Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Det fungerer ikke hos meg. Jeg får bare opp "Steam is having trouble connecting to the Steam servers".

:cry:

 

Selv om nettbutikken til steam ikke virker skal det være mulig å spille spill du har kjøpt derfra. Gå inn i games og dobbelklikk på spillet. Har gjort det med Mafia II, og det funker helt fint.

 

 

Ellers er det gledelig at det nå er mulig å forhåndsbestille Last Window til greie 349,- fra elkjøp og lefdals nettbutikker for de av oss som er interessert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ellers er det gledelig at det nå er mulig å forhåndsbestille Last Window til greie 349,- fra elkjøp og lefdals nettbutikker for de av oss som er interessert.

Meg meg meg! Men jeg vil kjøpe det i butikk.

 

Jeg kommer nok til å bestille det på nettet da jeg er litt usikker på om det er noen butikker som i det hele tatt får det inn. Hotel Dusk er vel ikke det mest kjente DS-spillet der ute, så jeg tør ikke stole på at en butikk skal få det inn.

Lenke til kommentar

Det fungerer ikke hos meg. Jeg får bare opp "Steam is having trouble connecting to the Steam servers".

:cry:

 

Selv om nettbutikken til steam ikke virker skal det være mulig å spille spill du har kjøpt derfra. Gå inn i games og dobbelklikk på spillet. Har gjort det med Mafia II, og det funker helt fint.

 

 

Ellers er det gledelig at det nå er mulig å forhåndsbestille Last Window til greie 349,- fra elkjøp og lefdals nettbutikker for de av oss som er interessert.

Jeg kommer ikke inn på nettbutikken en gang. Når jeg skal skrive inn passordet i den boksen som kommer opp når jeg trykker på ikonet på startmenyen, så får jeg bare opp at den ikke kan kobles til serverene. Jeg tror vel ingen har fått tak i mitt passord og jeg spilte jo Worms tidligere i kveld.

Jeg kommer ikke inn på support sidene heller.

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Resident Evil 5. Jeg kjøpte sågar ny Xbox eksklusiv til dette spillet uten at det hjalp i det hele tatt - fikk aldri fullført det gitt! Tror ikke jeg har så mye igjen egentlig, kanskje jeg skal gjøre det ferdig før jeg begynner med Risen?

Hehe, jeg har spilt det mye. Nok til å få platinum trophy i alle fall. Ikke et supert spill, men helt ok, var faktisk et av de første jeg kjøpte til PS3.

 

Var det slik at det ville få Move support? Må nesten teste det da. :)

Lenke til kommentar

Resident Evil 5. Jeg kjøpte sågar ny Xbox eksklusiv til dette spillet uten at det hjalp i det hele tatt - fikk aldri fullført det gitt! Tror ikke jeg har så mye igjen egentlig, kanskje jeg skal gjøre det ferdig før jeg begynner med Risen?

Hehe, jeg har spilt det mye. Nok til å få platinum trophy i alle fall. Ikke et supert spill, men helt ok, var faktisk et av de første jeg kjøpte til PS3.

 

Var det slik at det ville få Move support? Må nesten teste det da. :)

 

Gold Edition vil ha Move Support, vet ikke om det kommer patch til vanlige edition. Tok den versjonen siden jeg ikke hadde RE5 til PS3, hadde RE5 på 360en, blir nok bedre nå siden jeg har drømt om kongegrafikk plus Move= win for meg :)

Endret av Toman
Lenke til kommentar

Kanskje vi kan ta det i coop? Jeg har hatt det liggende helt siden jeg vant det her hos Gamer, men har aldri fått fatt i det.

 

Det høres ut som en god idé!

 

Og RE 5 er på langt nær like bra som RE 4 (som jeg heller aldri fikk fullført helt...), men kongen på haugen er Resident Evil 2. Det er et fantastisk stykke arbeid.

 

 

 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...