Gå til innhold

Konsollkaféen!

lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har dere sett hva Halo: Reach koster på elkjop.no?

Halo: Reach - Legendary Edition 799,- http://www.elkjop.no/product/spill-konsoll/xbox-360-spill/X360HALORLEGE/halo-reach-legendary-edition-x360

Halo: Reach - Limited Edition 499,- http://www.elkjop.no/product/spill-konsoll/xbox-360-spill/X360HALORLTD/halo-reach-limited-edition-x360

Jeg bestilte meg Legendary Edition nå nettopp, og kommer til å kansellere ordren min fra både cdon.com og game.no. Men det gjelder nok å være rask, for disse prisene er helt utrolige.

Lenke til kommentar

Elkjøp er flinke til å levere på release, right? Det er kritisk at jeg får Reach på release, hvis ikke dør jeg T_T

Btw, det er ikke veldig smart å kjøpe vanlige versjonen for 399 når Limited går for en hundrelapp ekstra...

Tror ikke du må forvente å få det på release hvis du bestiller fra elkjop.no. Selv om de har skjerpet seg så vet jeg av erfaring at det kan gå flere dager etter release før det dukker opp. Men for meg gjør det ikke noe. Jeg kan vente når det er så billig. Også var det bare 10,- i frakt også.

Lenke til kommentar

Hehe, nei. Det er ikke alle som liker Rock Band og Guitar Hero. Jeg personelig liker ikke Guitar Hero lengre, jeg kjøper stort sett spilla bare på grunn av musikken som er med. Ikke lengre på grunn av selve spillet. Derfor jeg har kjøpt Guitar Hero 5 bare på tilbud.

Men for oss som faktisk bryr oss om musikk liker det som regel. Å si at du ikke går glipp av noe er feil, fordi Rock Band er kanskje det mest sosiale spillet til nå der ute. Å det er verdt noe, uansett hvor mye du skulle nekte for det.

Er enig i at GH osv. er sosiale spill, det er akkurat det som er problemet; jeg liker å spille i fred. Grunnen til at jeg ikke spiller WoW er fordi jeg synes det blir for sosialt.

Endret av AltF4
Fjernet off-topic
Lenke til kommentar

Kan hende PK har importert eller bare lagt ut spillet før de visste at det var Nord Amerika only.

CDON har faktisk bare den vanlige versjonen. Av alle de stedene jeg har sett, så er ddet bare PK som har de spesielle utgavene.

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Utrolig mye for rollespill glade PSP eiere i September. Det begynner med Valkyria Chronicles 2, og bare dager senere kommer også Kingdom Hearts: Birth By Sleep

og halvveis ut i august kommer også Phantasy Star Portable 2 som jeg nettopp spilte demoen av og er på langt nær ferdig med den. Svært lang for å være en demo.

Gleder meg så sykt til September! Ikke bare PSP spill, men det er vel de jeg ser mest fram til.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...