Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så over til noe annet. Kjøpte meg PS3 forrige uke på Elkjøp til den nette sum av 4k( Ja vet det var dyrt, men alt er dyrere i nord-norge :p) Nå har det seg slik at Elkjøp nå kjører kampanje på PS3 til 3295 plutselig. Siden Elkjøp har 30dagers returrett lurer jeg på om jeg kan møte opp med kvittering og få tilbake 700kr? Eller om jeg fysisk må pakke den ned, drasse den ned på Elkjøp, levere inn og kjøpe den engang til?

Lenke til kommentar
Så over til noe annet. Kjøpte meg PS3 forrige uke på Elkjøp til den nette sum av 4k( Ja vet det var dyrt, men alt er dyrere i nord-norge :p) Nå har det seg slik at Elkjøp nå kjører kampanje på PS3 til 3295 plutselig. Siden Elkjøp har 30dagers returrett lurer jeg på om jeg kan møte opp med kvittering og få tilbake 700kr? Eller om jeg fysisk må pakke den ned, drasse den ned på Elkjøp, levere inn og kjøpe den engang til?

 

stikk ned til elkjøp med kvittering så ordner det seg garantert!!

Lenke til kommentar
Så du tror virkelig Elkjøp har noe å hente på å bruke tid på å registrere maskinen inn i systemet, sjekke at alt er i pakken, for så å selge den ut igjen osv ? Tar mye mye kortere tid og bare gi tilbake mellomlegget.. Elkjøp er ikke dumme..

For å være helt ærlig, så ja, det skulle ikke ha forundret meg :rolleyes:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...