Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

 

trot nok de som har jailbreaket ikke oppdaterer. Du skal være ganske tett hvis du gjør det. Nå har jo homebrew apps begynte å komme. FTP server osv. Det gjør muligheten til custom firmware stor.

Sant det. Uansett dårlig strategi av Sony å fortelle om dette før firmwaren kommer. De burde heller bare overraske folk med sånne oppdateringer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne herren har et lite dilemma. Jeg har nettopp funnet ut at jeg har mer penger til overs enn jeg trodde jeg kom til å ha, så da lurer jeg på om jeg burde på til innkjøp av et ekstra spill eller noe sånt.

Det står mellom:

 

- Dead Rising 2: Outbreak- eller Zombrex Edition.

- Spiderman: Shattered Dimensions

- Halo: Reach

- PlayStation Move

 

...eller burde jeg bare spare de til noe i oktober? :hmm:

 

Jeg har nesten ikke kjøpt spill i det siste, så det klør litt i fingra :p

Lenke til kommentar

Du sparer, så har du mer penger å bruke ved neste innkjøp. ;)

 

Aiaiai, The Last Guardian vil bli vist fram på Tokyo Game Show neste uke, 16 september! Forhåpentligvis får vi se litt gameplay og kanskje en slippdato. http://www.eurogamer.net/articles/2010-09-08-ueda-presenting-last-guardian-at-tgs-article

Yahooo! Endelig. Irriterende at jeg ikke er der. Skulle ha dratt dit i år i stedet for neste år. Jaja, det viktigste er, The Last Guardian blir vist frem!!!

 

Yes!! Tokyo Game Show kommer til å bli awesome. Håper vi får se noe kult og ikke minst noen overraskelser. :w00t:

Indeed! TES V og FF Versus XIII forhåpentligvis? ;)

Lenke til kommentar

... Jeg fatter ikke hvorfor Sony ikke kommer med softwareemulering.

Ikke jeg heller. Kan vel hende de har planer om å gi ut en del PS2-titler i HD, og ønsker å tjene mer penger på akkurat det. Om det er tilfellet, så skjønner jeg det godt, men jeg skulle virkelig ønske de kunne komme med softwareemulering!

Jeg vil nesten si at dette er den eneste grunnen til at jeg ikke har kjøpt meg PS3. Har rundt 35 PS2 spill som jeg har på en felles fet PS2 med søsken, hadde virkelig vært konge med PS2 support på PS3.

Er ikke det bare å skaffe en 60GB versjon da?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...