Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har 37" og sitter kanskje 3 meter fra. I sengen. Med Sjokoloade. med brus. Med potetgull. Med dyna over meg. Med laptoppen ved siden av meg.

 

That is uber gaming time

Potetgull i senga er et sjakktrekk. Og man kan ikke spise mens man gamer. Blir fett op kontrolleren så man ikke spiller like bra. Makan.

Lenke til kommentar
During this morning's GDC 2009 panel on Eastern vs. Western development philosophies, Team ICO head Fumito Ueda was asked -- by Grasshopper Manufacture boss, Goichi "Suda51" Suda -- what the deal is with his crew's next game. You know, the follow-up to Shadow of the Colossus that everyone (even other Japanese devs!) are eager to know anything new about. Ueda couldn't say much, but we found his comments interesting.

 

After joking (or was he?) that his bosses were in the room listening, Ueda said that his next game -- widely referred to by the nickname "Trico" -- will be "something in-between" ICO and Shadow of the Colossus. "It will be similar to those past games, the essense is close to ICO," he added.

 

Suda51 then excitedly asked if he'd brought screenshots -- anything -- of or about the game. Ueda laughed slightly and conveyed the non-verbal equivalent of "next!" with his face.

 

Trykk på meg og du får en *tada* link.

 

Godt å høre at det er flere enn meg, Bear og Mala som gleder oss til det neste spillet fra Team Ico ^_^

Lenke til kommentar
Har 37" og sitter kanskje 3 meter fra. I sengen. Med Sjokoloade. med brus. Med potetgull. Med dyna over meg. Med laptoppen ved siden av meg.

 

That is uber gaming time

Potetgull i senga er et sjakktrekk. Og man kan ikke spise mens man gamer. Blir fett op kontrolleren så man ikke spiller like bra. Makan.

 

Hva tar du meg for?

 

Har da selvsagt en tørkepapirrull ved siden av meg som brukes titt og ofte. Seige hender er fyfy.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...