Toman18 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Overdrev med meterene, er vel bare 1 meter og ca 30 cm fra tven da tror jeg 37 blir for stort, blir firkanta i øynene med en 37" . Har 3 uker til å tenke på hvilken HDTV som jeg skal ha til PS3 og 360en Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Stikk inn på avforum.no Toman De gutta der kan komme med gode tips. Aner ikkje kor mange timer eg holdt til der inne uken før eg kjøpte nye TV hehe. Endret 25. mars 2009 av Mala Lenke til kommentar
Essem Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Har 37" og sitter kanskje 3 meter fra. I sengen. Med Sjokoloade. med brus. Med potetgull. Med dyna over meg. Med laptoppen ved siden av meg. That is uber gaming time Potetgull i senga er et sjakktrekk. Og man kan ikke spise mens man gamer. Blir fett op kontrolleren så man ikke spiller like bra. Makan. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2009 Makan ja! Må da være måte på! Men det stemmer jo det du sier, kontrolleren blir seig og jævlig å holde når man spiser potetgull når man spiller. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 During this morning's GDC 2009 panel on Eastern vs. Western development philosophies, Team ICO head Fumito Ueda was asked -- by Grasshopper Manufacture boss, Goichi "Suda51" Suda -- what the deal is with his crew's next game. You know, the follow-up to Shadow of the Colossus that everyone (even other Japanese devs!) are eager to know anything new about. Ueda couldn't say much, but we found his comments interesting. After joking (or was he?) that his bosses were in the room listening, Ueda said that his next game -- widely referred to by the nickname "Trico" -- will be "something in-between" ICO and Shadow of the Colossus. "It will be similar to those past games, the essense is close to ICO," he added. Suda51 then excitedly asked if he'd brought screenshots -- anything -- of or about the game. Ueda laughed slightly and conveyed the non-verbal equivalent of "next!" with his face. Trykk på meg og du får en *tada* link. Godt å høre at det er flere enn meg, Bear og Mala som gleder oss til det neste spillet fra Team Ico ^_^ Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Makan så Ueda setter oss på pinebenken da :unsure: Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Har 37" og sitter kanskje 3 meter fra. I sengen. Med Sjokoloade. med brus. Med potetgull. Med dyna over meg. Med laptoppen ved siden av meg. That is uber gaming time Potetgull i senga er et sjakktrekk. Og man kan ikke spise mens man gamer. Blir fett op kontrolleren så man ikke spiller like bra. Makan. Hva tar du meg for? Har da selvsagt en tørkepapirrull ved siden av meg som brukes titt og ofte. Seige hender er fyfy. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Stikk inn på avforum.no Toman De gutta der kan komme med gode tips. Aner ikkje kor mange timer eg holdt til der inne uken før eg kjøpte nye TV hehe. Stemmer, det. Mye god hjelp å få der Lærer mye av å skumlese gamle tråder der også. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Eller, liksom, lerret på 80" tre meter foran seg koblet til en Xbox 360, surround anlegg, spill-PC og 3.5TB med underholdning? Evt en 32" på samme plassen; lerretet trekkes ned foran ^_^ Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Vet ikke om det har blitt opprettet en tråd eller skrevet her et sted, men Blizzard og MS jobber med å få 360 mer MMO-vennlig Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Hva tar du meg for? Har da selvsagt en tørkepapirrull ved siden av meg som brukes titt og ofte. Seige hender er fyfy. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Vet ikke om det har blitt opprettet en tråd eller skrevet her et sted, men Blizzard og MS jobber med å få 360 mer MMO-vennlig Den linken funker ikke Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Nå da? Glemte og legge til url.. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Så vi skal betale for Live OG månedsbetaling for MMO? Dette blir dyrt Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Det koster å være kar, eller gamer i dette tilfellet Lenke til kommentar
JanF Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Eller, liksom, lerret på 80" tre meter foran seg koblet til en Xbox 360, surround anlegg, spill-PC og 3.5TB med underholdning? Evt en 32" på samme plassen; lerretet trekkes ned foran ^_^ Det hørtes konge ut! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Mine ultimate spillopplevelser har jeg på min nintendo DS Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2009 Mine ultimate spillopplevelser har jeg på min nintendo DS Okeyyy... :unsure: Lenke til kommentar
Erik Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Mine ultimate spillopplevelser har jeg på min nintendo DS ........ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Mine ultimate spillopplevelser har jeg på min nintendo DS Det kan jeg tenke meg! Det er vannvittig mange gode spill ute til den lille rakkeren, og med Chinatown Wars og dets fantastiske mottagelse er det vanskelig å ikke kjøpe en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg