nub_nutz Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Har aldri hatt problemer med lydkvaliteten online, med mindre noen i partyet/spillet har hatt ett "uheldig" headset selvføgelig. Men flott at det bare blir bedre i det minste Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 (endret) ME2 derimot. Hvis det vinner priser blir jeg svært skuffet. I forhold til forgjengeren virker ME2 å være fra et helt annet univers, og ikke av det bedre slaget. De har fjernet de gode tingene ved ME og i stedet lagt til mer av det dårlige. Det er platt, simpelt og masseprodusert. What? ME2 manglet loot, inventory, Mako, exploration av random planeter og ulineære miljøer (med unntak av Omega). Jeg savnet likevel ikke noe av dette ettersom det var svært dårlig gjennomført. 90% av looten du fikk var ubrukelig, inventoriet var et slit å bruke, Mako'en var helt håpløs og alle planetene man kunne utforske var kjedelige og masseproduserte. Det er sant at ME2 er simplere enn ME1, men det er likevel bedre. Alle elementene som mangler i ME2 ble fjernet pga. de ikke fungerte. Endret 27. august 2010 av teletubbiekid Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Bra å høre at det blir bedre lydkvalitet på chat i Xbox Live, synes det burde bli bedre på PS3 også. Det er jo helt ræva kvalitet på begge to synes nå jeg da....grumsete dårlig lyd er ikke spesielt kos å sitte å chatte med venner over akkurat. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Syns det virker som om det er mye meir random lydkvalitet på PS3 egentlig. Men så har eg spillt svært lite online på PS3 av opplagte grunner. Men i Killzone 2, var det ihvertfall helt på trynet lyd husker eg. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Det alle konsoller burde ha med i voicechatten er påtvungen auto sound check (elns) som styrer volumet på mikrofonen. Mange ekstremt plagsomme folk med en lys metallisk stemme som roper i mikrofonen på fult. <_< Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Samme problemet som jeg opplever med Chat på PSN Mala. For mye forskjellige. På Xbox er det som regel standard micen som følger med boxen. Husker spesielt en episode av top 5 plays MW2. Når Operator Perry så pent sier på det ene klippet "Notice the mics" og du hører en suppe av lyder som brer seg. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 (endret) Flere her som har Worms Reloaded på Steam og ikke har noe lyd? Jeg tenkte jeg liskom skulle kose meg med det nå, men når jeg starter det opp er det ingen lyd i det hele tatt. Jeg har prøvd det meste for å få det til, men jeg er ingen ekspert på drivere og den slags. Når team 17 først skal slippe et spill kunne de jo ha sørget for at det iallefall hadde lyd... Det er best for de at de fikser dette, for jeg er i ferd med å klikke i vinkel. Ikke kommer jeg inn på Steam heller. Får bare en melding om at Steam har problemer med å koble til Steam-serverene... Endret 27. august 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Prøv å installere DirectX på nytt. Var en som skrev det som hadde problemer med det samme, og da funket det. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Det har jeg prøvd og funket ikke. Nå som sagt får jeg ikke koblet meg opp til Steam en gang så fint lite jeg kan få gjort. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 (endret) Nå funker ikke steam her heller. Merkelig, funket nettopp da jeg spillte Mafia II. Edit: Nå funker det igjen. Endret 27. august 2010 av nouse4aname Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Hadde aldri problemer med lydkvaliteten på xbox live. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 (endret) Nå kom jeg iallefall inn på Steam... Gentlemen: We have sound! Endret 27. august 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 http://kotaku.com/5622473/most-unbelievable-game-tattoo-ive-ever-seen-in-motion Her snakker vi kunst B) Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 (endret) Ganske bra tætt. Den sackboyen var finest og Link og Frog var ikke så ille de heller. Alt det andre ville jeg ikke hatt tættet på kroppen. Pokker at Steam er så rar da. Har ikke hatt noen tilkoblingsproblemer før og nå har jeg fått det plutselig. Endret 27. august 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Woo, da er trommesettet til 129 kr satt opp, men til min store skuffelse har den gamle xboxen fått Rrod. Thank you microsoft for free support! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 "Tætt"? Scouten ligner jo ikke i det hele tatt på Scouten, men ellers var den ganske rå, selv om de hydraliskene var litt vel overkill. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 (endret) Ja. Tættiss. XD Har Steam problemer i dag, eller er det bare jeg som opplever problemer med tilkoblingen til serverene deres? Jeg kommer ikke inn på sidene deres en gang... Får bare Problem ved lasting av side. Internettet fungerer jo ellers. Endret 27. august 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Der vant jeg God Of War III Ultimate Edition for 536kr, da kan jeg bare selge God Of War III som jeg har fra før av, da blir det en jævlig billig Ultimate Edition ja Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Ja. Tættiss. XD Har Steam problemer i dag, eller er det bare jeg som opplever problemer med tilkoblingen til serverene deres? Jeg kommer ikke inn på sidene deres en gang... Får bare Problem ved lasting av side. Internettet fungerer jo ellers. Steam fungerer utmerket for meg i dag. Det vil si, jeg har vel egentlig ikke gjort annet enn å starte StarCraft 2 gjennom Steam. Der vant jeg God Of War III Ultimate Edition for 536kr, da kan jeg bare selge God Of War III som jeg har fra før av, da blir det en jævlig billig Ultimate Edition ja Tja, du får neppe fryktelig mye for et brukt God of War 3 i disse dager, det er tross alt på tilbud flere steder allerede. Men den boksen du nå ha kjøpt ser fin ut - selv om min media kit er hakket mer eksklusiv ^_^ Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Det fungerer ikke hos meg. Jeg får bare opp "Steam is having trouble connecting to the Steam servers". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg