Gå til innhold

Konsollkaféen!

lonnj89

Anbefalte innlegg

Jeg gleder meg til Socom,Killzone2,Sorcery og Dead Space 2 om vi tenker på Move.

Det mini spillet hvor du får malekost og diverse sverd og leker du skal vifte i lufta som en tulling ser faktisk litt kult ut også...hehe.

Du må tenke på at folk som spiller med kontroll (vanlig DS) online antageligvis kommer til å voldta deg foran og bak hvis du bruker Move :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg gleder meg til Socom,Killzone2,Sorcery og Dead Space 2 om vi tenker på Move.

Det mini spillet hvor du får malekost og diverse sverd og leker du skal vifte i lufta som en tulling ser faktisk litt kult ut også...hehe.

Du må tenke på at folk som spiller med kontroll (vanlig DS) online antageligvis kommer til å voldta deg foran og bak hvis du bruker Move :p

Har liksom fått det i hode at en kommer til å bli raskere og mer presis jeg med Move...har jo ikke prøvd det så vet jo ikke. Men jeg håper det da...hvis ikke så er vel litt av pointet borte er det ikke?

Men vi finner vel ut av det fort nok....får passe på å smøre meg godt inn just in case du har rett ang voldtekten..... :p

Lenke til kommentar

Bare synd for PS3ens skyld at det kan virke som noen har funnet et smutt hull på den slik det skal muliggjøres å pirat kopiere spill. Håper dette selvsagt ikke stemmer men mye tyder på det, men så spørs det om det blir like enkelt og spredd som med 360, wii, ps2, psp, ds hacking. Ps3 har jo vært lenge den ene konsollen pirater måtte holde seg unna. Synes mye av det ødelegger spesielt potensialet når det gjelder at selskaper tørr å ta sjanser. Ettersom man må levere med salg kan man ikke ta for mye risikoer ettersom man kan få dårlige salgstall. Når man igjen får personer som piratkopierer fører dette til mindre salg, og mer melking av det man vet selger.

Spesielt når det gjelder NDS er det jo så latterlig lett å avspille piratkopierete spill.

Uansett er vel ikke noen andre som gleder seg til Sengoku Basara: Samurai Heroes? Tror det kan bli en liten perle, som ingen andre gidder å kjøpe. Godt gammelt Dynasty Warriors gameplay, men forbedret. Elendig voice acting, og litt cheesy men det virker morsomt, og solgt bra i Japan, rundt 200-300,000 i første uken.

Dog litt merkverdig at spillet blir lansert på wii og PS3, imens 360 får ingenting.

http://www.youtube.com/watch?v=TssofbnBnYI

Lenke til kommentar
Uansett er vel ikke noen andre som gleder seg til Sengoku Basara: Samurai Heroes? Tror det kan bli en liten perle, som ingen andre gidder å kjøpe. Godt gammelt Dynasty Warriors gameplay, men forbedret. Elendig voice acting, og litt cheesy men det virker morsomt, og solgt bra i Japan, rundt 200-300,000 i første uken.

Capcom er utvikler? I så fall burde Koei saksøke for mer rip-off enn dette skal man lete lenge etter.

Spillet virker som er i min gate - stor fan av Dynasty/Samurai Warriors - men nå har jeg ennå ikke begynt på Samurai Warriors 3 og Dynasty Warriors Online er rett rundt hjørnet, så det spørs om jeg prioriterer enda et spill i samme stil.

Lenke til kommentar

http://playstationlifestyle.net/2010/08/21/ps3-has-unannounced-games-sony-has-yet-to-share/

"we’ve heard from Resistance 3 and Ratchet and Clank All 4 One, along side games such as infamous 2, Sorcery, GT5, Killzone 3, and a few more we’ve yet to share… this is going to be a stellar year for PlayStation”

Alle de kan jeg se iløpet av dette året og neste, og de har flere på lur!! Min lommebok skal slite framover med Sony pusher ut eksklusive spill i bøtter og spann!!

Lenke til kommentar

Godt jobba folkens, er det vanskelig å holde seg til ett tema i denne tråden?

Nok en gang må jeg inn og slette samt mordere innlegg fra dere som ikke presterer å holde dere innenfor emnet "konsoll og spill".

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Jeg skal hvertfall banke alle som spiller med Classic Controller i GoldenEye Wii GLATT. Pointer-kontroll er overlegent dual-analog.

Det er fordi classic kontrolleren er helt utrolig dårlig.

Etter å ha prøvd Metroid og RE4 på Wii holder jeg fortsatt en knapp på analogstikkene som mer nøyaktige (og med det mener jeg PS3/Xbox kontrollerne).

Ett svar på hvilket kontroller som blir best får vi ikke før Move kommer ut (eller Nintendo produserer en dugelig analog kontroller).

Lenke til kommentar

Jeg skal hvertfall banke alle som spiller med Classic Controller i GoldenEye Wii GLATT. Pointer-kontroll er overlegent dual-analog.

Det er fordi classic kontrolleren er helt utrolig dårlig.

Etter å ha prøvd Metroid og RE4 på Wii holder jeg fortsatt en knapp på analogstikkene som mer nøyaktige (og med det mener jeg PS3/Xbox kontrollerne).

Ett svar på hvilket kontroller som blir best får vi ikke før Move kommer ut (eller Nintendo produserer en dugelig analog kontroller).

CC er "helt utrolig dårlig"? Hvorfor? Og du sidestiller analogspakekvaliteten til Xbox 360 og PS3? Virkelig? Dette innlegget setter jeg virkelig et stort ? ved. Det er greit å komme med påstander, men dette kan neppe være basert på erfaring.

Lenke til kommentar

CC syns eg er fjernt dårlig å spille med i lengden, komforten er rett og slett elendig.

Dét kan jeg skjønne (selv om jeg lett kan spille timesvis både med den firkantede NES-kontrolleren, SNES-kontrolleren og Classic Controller), men Classic Controller Pro fikser begge problemene med originalen (ergonomi og skulderknapplassering). Den har også større avstand mellom analogspakene.

Lenke til kommentar

Synes Classic Controller Pro er en av de beste kontrollene på markedet. For å være helt ærlig, synes jeg alle de tre konsollene har levert fantastisk når det gjelder kontroller. 360 kontrolleren er herlig, men har en ganske elendig d-pad. Og som en som har eid ps1 og ps2 er det litt irriterende at X knappen er blå, og er der firkanten er på ps3 kontrolleren :p sett utifra små pikk er den svært comfy.

Ps3 kontrolleren er og genial, føles veldig komfortabel i hendene, mangler kanskje disse triggerne men har tilgjengeld en god d-pad. Pluss for gratis lader og, men har til gjengeld litt lav batteritid men holder mye for meg. Folk med litt større hender er ikke alltid like glad i denne kontrolleren. Men sett utifra det en svært god kontroller

Wii mote og nunchuk er jeg ikke så fan av men CCP er fantastisk. Knappene føles kanskje litt billige, men den er svært komfortabel i hendene, egentlig en ganske simpel kontrol men også en billig en. Små irriterende at den må være koblet til wii moten og at man må bruke batterier med mindre man kjøper noe ekstra. I det minste er battertiden latterlig lang for wii moten. (ca 70timer etter min erfaring)

Alle har sine pluss, og sine små minus, men heldigvis er de langt bedre enn sine forgjenere. Gamecube kontrolleren ser ut som en fyllik har rotet med, xbox kontrolleren er ikke akkurat spesielt behagelig og de tok et langt steg med 360 kontrolleren. Dual Shock 2 traff de derimot veldig godt med, og synes det er greit de gjorde en nesten lik en for ps3 ettersom jeg ser ikke store feilene med den.

Vanlig Classic Controller er grusom, CCP er genial for hva den koster.

Lenke til kommentar
[diverse om kontrollere]

Jeg har aldri har vært noen stor fan av DualShock-kontrollerene da de rett og slett ikke ligger rett i hendene mine i forhold til hvordan jeg må vinkle tommelfingrene mot analogspakene. Får fysisk vondt i hendene etter kort tid, så av den grunn fungerer de dårlig for meg.

Min favoritt gjennom alle tider er derimot din fyllikkontroll, GameCube-kontrolleren. Ingen kontroll er mer ergonomisk - og for de spillene som utnyttet den (og ikke prøvde å prakke inn et kontrolleroppsett designet for DS2) så var den nær perfekt. Ellers liker jeg både Xbox 360-kontrolleren (minus d-pad som er ubrukelig), Wii Remote + Nunchuk og begge Classic Controllerene veldig godt. Jeg bruker den vanlige Classic Controller til alt på Virtual Console som er 2D (fordi den føles som en SNES-kontroller), og CC Pro til N64-VC og de Wii-spillene som støtter CC-kontroll.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...