Lexiboij Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Forstår ikke hvordan du får en liten stav med en boble på toppen til å erstatte spake med 14 knapper... Lenke til kommentar
SpillRune Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Hadde likt å se tryne mitt da om jeg hadde vist hvordan ting ville bli... Lenke til kommentar
Quagles Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Mildt sagt...veldig overraskende.. http://kotaku.com/5617364/we-get-a-surprise-deathspank-sequel-next-month Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Hadde likt å se tryne mitt da om jeg hadde vist hvordan ting ville bli... Liker forresten avataren din. Kyle Hyde er kul. Last Window kommer om ikke lenge, men det vet du vel. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Mildt sagt...veldig overraskende.. http://kotaku.com/56...quel-next-month Haha, fantastisk! Jeg likte DeathSpank innmari godt. For min del er DualShock 3 for liten, for lett og for dårlig designet. L 2 og R 2 er håpløst plassert fordi de er alt for innoverbøyd i forhold til hvordan jeg holder hendene mine, og jeg liker heller ikke de konkave stikkene, som i tillegg er produsert i et stoff som blir alt for glatt alt for lett. Liker Xbox 360 sin bedre fordi den oppleves som mer solid på grunn av vekta, har konvekse stikker og ligger mye bedre i hånda. Men, som andre påpeker, d-paden er håpløs og jeg skulle ønske den hadde innebygd batteri slik som DualShock 3 har. Lenke til kommentar
SpillRune Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Liker forresten avataren din. Kyle Hyde er kul. Last Window kommer om ikke lenge, men det vet du vel. Last Window er utvilsomt mitt mest etterlengtede spill ja. ELSKER Hotel Dusk. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 merker jeg gleder meg til dj hero 2 jeg nå Ryktene sier at det er mer lagt vekt på elektronisk musikk. Det kan vi like Begynner å bli spent på tracklista jeg nå. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Vil bare minne enkelte brukere her inne om at forumets chattetråd heter Siste Ordet 1 og ikke Konsollkaféen. Er det virkelig så vanskelig å huske? Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Har endelig fått opp 360'en til hybelen, så nå får jeg endelig teset Alan Wake og Limbo. Noe jeg ser frem til. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Mass Effect 2 er min foreløpige GOTY, men Limbo ligger på en solid andreplass. Du har virkelig noe å glede deg til. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Vurderer ME2, men ga opp eneren, som fortsatt står i hyllen. Sci-Fi er ikke helt min greie. Men å ta med karakteren fra ME til ME2 høres fryktelig konge ut. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Vurderer ME2, men ga opp eneren, som fortsatt står i hyllen. Sci-Fi er ikke helt min greie. Men å ta med karakteren fra ME til ME2 høres fryktelig konge ut. 2'ern er annerledes og mer polert enn originalen. Men dersom du ikke liker sci-fi så skjønner jeg det godt. Lenke til kommentar
Quagles Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 http://kotaku.com/5620258/there-could-be-another-valkyria-game Flotte greier om skulle stemme, er bare til å håpe at 3ern blir igjen å se på PS3, denne gang med inkludert online play. Men så lenge det blir lansert på samme hva konsoll er jeg fornøyd bare det blir mer av det samme gode, med noen ytterlige forandringer. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) @Leflus Jeg hører folk sier så, så derfor vurderer jeg det. Og jeg er klar over dette er to veldig gode spill, så jeg får se når jeg får tid. Endret 24. august 2010 av nubbiz Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Hadde denne her vært noe, for min del ser den veldig intressang ut ?? Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Såg ikkje verst ut, mere lik 360 sin pad og med bedre d-pad. Men den ser kanskje litt billig utifra de bildene der ? Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 (endret) Den så rett og slett herlig ut! Ser ut til å ha et kult gummigrep på håndtakene, men triggeren er fortsatt ikke noe å skryte av :/ Endret 25. august 2010 av Lexiboij Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 (endret) Skal jeg kjøpe en tredjeparts-kontroller, skal den se ut som den originale, bare litt større og med triggere. Er i grunn fornøyd med den slik den er ellers. Edit: Tenker da selvfølgelig på playstationkontrolleren. Endret 25. august 2010 av nubbiz Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Hadde denne her vært noe, for min del ser den veldig intressang ut ?? Den ser veldig interessant ut! Jeg har bare en PS3-kontroll fra før av, og kunne gjerne tenkt meg den der. Hvis den føles noenlunde lik som Xbox-kontrollen lurer jeg litt på om jeg ikke skal bestille en med én gang.. men hvor? Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 (endret) Prøv å søke etter "Power A Pro Elite Wireless Controller" på google, filnavnet som viste seg i sitatet ditt sier at det navnet på filen ihvertfall. EDIT: Fant faktisk noe på det søket: http://zoknowsgaming.com/2010/06/15/e3-2010-wireless-controller-power-announced-e3/ EDIT2: Fant et sted som muligens selger det, men er ikke på lager for øyeblikket. http://www.powera.com/ps3/ps3.asp?section=0&prod=051083 Endret 25. august 2010 av Lexiboij Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg