Gå til innhold

Konsollkaféen!

lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ME2 derimot. Hvis det vinner priser blir jeg svært skuffet. I forhold til forgjengeren virker ME2 å være fra et helt annet univers, og ikke av det bedre slaget. De har fjernet de gode tingene ved ME og i stedet lagt til mer av det dårlige. Det er platt, simpelt og masseprodusert.

What? ME2 manglet loot, inventory, Mako, exploration av random planeter og ulineære miljøer (med unntak av Omega). Jeg savnet likevel ikke noe av dette ettersom det var svært dårlig gjennomført. 90% av looten du fikk var ubrukelig, inventoriet var et slit å bruke, Mako'en var helt håpløs og alle planetene man kunne utforske var kjedelige og masseproduserte.

Det er sant at ME2 er simplere enn ME1, men det er likevel bedre. Alle elementene som mangler i ME2 ble fjernet pga. de ikke fungerte.

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar

Bra å høre at det blir bedre lydkvalitet på chat i Xbox Live, synes det burde bli bedre på PS3 også. Det er jo helt ræva kvalitet på begge to synes nå jeg da....grumsete dårlig lyd er ikke spesielt kos å sitte å chatte med venner over akkurat.

Lenke til kommentar

Flere her som har Worms Reloaded på Steam og ikke har noe lyd?

Jeg tenkte jeg liskom skulle kose meg med det nå, men når jeg starter det opp er det ingen lyd i det hele tatt. Jeg har prøvd det meste for å få det til, men jeg er ingen ekspert på drivere og den slags.

Når team 17 først skal slippe et spill kunne de jo ha sørget for at det iallefall hadde lyd...

Det er best for de at de fikser dette, for jeg er i ferd med å klikke i vinkel.

Ikke kommer jeg inn på Steam heller. Får bare en melding om at Steam har problemer med å koble til Steam-serverene...

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Ganske bra tætt. Den sackboyen var finest og Link og Frog var ikke så ille de heller. Alt det andre ville jeg ikke hatt tættet på kroppen.

Pokker at Steam er så rar da. Har ikke hatt noen tilkoblingsproblemer før og nå har jeg fått det plutselig. :(

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Ja. Tættiss. XD

Har Steam problemer i dag, eller er det bare jeg som opplever problemer med tilkoblingen til serverene deres?

Jeg kommer ikke inn på sidene deres en gang... Får bare Problem ved lasting av side. Internettet fungerer jo ellers.

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Ja. Tættiss. XD

Har Steam problemer i dag, eller er det bare jeg som opplever problemer med tilkoblingen til serverene deres?

Jeg kommer ikke inn på sidene deres en gang... Får bare Problem ved lasting av side. Internettet fungerer jo ellers.

Steam fungerer utmerket for meg i dag. Det vil si, jeg har vel egentlig ikke gjort annet enn å starte StarCraft 2 gjennom Steam.

Der vant jeg God Of War III Ultimate Edition for 536kr, da kan jeg bare selge God Of War III som jeg har fra før av, da blir det en jævlig billig Ultimate Edition ja :D

Tja, du får neppe fryktelig mye for et brukt God of War 3 i disse dager, det er tross alt på tilbud flere steder allerede. Men den boksen du nå ha kjøpt ser fin ut - selv om min media kit er hakket mer eksklusiv ^_^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...