Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er så glad at World At War er bedre en MW2!!!

Eier dem så hardt i det spillet, med ca 2.60 allerede i KPD, fikk spillet idag :p. Spiler dette på PS3, kan ikke skjønne hvorfor folk hater DS3en, den sitter like mye i skuddet som 360 kontrolleren. Kom å se meg som denger løs på begge kontrollerene å eier alle like mye.

 

Gleder meg innmari til Call Of Duty Black Ops til Playstation 3!!

Lenke til kommentar

Toman, Toman, Toman. KPD er ikke kult før du har spilt opptil flere dager. For alt vi vet har du drept 26 personer og dødd 10 ganger. Det er vel ikke noe kult?

Men du er tydeligvis på god vei. :)

 

@Amir: Please don't state the obivous, alle vet at BC2 banker alle COD spillene. :whistle:

 

Hadde ca 18000kills og 6000deaths på COD4 da på PS3en i ca 4 dager ingame, hadde rundt 6500kills på MW2 på 360en og hadde toppen i kdp 2.73 etter ca 2 dager og 22 timer ingame :p. Så da tror jeg har noe erfaring fra Call Of Duty spill generelt :p. De er legit og ikke brukt noe juks eller noe i likheter som noen andre har gjort i COD4 og andre spill :p

Endret av Toman
Lenke til kommentar

Er utrolig hvor elendig Square enix har blitt over årene selv med så mye penger, snart gir jeg opp hele dritt sleskapet. Kan ikke huske sist de laget et skikkelig bra spill. Nå greier de i hele tatt å ødelegge FFXIV og gjøre det om til et grusomt spill. Burde i hele tatt være jævla vanskelig når så mye var genialt med XI.

Lenke til kommentar

I battlefield serien er ikke kd så viktig. Det er det som er så genialt. Lagspill er oppfordret og sterkt belønnet.

Vel, egentlig så er det veldig viktig, det hjelper ikke å bare være i stand til å plante en bombe, du må jo også være i stand til å forsvare planten og dermed er det veldig viktig at du er i stand til å vinne skytekamper mot andre. Og det hjelper sjeldent hvis du bare vinner 0.87 av de. Samme gjelder når man er i defense, man må være i stand til å ta ut motstanderene før de kommer til M-Com'n og når du dør så er det plutselig 10 sekunder du ikke kan gjøre noe for å hjelpe laget til å beskytte M-Com.

Lenke til kommentar

Er utrolig hvor elendig Square enix har blitt over årene selv med så mye penger, snart gir jeg opp hele dritt sleskapet. Kan ikke huske sist de laget et skikkelig bra spill. Nå greier de i hele tatt å ødelegge FFXIV og gjøre det om til et grusomt spill. Burde i hele tatt være jævla vanskelig når så mye var genialt med XI.

 

Er det ikke de som har laget Nier da? Det er ivertfall utrolig bra.

 

 

Har nå rundet Mini Ninjas på hard, og er på god vei mot Platinum. Ikke værst da jeg sjelden er i nærheten av Platinum.

 

Edit: Fikk Platinum nå. Min andre B)

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

Skulle sett herjinga mi når jeg spilte World At War Co-op campaign med 3 andre, vant enkelt i poengsum, first try and I won!!

Jammen jeg vurderer sterkt capturecard fordi det jeg gjorde igår var noe av det råeste jeg har gjort i en co-op kamp ever :D

 

Da skal det kjøres hardt på om Black Ops holder kvaliteten som World At War gjør eller overgå World At War!

Lenke til kommentar

Er utrolig hvor elendig Square enix har blitt over årene selv med så mye penger, snart gir jeg opp hele dritt sleskapet. Kan ikke huske sist de laget et skikkelig bra spill. Nå greier de i hele tatt å ødelegge FFXIV og gjøre det om til et grusomt spill. Burde i hele tatt være jævla vanskelig når så mye var genialt med XI.

:o Fy og skam deg! Har du helt glemt NieR? Det er jo et av de beste spillene på mange år, og for meg en soleklar kandidat (for ikke å si favoritt) til GOTY.

 

FFXIV er et MMO, og jeg synes stort sett de er dårlige uansett, så det overrasker meg ikke at det er dårlig. ;)

Lenke til kommentar

Er utrolig hvor elendig Square enix har blitt over årene selv med så mye penger, snart gir jeg opp hele dritt sleskapet. Kan ikke huske sist de laget et skikkelig bra spill. Nå greier de i hele tatt å ødelegge FFXIV og gjøre det om til et grusomt spill. Burde i hele tatt være jævla vanskelig når så mye var genialt med XI.

:o Fy og skam deg! Har du helt glemt NieR? Det er jo et av de beste spillene på mange år, og for meg en soleklar kandidat (for ikke å si favoritt) til GOTY.

 

FFXIV er et MMO, og jeg synes stort sett de er dårlige uansett, så det overrasker meg ikke at det er dårlig. ;)

Nier var ganske så bra, men det var bare utgitt av Square Enix, spillet var utviklet av Cavia. Er omtrent det samme som at Deus Ex er et produkt ifra Eidos og ikke Square Enix.. Nier er det beste jRPG utgitt i år så langt, og selv med så elendig grafikk er det likevel så mye bedre enn FFXIII.

Lenke til kommentar

Er det mulig? Jeg har ikke hatt noen problemer med alle bossene i Dragon Quest IX hittil og nå kommer det en boss og påwner meg fullstendig. Jeg har også feil vocations, de samme som jeg har hatt igjennom hele spillet og funket så langt, men nå på slutten funker de ikke i det hele tatt. Skulle tro to Warriors, en Mage og en Priest hadde gjort jobben ganske lett, men der tok jeg feil visstnok. Jeg trodde jeg var på vei til å runde spillet, men det ser ut til at jeg har flerfoldige timer foran meg før jeg kan tenke på det. Lav level er jeg også...

:cry:

 

OG SQUARE ENIX ER KONGE! De som sier noe annet lyver og det er stygt å lyve.

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Mye gode spill har kommet ut så langt i år, og det begynner vel å peke seg ut en del klare GotY kandidater. Hva er deres personlige GotY? For meg er det fortsatt mange spill jeg fremdels rett og slett ikke har hatt tid til eller ikke har orket å gitt sjansen enda så det er vanskelig å si noe helt klart. Men for øyblikket stikker vel helt klart Yakuza 3 ut for min del, et spill jeg simpelten elsket fra start til slutt og vurderer å kjøre igjennom nok en gang. Det har sine problemer, ikke helt ulikt noen av mine andre favoritsspill i år Nier og Monster Hunter Tri. Skulle jeg f.eks selv skrevet en anmeldelse av Nier og Yakuza 3 tror jeg ikke jeg hadde gitt mer enn en 8er, men personlig er Yakuza 3 allikevel mitt favoritspill så langt i år.

 

Nå har jeg derimot enda ikke spilt det som er mer "reele" GotY kandidater som Mass Effect 2, RDR, Starcraft 2, Super Mario Galaxy.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...