Amored Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 PS3 Firmware 3.42 kills PS Jailbreak, others trot nok de som har jailbreaket ikke oppdaterer. Du skal være ganske tett hvis du gjør det. Nå har jo homebrew apps begynte å komme. FTP server osv. Det gjør muligheten til custom firmware stor. Sant det. Uansett dårlig strategi av Sony å fortelle om dette før firmwaren kommer. De burde heller bare overraske folk med sånne oppdateringer. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Aiaiai, The Last Guardian vil bli vist fram på Tokyo Game Show neste uke, 16 september! Forhåpentligvis får vi se litt gameplay og kanskje en slippdato. http://www.eurogamer.net/articles/2010-09-08-ueda-presenting-last-guardian-at-tgs-article Endret 8. september 2010 av nouse4aname Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Yes!! Tokyo Game Show kommer til å bli awesome. Håper vi får se noe kult og ikke minst noen overraskelser. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Fikk nettopp mail fra Sony om at jeg er med i LBP2-betaen. Moro! Laster straks ned. Edit: PS3en min kan ikke koble seg til det trådløse nettverket fordi det er en å i navnet. Veldig, veldig nedtur. Endret 8. september 2010 av Laland Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Er det ikke mulig å bruke aa eller bare a? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 PS3en vil ikke godta åen i "Håkons Nettverk", noe som irriterer meg en del. Kan ikke endre navnet på nettverket fordi det er 15+ trådløse enheter, og flere av dem er mine (lite it-kompetente) foreldre sine. Endte opp med å hente en kabel. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Ny liveaction trailer for Halo reach! Namnam!1 http://www.youtube.com/watch?v=DKRlWLDWhGI&feature=youtu.be Også er dj hero 2 demo på markedet. Laster ned nu B) Tracklisten for dj hero 2 kan dere se her: http://www.djhero.com/music/djhero2/songs Merker jeg begynner å glede meg nå ja. Mange fete mikser her Endret 8. september 2010 av niggle Lenke til kommentar
Amored Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Fikk nettopp mail fra Sony om at jeg er med i LBP2-betaen. Moro! Laster straks ned. Fikk beta-access jeg også Spille? Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Iløpet av 1 måned fra og med idag da får jeg Halo Reach, Just Cause 2, Resident Evil 5 Gold Edition, Sports Championship, Playstation Move og Sly Collection. Og dokk er heldige som har LBP2 beta vil jo ha den selv Endret 8. september 2010 av Toman Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Vel, noen er vannvittig flinke med editoren her. Noen er helt vannvittig flinke til å lage baner! Men, nå låste nettopp PS3en seg. Får si i fra til MM. Edit: Nå har jeg sagt i fra til MM. Endret 8. september 2010 av Laland Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Hvor i all verden er det dere får meldt dere opp til alle disse betaene? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Jeg husker neimen ikke. For Microsoft betaer bruker jeg http://connect.microsoft.com. For Sony følger jeg bare med på N4G og skriver meg opp der det er mulig når det er mulig. Endret 8. september 2010 av Laland Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Hvor i all verden er det dere får meldt dere opp til alle disse betaene? Helt enig! Jeg vil også spille LBP2! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 PS3en vil ikke godta åen i "Håkons Nettverk", noe som irriterer meg en del. Kan ikke endre navnet på nettverket fordi det er 15+ trådløse enheter, og flere av dem er mine (lite it-kompetente) foreldre sine. Endte opp med å hente en kabel. Hadde det problemet tidligere selv. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Denne herren har et lite dilemma. Jeg har nettopp funnet ut at jeg har mer penger til overs enn jeg trodde jeg kom til å ha, så da lurer jeg på om jeg burde på til innkjøp av et ekstra spill eller noe sånt. Det står mellom: - Dead Rising 2: Outbreak- eller Zombrex Edition. - Spiderman: Shattered Dimensions - Halo: Reach - PlayStation Move ...eller burde jeg bare spare de til noe i oktober? Jeg har nesten ikke kjøpt spill i det siste, så det klør litt i fingra Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Du sparer, så har du mer penger å bruke ved neste innkjøp. Aiaiai, The Last Guardian vil bli vist fram på Tokyo Game Show neste uke, 16 september! Forhåpentligvis får vi se litt gameplay og kanskje en slippdato. http://www.eurogamer.net/articles/2010-09-08-ueda-presenting-last-guardian-at-tgs-article Yahooo! Endelig. Irriterende at jeg ikke er der. Skulle ha dratt dit i år i stedet for neste år. Jaja, det viktigste er, The Last Guardian blir vist frem!!! Yes!! Tokyo Game Show kommer til å bli awesome. Håper vi får se noe kult og ikke minst noen overraskelser. Indeed! TES V og FF Versus XIII forhåpentligvis? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Du sparer, så har du mer penger å bruke ved neste innkjøp. Høres logisk ut Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Du sparer, så har du mer penger å bruke ved neste innkjøp. Høres logisk ut Halo: Reach koster bare 349,- på elkjop.no. Kan også følge litt med på Castlevania: Lords of Shadow om du liker den type spill. Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Jeg vil også ha beta til LBP2!! Hadde bare Sony visst hvor mye jeg elsker det første spillet, da hadde jeg nok fått en invitasjon til betaen! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 ... Jeg fatter ikke hvorfor Sony ikke kommer med softwareemulering. Ikke jeg heller. Kan vel hende de har planer om å gi ut en del PS2-titler i HD, og ønsker å tjene mer penger på akkurat det. Om det er tilfellet, så skjønner jeg det godt, men jeg skulle virkelig ønske de kunne komme med softwareemulering! Jeg vil nesten si at dette er den eneste grunnen til at jeg ikke har kjøpt meg PS3. Har rundt 35 PS2 spill som jeg har på en felles fet PS2 med søsken, hadde virkelig vært konge med PS2 support på PS3. Er ikke det bare å skaffe en 60GB versjon da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg