Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oioioi...blei noen hektiske timer med Killzone 2 på kveldingen gitt. Det spillet der er bare RÅTT Blei lamslått av det visuelle når man kommer til wasteland området, heilt epic!

 

Tok meg eit par runder online også, og her fortsatte det visuelle å imponere! 32 spillere, heilt konge bra size på de 2 mapsa eg testet (bro og wasteland). Gleder meg noe heilt jævlig til eg får nye HDTV`en neste Tirsdag :D

Lenke til kommentar

Godt jeg har ikke sett dem banene, vil spare dem til jeg får min FullHD neste måned håper jeg. Killzone 2 er fantastisk på min HD-TV som ikke er full-hd og er bare 26" stor :p. Sliter faktisk med søvnen fordi jeg gleder meg til å få ny tv, nesten så mye at jeg må slå til å kjøpe tven til helga :D

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Ja det ser lekkert ut på min 50" også i 720p :p Men merker den er sliten på kontrast og sortnivå gitt...den har gitt meg sinnsykt..SINNSYKT mange gode timer opp igjennom årene :love: Men byttes no ut neste uke :)

 

KZ2 kjører vek maks 1080i, men bør vel se noenlunde ut oppskalert til 1080p tenker eg.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Ja det ser lekkert ut på min 50" også i 720p :p Men merker den er sliten på kontrast og sortnivå gitt...den har gitt meg sinnsykt..SINNSYKT mange gode timer opp igjennom årene :love: Men byttes no ut neste uke :)

 

KZ2 kjører vek maks 1080i, men bør vel se noenlunde ut oppskalert til 1080p tenker eg.

 

Jeg har testa KZ2 både i 720p og 1080p, og jeg syns det så litt bedre ut i 720p faktisk. Har googla litt rundt på nettet og ser at de fleste andre som har testa dette har kommet frem til den samme konklusjonen. Så tror at 720p er å foretrekke, spillet er ihvertfall griselekkert hos meg :D

Lenke til kommentar

Er vel at jeg ikke har så mye plass da jeg sitter 2 meter fra tven med 26tommeren, da trenger jeg ikke større en 32 tommer da vel? Har råd men plassen har ikke råd :p. Vil ha ny HDTV så konsollene mine skal trives enda bedre :]

 

Kuroen koster 10k og Samsungen 8k, men får kansje rabatt på 15-25%, har noen kontakter :]. Men må reise til Drammen for Kuroen og bare til Sandnes Rogland på Siba med 35 min med bil :p

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...