spill og en DVD film når jeg la inn en ordre på 2 X360 spill, 1 PS3 spill og en BR. Sendte mail og fikk svar på mandag. De skulle ordne opp og sende returpakke til meg slik at jeg fikk sendt feilvarene tilbake, de ba meg sjekke fakturaen på pakken og se at den inneholdte de varene jeg faktisk bestilte (noe den gjorde) og skulle sende meg alt på nytt.

 

Fikk idag pakken.......

 

Skal vi se.

1 stykk Cod: WAW - Check!

1 stk Blu Ray - Check!

1 stk Lost Odyssey - Check

1 stk Lost Odyssey - Che!.. Wait? What?

 

Gratulere CDON. Dere presterte å sende meg to spill av samme eksemplar denne gangen. Jeg skal vel ikke klage da vi begynner å nærme oss, men WTF?

For å toppe det hele var returkonvolutten de sendte ikke i nærheten av stor nok til å få Wii spillene + DVD filmen i.

 

Spørsmålet er dermed: Er CDon drevet av apekatter?

 

Edit: Jeg vurderer seriøst å pakke inn en kaktus i returkonvolutten å sende tilbake.

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar

Fantastiske nyheter, siste uken har det jo blitt kjent at Oddworld Stranger's Wrath kommer ut i HD for PS3, og nå kommer enda en fin fin nyhet. Oppfølgeren til Ace Attorney Investigations jobbes med og er rundt halvferdig. Forsåvidt hadde jeg jo mer håpet på Ace Attorney 4 med Phoenix Wright framfor Edgeworth, men så lenge det er noe som helst Ace Attorney er jeg strålende fornøyd.

 

Mer kan leses her.

 

Ellers for de som ikke gav Yakuza 3 et forsøk, kanskje denne videoen gjør at noen blir interessert i 4ern.

 

http://www.gametrailers.com/video/pax-10-yakuza-4/704242#comments_top

Lenke til kommentar

Hehe. Ja det kunne fort bli en spennende film. Men siden de tydeligvis ikke ser forskjelle på Wii spill og xbox spill hadde de vel bare tatt det for god fisk, plassert det i en hylle og slettet fakturaen.

Anyways. Hvor får jeg kjøpt xbox points billigst?

 

Edit: Nvm. Fant det i informasjonstråde om X360.

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar

waaaargh!!!!! Betalte nettopp skole regning på 33.5k får ikke stipend før neste måned og har 500 kr å leve på. Går glipp av for mange spill :c Skulle gjerne hatt other m, halo reach og dead rising 2...men det kan jeg vell bare drite i. Om jeg ikke skal leve på knekkebrød i 30 dager før neste stipend....hmmmm...Kan i alle fall glede meg over at jeg allerede har betalt for ff 14 og får det i løpet av måneden en gang. Gleder meg også til enslaved, men penger....

Lenke til kommentar

Skal vi se, bestilte:

 

Two Worlds 2 (PC)

Civilization V Spesial Edition (PC)

GT 5 Collectors Edition (PS3)

CoD: Black Ops Prestige Edition (PS3)

Medal of Honour Tier 1 Edition (PS3)

Assassin's Creed: Brotherhood Collectors Edition (PS3)

Star Wars: The Force Unleashed 2 Collectors Edition (PS3)

Fallout: New Vegas Collectors Edition (PC)

PS Move pakke og Sports Champions (PS3)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...