Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Men det er jo litt dumt for PS3 eiere som ikke har X360, å begynne midt inne i historien.

Det ordner de fort ved å inkludere en snutt som tar for seg de viktigste hendelsene fra Mass Effect 1.

 

Selv er jeg litt OCD når det gjelder slike greier. Jeg hater å ha f. eks GTA4, Fable II og Fallout 3 i spillhyllen siden jeg ikke eier forgjengerne på et fysisk format.. Det er en av grunnene til at jeg vurderer å kjøpe de på nytt via Games on Demand. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare jeg som ble utrolig skuffa over at de ikke annonserte Mass Effect 3?

 

Føler ikke det var en gledelig nyhet for min del, da jeg har begge konsollene og allerede har Mass Effect 2. Hadde forventa mer når de sa "big annoucement" prior Gamescon.

 

Evt. hvertfall et DLC som lagde en bro over til Mass Effect 3 iallefall.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Noen burde gjør en studie på fanboyer.

Da bør dette være den første linken den person burde undersøke.

 

http://xboxrepublic.top-forum.net/the-console-war-f1/

 

Jeg føler meg utrolig mye smartere etter et lite visit til denne plassen, når jeg ser hvor mange personer der ute som virkelig er idioter. Det er greit at man liker en konsoll men disse går jo helt til det ekstreme for å finne alle slags grunner til at 360en er bedre enn ps3. De vet allerede at de har tapt mot wii så derfor bryr de seg ikke om den lenger, bare så lenge de finner nok "argumenter" til at 360 er bedre enn ps3 er de fornøyde. Nå skal jeg ikke si noe på om hvilken som er best ettersom det er egentlig opp til hvilke konsoller du allerede har, hvilke spill du er interessert i osv hvilke som passer best for deg. Men disse folka argumenterer ikke, de gjør bare hva som helst for å pute ps3 i et dårlig lys.

 

Blant annet så jeg en tråd der for en stund siden om en fyr som sa ps3 kunne være mye dyrerere å være på nett en med 360en. Her presterte faktisk fyren å trekke inn månedlige avgifter på MMORPGs på denne listen (som FFXIV og D.C Universe online).

 

PSN plus ER dyrere enn Xbox Live så online på PS3 kan være dyrere ja.

 

Du virker forøvrig ikke særlig nøytral selv, men typisk PS3 fanboy så du skal nok ikke peke for mye.

 

Jeg har ikke sagt noe om at PS3 er bedre enn 360, jeg lagde bare et poeng hvor idiotisk det forumet er. PSN Plus KAN være dyrere ja, men hvem i huleste er dum nok til å inkludere månedlige avgifter på MMORPGs? Det har ingenting med tjenesten å gjøre.

 

At jeg trekker frem ps3 i denne posten er at det er det eneste de bryr seg om, de lager sine egne spilleregler, oppfordrer sine egne postere til å krenke ned på sony, og i hele tatt gjøre alt. Om du så i hele tatt prøver å skrive en noenlunde fornuftig post, så ender du opp bannet i løpet av en time. Ikke kom her og kall meg en ps3 fanboy. Om så noen er en fanboy er det ihvertfall ikke meg, jeg sier bare dette er et jævla bra prakt eksempel på fanboyisme. Ta deg 5min til å lese noen poster og du forstår det bare er latterlig.

Lenke til kommentar

Jøss. Mass Effect på PS3, det hadde jeg ikke trodd. Litt rart at de valgte nummer to og ikke enern først også nummer to. Da må de finne på en løsning der. Jeg har ME til 360, selvfølgelig ikke spilt det enda, men kommer vel til å skaffe 2ern til 360 også, medd mindre de legger til noe ekstra i PS3 utgaven. Først må jeg også spille det, for å forsikre meg om at jeg i det hele tatt liker det.

 

Og please ikke begynn på det der fanboy greiene... Jeg vil ikke at dette emnet skal bli låst.

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Jeg synes at hele sirkuset rundt Trey Brotherhood, Xbox Republic og Sony Defense Force er artig jeg. De holder seg i det minste innenfor lekegrinden deres. Elpresador var meget underholdende da han var på sitt beste.

 

Det som er trist er når drittunger drar med seg skiten inn på seriøse nettsider.

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

Mass Effect 2 er fullt spillbart uten å ha spilt originalen. Er sikker på at halvparten, om ikke mer, av de som kjøpte Mass Effect 2 både på PC og 360 gjorde det på bakgrunn av de gode anmeldelsene og hadde aldri spilt Mass Effect først. Eneste grunn til at Mass Effect 2 kommer til PS3 nå er at de skal legge grunnlag for en multiplattform 360+PS3+PC Mass Effect 3-lansering.

Lenke til kommentar

Jøss. Mass Effect på PS3, det hadde jeg ikke trodd. Litt rart at de valgte nummer to og ikke enern først også nummer to. Da må de finne på en løsning der. Jeg har ME til 360, selvfølgelig ikke spilt det enda, men kommer vel til å skaffe 2ern til 360 også, medd mindre de legger til noe ekstra i PS3 utgaven. Først må jeg også spille det, for å forsikre meg om at jeg i det hele tatt liker det.

 

Og please ikke begynn på det der fanboy greiene... Jeg vil ikke at dette emnet skal bli låst.

 

Gamestop og andre har gitt bort nye ME2 eksemplarer i bytte mot hvilket som helst spill lenge. Jeg fikk ME2 mot et eldgammelt japansk makkverk uten å betale en krone.

 

Mulig de ikke gjør det lenger men man kan nok få ME2 veldig billig hvis man vil. Å vente på en PS3 versjon som mest sannsynlig vil være teknisk dårligere og koste full pris er nok ikke det smarteste man gjør.

Lenke til kommentar

Her har vi det nærmeste vi kommer et "normalt" spill til Kinect....

 

http://kotaku.com/5614904/harry-potter-video-game-controlled-by-xbox-kinect-and-the-weasleys

 

Vet ikke med dere men jeg lo og gråt samtidig her nå....latterlig.

Støtter ikke spillet Move? Det høres ut som en langt mer naturlig match enn Kinect.

 

Grafikkmessig ser det overraskende akseptabelt ut.

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg skal ha det til 360. Så har jeg iallefall noen spill til den også. Var jo tross alt på Xbox først. PS3 utgaven er sikkert fin for de som vil spille ME og ikke har 360, men for min del så velger jeg å la den gå til 360 denne gangen. Sikkert når en eventuell ME3 kommer også, som kanskje blir multiplattform.

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg skal ha det til 360. Så har jeg iallefall noen spill til den også. Var jo tross alt på Xbox først. PS3 utgaven er sikkert fin for de som vil spille ME og ikke har 360, men for min del så velger jeg å la den gå til 360 denne gangen. Sikkert når en eventuell ME3 kommer også, som kanskje blir multiplattform.

Ingenting eventuelt med Mass Effect 3. Mass Effect er annonsert som en trilogi for lenge siden.

Endret av SpillRune
Lenke til kommentar

Her har vi det nærmeste vi kommer et "normalt" spill til Kinect....

 

http://kotaku.com/56...nd-the-weasleys

 

Vet ikke med dere men jeg lo og gråt samtidig her nå....latterlig.

Støtter ikke spillet Move? Det høres ut som en langt mer naturlig match enn Kinect.

 

Grafikkmessig ser det overraskende akseptabelt ut.

 

Vet faktisk ikke om det har Move støtte...men etter hva jeg forstår så er Kinect biten av spillet en slags liten mini spill i selve spillet. Altså at spillet ikke har Kinect støtte om en skal spille hoved spillet da..

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg skal ha det til 360. Så har jeg iallefall noen spill til den også. Var jo tross alt på Xbox først. PS3 utgaven er sikkert fin for de som vil spille ME og ikke har 360, men for min del så velger jeg å la den gå til 360 denne gangen. Sikkert når en eventuell ME3 kommer også, som kanskje blir multiplattform.

Ingenting eventuelt med Mass Effect 3. Mass Effect er annonsert som en trilogi for lenge siden.

Vel, det visste jeg ikke. Er så ny på fronten til 360 nyheter og dens spill at dette har jeg ikke fått med meg.:p

Lenke til kommentar

Her har vi det nærmeste vi kommer et "normalt" spill til Kinect....

 

http://kotaku.com/5614904/harry-potter-video-game-controlled-by-xbox-kinect-and-the-weasleys

 

Vet ikke med dere men jeg lo og gråt samtidig her nå....latterlig.

Jeg sitter med et inntrykk at det ikke er poeng at de lager "normale" spill til kinect fordi de vil kjøre 9/10 tilfeller bedre med en ordinær kontroll. Et unntak kan vel være "onrails shooters" men her også har jeg tvil om at det kan bli en bedre erfæring enn med en kontrol.

Lenke til kommentar

Her har vi det nærmeste vi kommer et "normalt" spill til Kinect....

 

http://kotaku.com/56...nd-the-weasleys

 

Vet ikke med dere men jeg lo og gråt samtidig her nå....latterlig.

Jeg sitter med et inntrykk at det ikke er poeng at de lager "normale" spill til kinect fordi de vil kjøre 9/10 tilfeller bedre med en ordinær kontroll. Et unntak kan vel være "onrails shooters" men her også har jeg tvil om at det kan bli en bedre erfæring enn med en kontrol.

 

 

Nei det er nok ikke meningen Kinect skal konkurere hverken med dagens kontrollere,spill eller Move. Microsoft har tenkt å gå en lit annen rute ser det ut som...

 

Jeg har bare vanskelig for å se dagens gamere kjøpe Kinect altså...mulig jeg tar veldig feil. Og jeg har jo ikke selv prøvd Kinect, kommer garantert til å kjøpe det da jeg er en tulling etter duppeditter. Men er langt ifra imponert over hva vi har sett så langt.

 

EDIT: MAG får Move støtte sa dem akkurat på live blog fra GamesCon :)

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Da er det offisielt at 2K har ikke klart å gjøre en bra nok jobb med Mafia 2 til PS3. Det en ser i demoen er represantivt for retail versjonen, det vil si en elendig port nok igjen til PS3. Ganske så bedriten av 2K....men dem er jo ikke alene om å ikke ha folk som kan håntere PS3 :(

 

http://www.vg247.com/2010/08/17/2k-responds-to-criticism-over-ps3-version-of-mafia-ii/

 

Sikkert kjipt for de som kjøper PS3 versjonen og da må finne seg i at de nok en gang får den svakeste versjonen. Men helt ærlig tror jeg ikke de vil merke noe til det. Da må de i såfall sitte og sammenligne PS3 versjonen med X360 eller PC versjonen mens de spiller, og det tviler jeg på at noen gidder. De som kjøper PS3 versjonen får nok en knall opplevelse uansett.

Lenke til kommentar

Her har vi det nærmeste vi kommer et "normalt" spill til Kinect....

 

http://kotaku.com/5614904/harry-potter-video-game-controlled-by-xbox-kinect-and-the-weasleys

 

Vet ikke med dere men jeg lo og gråt samtidig her nå....latterlig.

 

Ja, hvordan går man her, er det on rail skyting bare med harry potter og magi? Herregud skammeligt er det

Får helle satse på Sorcery en detta her...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...