Crazy Joe Davola Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Det fungerer ikke hos meg. Jeg får bare opp "Steam is having trouble connecting to the Steam servers". Selv om nettbutikken til steam ikke virker skal det være mulig å spille spill du har kjøpt derfra. Gå inn i games og dobbelklikk på spillet. Har gjort det med Mafia II, og det funker helt fint. Ellers er det gledelig at det nå er mulig å forhåndsbestille Last Window til greie 349,- fra elkjøp og lefdals nettbutikker for de av oss som er interessert. Lenke til kommentar
SpillRune Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Ellers er det gledelig at det nå er mulig å forhåndsbestille Last Window til greie 349,- fra elkjøp og lefdals nettbutikker for de av oss som er interessert. Meg meg meg! Men jeg vil kjøpe det i butikk. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Ellers er det gledelig at det nå er mulig å forhåndsbestille Last Window til greie 349,- fra elkjøp og lefdals nettbutikker for de av oss som er interessert. Meg meg meg! Men jeg vil kjøpe det i butikk. Jeg kommer nok til å bestille det på nettet da jeg er litt usikker på om det er noen butikker som i det hele tatt får det inn. Hotel Dusk er vel ikke det mest kjente DS-spillet der ute, så jeg tør ikke stole på at en butikk skal få det inn. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 (endret) Det fungerer ikke hos meg. Jeg får bare opp "Steam is having trouble connecting to the Steam servers". Selv om nettbutikken til steam ikke virker skal det være mulig å spille spill du har kjøpt derfra. Gå inn i games og dobbelklikk på spillet. Har gjort det med Mafia II, og det funker helt fint. Ellers er det gledelig at det nå er mulig å forhåndsbestille Last Window til greie 349,- fra elkjøp og lefdals nettbutikker for de av oss som er interessert. Jeg kommer ikke inn på nettbutikken en gang. Når jeg skal skrive inn passordet i den boksen som kommer opp når jeg trykker på ikonet på startmenyen, så får jeg bare opp at den ikke kan kobles til serverene. Jeg tror vel ingen har fått tak i mitt passord og jeg spilte jo Worms tidligere i kveld. Jeg kommer ikke inn på support sidene heller. Endret 27. august 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Ah, ok. Jeg har gjort det slik at jeg slipper å taste inn passord når jeg klikker på steam-ikonet. Så den logger inn automatisk for meg. Men da er det vel bare å vente til de fikser det, regner med det er fikset imorgen. Må også bare poste denne da den var stilig. Gleder meg veldig til Assassin`s Creed: Brotherhood etter det fantastiske AC2. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Nødt til å være noe hos de. Håper jeg... Får meg liksom til å lure om det er helt tilfeldig at dette skjedde akkurat nå som jeg tuklet med de lydproblemene til Worms Reloaded. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 La først merke til nå at Mafia 2 coveret mitt hadde nye xbox 360 logoen, så da ble det mitt første spill med nye desigenet Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 (endret) Hva er egentlig greia med at ps3 coverene har gjennomsiktige kanter? Liker det så absolutt ikke... Endret 28. august 2010 av Lexiboij Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Hvordan ser den nye logoen til 360 ut? inb4 Google... Lenke til kommentar
SpillRune Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Hvordan ser den nye logoen til 360 ut? inb4 Google... Er vel ikke snakk om ny logo, men nytt spillcoverdesign som matcher den grafiske profilen til 360S. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Ok. Noen som har Worms Reloaded? Jeg spilte over nettet i går. Ufattelig gøy. Jeg må kose meg mens jeg kan, hjemme har jeg jo ikke internett for tiden. <_< Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Der forhåndbestilte jeg enda et spill, Resident Evil 5 Gold Edition til PS3 som skal ha Move support Så at de DLC som er der er mer verdt en det jeg betalte for selve spillet!!! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Resident Evil 5. Jeg kjøpte sågar ny Xbox eksklusiv til dette spillet uten at det hjalp i det hele tatt - fikk aldri fullført det gitt! Tror ikke jeg har så mye igjen egentlig, kanskje jeg skal gjøre det ferdig før jeg begynner med Risen? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Kanskje vi kan ta det i coop? Jeg har hatt det liggende helt siden jeg vant det her hos Gamer, men har aldri fått fatt i det. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Resident Evil 5. Jeg kjøpte sågar ny Xbox eksklusiv til dette spillet uten at det hjalp i det hele tatt - fikk aldri fullført det gitt! Tror ikke jeg har så mye igjen egentlig, kanskje jeg skal gjøre det ferdig før jeg begynner med Risen? Hehe, jeg har spilt det mye. Nok til å få platinum trophy i alle fall. Ikke et supert spill, men helt ok, var faktisk et av de første jeg kjøpte til PS3. Var det slik at det ville få Move support? Må nesten teste det da. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 (endret) Resident Evil 5. Jeg kjøpte sågar ny Xbox eksklusiv til dette spillet uten at det hjalp i det hele tatt - fikk aldri fullført det gitt! Tror ikke jeg har så mye igjen egentlig, kanskje jeg skal gjøre det ferdig før jeg begynner med Risen? Hehe, jeg har spilt det mye. Nok til å få platinum trophy i alle fall. Ikke et supert spill, men helt ok, var faktisk et av de første jeg kjøpte til PS3. Var det slik at det ville få Move support? Må nesten teste det da. Gold Edition vil ha Move Support, vet ikke om det kommer patch til vanlige edition. Tok den versjonen siden jeg ikke hadde RE5 til PS3, hadde RE5 på 360en, blir nok bedre nå siden jeg har drømt om kongegrafikk plus Move= win for meg Endret 29. august 2010 av Toman Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Jeg synes RE5 var innmari moro. Jeg har ingen erfaring med tidligere RE-spill, men RE5 falt jeg pladask for med én gang. Når man blir vandt med kontrollsystemet er det veldig, veldig morsomt. Særlig i coop. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 RE5 var bra men skuffa i motsetning til RE4 som er en slager Det spillet og Doom III skremte livskiten ut av meg mange ganger Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Kanskje vi kan ta det i coop? Jeg har hatt det liggende helt siden jeg vant det her hos Gamer, men har aldri fått fatt i det. Det høres ut som en god idé! Og RE 5 er på langt nær like bra som RE 4 (som jeg heller aldri fikk fullført helt...), men kongen på haugen er Resident Evil 2. Det er et fantastisk stykke arbeid. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 RE5 var bra men skuffa i motsetning til RE4 som er en slager Det spillet og Doom III skremte livskiten ut av meg mange ganger Enig! RE4 var ett veldig godt spill, RE5 var ett stort langt gjesp som eg aldri orket å fullføre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg