Gå til innhold

Konsollkaféen!

lonnj89

Anbefalte innlegg

Det var iallefall den følelsen jeg satt igjen med etter å ha rundet det. Det må komme en oppfølger. Please!

Det spillet er både koselig, vakkert og utrolig artig. Ble rett og slett dønn forelsket i det spillet, og ble trist da jeg hadde rundet det siden det da var over. Men fikk skvist ut litt mer ved å sanke trofeer, noe som var en fornøyelse, og fikk til slutt Platinum :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er spent på hva Bethesda skal kunngjøre om ikke så altfor lenge. Jeg håper virkelig på et nytt The Elder Scrolls!

Ellers gleder jeg meg veldig til Naruto Ultimate Ninja Storm 2, Star Wars: The Force Unleashed 2, Fable 3, Gears of War 3, Donkey Kong, Epic Mickey, LBP 2 og MGS: Rising.

Det er selvfølgelig mange andre spill jeg ser frem til, men det er disse spillene jeg ser mest frem til akkurat nå.

Noen som vet om en norsk side hvor jeg kan forhåndsbestille CE av Star Wars: The Force Unleashed 2?

Lenke til kommentar

Jeg er spent på hva Bethesda skal kunngjøre om ikke så altfor lenge. Jeg håper virkelig på et nytt The Elder Scrolls!

Det håpet deler jeg og mest sansynlig en stor andel av de andre her også.

Hvis historien er bra kommer det sikkert til å gå med det spillet som en del andre, jeg spiller 90% så bruker jeg en evighet på de siste 10% for å forlenge opplevelsen. ^_^

Edit: Men når kan vi forvente å få høre noe om disse spillene de sa de jobber med? Blir utålmodig. :(

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Jeg personlig mener bethesda bør prøve på noe nytt :)

oblivion falt ikke helt i smak, og fallout 3 var artig, men der også fikk jeg mye oblivion feeling.

Nei huff, det håper jeg virkelig ikke. Enkelte ting er for hellige til å tukles med. TES-universet er en av dem.

Enig der, tror jeg vil dø litt innvendig hvis de annonserer et TES MMO..... :cry: (noe jeg er styggelig redd for at de vil gjøre)

Lenke til kommentar

Mhm piratkopiering er så flott altså, herregud viss man skal snakke som så dette så har Wii og 360 blitt piratkopiert omtrent på dems lanseringsdager ;), tragisk men ren fakta. Synes det var godt gjort av Sony å klarte å holde unna hackerene så mange år, men kan de som gjør dette spille backups på PS3en? Håper ikke det jeg fordi pirater er tragiske.

Idag selger jeg Red Dead Redemption Limited Edition, min ekstra kopi av God Of War III som jeg ikke trenger og Mafia II som er fullført. Si jeg får ca 800kr for disse, da betaler jeg nette sum til Playstation Move 100kr :p

Endret av Toman
Lenke til kommentar

Hvordan er platekompaniet på forhåndsbestilling av spill? Får du de på dagen, evt noen dager før? Tenkte jeg skulle forhåndsbestille noen spill, men vil helst gjøre det fra noen som er pålitelige med å få de ut på dagen eller litt løsslupne og sender de en dag eller to før.

Tenkte spesielt på Black ops som kommer ut på en tirsdag. Det samme gjorde MW2 ifjor og da fikk jeg det ikke før dagen etter release.

Lenke til kommentar

For at jeg skal forhåndsbestille på nett krever det et veldig bra tilbud og at jeg faktisk ikke blir emo under ventetiden (ennå hat i meg fra Forza 3 LE-ventetiden til Elkjøp).

Gleder meg til denne spillhøsten, starter med Halo Reach-bundlen til Game - en unnskyldning for å oppgradere fra gamle 360en. I oktober får jeg servert Medal of Honor. Etter Infinity Ward-problemene trodde jeg ikke det skulle bli et nytt Call of Duty-spill på meg før om mange år, men COD: Black Ops virker underholdende nok til at jeg skal gi det sjanse. Lanseringen av Kinect er noe jeg gleder meg til, kommer nok til å slå like bra ann hos mine lite spillinteresserte venner og venninner som Wii gjorde når den ble lansert. Utenom Halo Reach er faktisk det jeg gleder meg mest til BF:BC2 Vietnam, multiplayer på BC2 har vært min mest tidsoppslukende onlinespill på X360 utenom COD: MW og Halo 3. Og ettersom BF Vietnam på PC er mitt favoritt multiplayer spill på PC gjennom jo dette bli bra.

Noen andre titler jeg vurderer å kjøpe er: Fallout: New Vegas og Fable III. Noen spill jeg ikke har fått med meg som kommer til X360 gjennom de kalde månedene? Og noen som har oversikt over de beste prisene på COD: Black Ops (Hardened Edition) Medal of Honor (Tier 1 Edition)?

Lenke til kommentar

Om et par timer har jeg Toy Story 3 :D

Hahaha gleder meg faktisk å spille det :D

Har testet det. Er litt stilig at de har lagt en "sandkasse" del også. Der kan du blant annet fakke tyver og bokstavelig talt kaste dem i fengsel :D

Ikke spilt så mye hovedstoryen da, så velger å ikke uttale meg om den.

Edit: Leif

Endret av Saapa
Lenke til kommentar

De kan spille bakcups, og PS2-spill på alle PS3er. Ohyes. Jeg fatter ikke hvorfor Sony ikke kommer med softwareemulering.

Jeg er redd svaret er like opplagt som det er kynisk.

Hvis Sony ville være kæmmiser med forbrukerne hadde de for lengst gitt ut en PS3 som spiller alle PS1- og PS2-spill uavhengig av region, og med sonefri bluray-spiller. I stedet sitter jeg her med PS3, en europeisk PS2 og en amerikansk PS2 for å få brukt alle spillene mine. Jeg tror Sony tjener mer på denne måten enn om jeg hadde én konsoll som gjorde alt, uansett pris ville jeg kjøpt en sånn bare for å slippe å ha tre konsoller i hylla med ledningshelvete og strømadaptere. Det blir nok ikke lenge til jeg må skaffe meg en sonefri (eventuelt region 1) bluray i tillegg til den på PS3en heller, når det for alvor begynner å komme filmer på bluray.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...