Spartapus Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Jeg synes forbrukerfiendtlighet er blitt regelen innen underholdningsbransjen; regionkoder, NTSC/PAL, DRM, oppstykking av spill i DLC, TV-serier som blir utgitt på DVD med langt færre episoder per disk enn mulig, og hvorfor er det nødvendig å hele tiden patche og oppgradere nye spill/konsoller når det aldri var tilfellet med tidligere generasjoner? Fraværet av teknisk mikk med konsoller i forhold til PC har lenge vært et av mine argumenter for konsollgaming, men det forsvant med nyeste generasjon. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 (endret) Wiien er vel fortsatt er uten særlig "teknisk mikk". Det har sine positive og negative sider. Endret 7. september 2010 av Gormers Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Jeg synes denne høsten er småkjedelig faktisk, er for mange oppfølgere til spill som ikke gjør noe spesielt for å innovere. Spill som Call of Duty: Black Ops, Medal of Honor, Halo Reach, Gran Turismo 5, Fallout New Vegas og Fable 3 blir sannsynligvis gode spill, men det er liksom ikke spill som får mine spillfingre til å krible Vil ha noe mer unikt, noe som man ikke har spilt hundretusen ganger før. Har derimot bestilt Cod og Moh, men det var kun fordi jeg fikk disse til henholdsvis 349 og 200kr. Hadde ALDRI betalt fullpris for disse. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 MoH for 200,-? Hvor og når skjedde det, og til hvilken plattform? Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 MoH for 200,-? Hvor og når skjedde det, og til hvilken plattform? Kjøpte to drittspill for 100kr stk på play.com i sin tid, og leverte de inn for MOH på Gamestop. Til PS3 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Jeg sjekket om PCn min kunne kjøre The Witcher og det kunne den. Det første spillet altså. Kom langt over anbefalt, så da er det fullt mulig jeg prøver det spillet. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Jeg sjekket om PCn min kunne kjøre The Witcher og det kunne den. Det første spillet altså. Kom langt over anbefalt, så da er det fullt mulig jeg prøver det spillet. Da har du virkelig ett spill som du vill få en del god spillerunderholdning av Lenke til kommentar
Amored Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 (endret) ... Jeg fatter ikke hvorfor Sony ikke kommer med softwareemulering. Ikke jeg heller. Kan vel hende de har planer om å gi ut en del PS2-titler i HD, og ønsker å tjene mer penger på akkurat det. Om det er tilfellet, så skjønner jeg det godt, men jeg skulle virkelig ønske de kunne komme med softwareemulering! Noen som vet om en norsk side hvor jeg kan forhåndsbestille CE av Star Wars: The Force Unleashed 2? http://cdon.no/spill/title/search?q=Star+Wars%3a+The+Force+Unleashed+ Du verden! Er det mulig å ha så dårlig syn!? Har sett etter det CDON flere ganger, men har tydligvis oversett det hver gang. Takk for linken! Du redda året mitt! Endret 7. september 2010 av Amored Lenke til kommentar
Doderlein Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 I og med at jeg spurte om et RPG spill så vil jeg bare informere om at jeg har kjøpt Fallout 3. Hittil er det en 8/10 for min del. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Hvor lenge har du spilt det? Det kommer seg veldig, veldig mye når du får litt fett utstyr og kommer litt inn i historien. Rundt level 10 øker spillbarheten veldig, veldig mye. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 ... Jeg fatter ikke hvorfor Sony ikke kommer med softwareemulering. Ikke jeg heller. Kan vel hende de har planer om å gi ut en del PS2-titler i HD, og ønsker å tjene mer penger på akkurat det. Om det er tilfellet, så skjønner jeg det godt, men jeg skulle virkelig ønske de kunne komme med softwareemulering! Jeg vil nesten si at dette er den eneste grunnen til at jeg ikke har kjøpt meg PS3. Har rundt 35 PS2 spill som jeg har på en felles fet PS2 med søsken, hadde virkelig vært konge med PS2 support på PS3. Lenke til kommentar
Doderlein Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Hvor lenge har du spilt det? Det kommer seg veldig, veldig mye når du får litt fett utstyr og kommer litt inn i historien. Rundt level 10 øker spillbarheten veldig, veldig mye. Jeg er ved Teknologimuseumet, sliter veldig med HP og ammo, så det er ganske kjedelig. Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Jeg synes denne høsten er småkjedelig faktisk, er for mange oppfølgere til spill som ikke gjør noe spesielt for å innovere. Spill som Call of Duty: Black Ops, Medal of Honor, Halo Reach, Gran Turismo 5, Fallout New Vegas og Fable 3 blir sannsynligvis gode spill, men det er liksom ikke spill som får mine spillfingre til å krible Vil ha noe mer unikt, noe som man ikke har spilt hundretusen ganger før. Har derimot bestilt Cod og Moh, men det var kun fordi jeg fikk disse til henholdsvis 349 og 200kr. Hadde ALDRI betalt fullpris for disse. Spillutviklere har jo vært ute å sagt, at det ikke er vits å satse på nye IP'er nå, da det allerede lages spill til neste generasjons konsoller. Så blir nok mye sequels fremover. Forresten, trodde macene mine var dyre jeg, men den her tar jo kaka http://kotaku.com/5631785/this-liquid+cooled-xbox-360-pc-hybrid-costs-more-than-my-car quad sli ;D Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Kunne sikkert slengt inn en Wii og en PS3 Slim uten å øke prisen nevneverdig. Da kan jeg se et poeng ved den! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Har spillt Just Cause 2 i hele dag, og er nå helt ør i hodet. Merker jeg begynner å bli litt lei av spillet nå. Har gjort alle hovedoppdrag, strongholds og factions, samt sanket noen achivements. Nå er det bare å satse på at Amnesia: The Dark Descent kommer på steam imorgen. Har allerede kjøpt det, så venter bare på at det skal bli mulig å laste ned. Gru-gleder meg Lenke til kommentar
Amored Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 PS3 Firmware 3.42 kills PS Jailbreak, others Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 PS3 Firmware 3.42 kills PS Jailbreak, others trot nok de som har jailbreaket ikke oppdaterer. Du skal være ganske tett hvis du gjør det. Nå har jo homebrew apps begynte å komme. FTP server osv. Det gjør muligheten til custom firmware stor. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Wiien er vel fortsatt er uten særlig "teknisk mikk". Det har sine positive og negative sider. Og derfor liker jeg Wiien best av nestegenerasjon. Det skal ikke være vanskeligere enn å starte maskinen, sette inn spillet og spille i vei. Særlig når man har mange konsoller kan det gå uker og måneder mellom hver gang man bruker hver enkelt, med PS3 betyr det at man må regne med oppimot en halvtime går med til oppdateringer neste gang man skal spille, kanskje må du installere spillet i tillegg og fremdeles kan det være store deler som må shoppes på PSN før man har det komplett. Det er sikkert mange med mye fritid som rister på hodet over at jeg finner det her så vanskelig, men hvis man jobber fulltid blir det sjelden mer enn 2-3 timer maks til spilling på en hverdag og da er det greit å faktisk få uttelling for de timene man legger inn og at de ikke går bort til "teknisk mikk". Jeg spiller fremdeles mest på PS2 og det er vanskelig å ikke tenke at utviklingen har gått bakover når en eldre konsoll er så mye mer brukervennlig (og pålitelig; ingen frysing, RROD, Y2K bug etc.). Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Har spillt Just Cause 2 i hele dag, og er nå helt ør i hodet. Merker jeg begynner å bli litt lei av spillet nå. Har gjort alle hovedoppdrag, strongholds og factions, samt sanket noen achivements. Nå er det bare å satse på at Amnesia: The Dark Descent kommer på steam imorgen. Har allerede kjøpt det, så venter bare på at det skal bli mulig å laste ned. Gru-gleder meg Jeg vurderer denne tittelen sterkt da jeg synes eneren i sin tid var bra selv med ugly bugs osv Skal nok bestille det på play.com for 180kr Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Har spillt Just Cause 2 i hele dag, og er nå helt ør i hodet. Merker jeg begynner å bli litt lei av spillet nå. Har gjort alle hovedoppdrag, strongholds og factions, samt sanket noen achivements. Nå er det bare å satse på at Amnesia: The Dark Descent kommer på steam imorgen. Har allerede kjøpt det, så venter bare på at det skal bli mulig å laste ned. Gru-gleder meg Jeg vurderer denne tittelen sterkt da jeg synes eneren i sin tid var bra selv med ugly bugs osv Skal nok bestille det på play.com for 180kr Det sliter med en del stygge bugs dette også, men det er uansett et veldig artig spill som lett er verdt 180,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg