Spartapus Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Jeg skjønner ikke hvorfor noen velger å bli fanboy i det hele tatt jeg. Hvorfor velge kun en sjokolade når du kan få alle tre? Men det er nettopp det; de kan ikke få alle tre. De fleste foreldre er bare villige til å kjøpe én konsoll, og da blir tanken på at det finnes andre, gode konsoller der ute vanskelig å takle. Gitt at man er en uoppdragen drittunge, selvfølgelig. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Jeg tror det er slik SpillRune sier. Min er bedre enn din-mentaliteten, foreldre som kjøper kun én konsoll og anonymitet på internett=bevise for seg selv (og andre, av en eller annen grunn) at man har den beste, og mest korrekte plattformen. Smålig, barnslig og veldig irriterende. Verre er det når man kjøper andre konsoller for å rettferdiggjøre dritt om en eller flere av dem. "Jeg har alle tre så jeg kan si at Xbox 360 er noe forbanna tull. Og at Wii er for barn. Og at PS3 er en grill." Fryktelig irriterende med småprovoserende sleivspark her og der, især hvis det ikke er relevant til artikkelen/tråden/emnet eller lignende. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Men PS3'en var en grill Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Stekepanne > Grill http://www.youtube.com/watch?v=oLabckoPC0g Lenke til kommentar
Trondenils Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Noen burde gjør en studie på fanboyer. Da bør dette være den første linken den person burde undersøke. http://xboxrepublic.top-forum.net/the-console-war-f1/ Jeg føler meg utrolig mye smartere etter et lite visit til denne plassen, når jeg ser hvor mange personer der ute som virkelig er idioter. Det er greit at man liker en konsoll men disse går jo helt til det ekstreme for å finne alle slags grunner til at 360en er bedre enn ps3. De vet allerede at de har tapt mot wii så derfor bryr de seg ikke om den lenger, bare så lenge de finner nok "argumenter" til at 360 er bedre enn ps3 er de fornøyde. Nå skal jeg ikke si noe på om hvilken som er best ettersom det er egentlig opp til hvilke konsoller du allerede har, hvilke spill du er interessert i osv hvilke som passer best for deg. Men disse folka argumenterer ikke, de gjør bare hva som helst for å pute ps3 i et dårlig lys. Blant annet så jeg en tråd der for en stund siden om en fyr som sa ps3 kunne være mye dyrerere å være på nett en med 360en. Her presterte faktisk fyren å trekke inn månedlige avgifter på MMORPGs på denne listen (som FFXIV og D.C Universe online). PSN plus ER dyrere enn Xbox Live så online på PS3 kan være dyrere ja. Du virker forøvrig ikke særlig nøytral selv, men typisk PS3 fanboy så du skal nok ikke peke for mye. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 PSN+ trengs ikke for å spille MMORPG-er, og en månedlig avgift til enkeltspill har ikke noe med PSN å gjøre. Den er seperat. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Jeg skjønner ikke hvorfor noen velger å bli fanboy i det hele tatt jeg. Hvorfor velge kun en sjokolade når du kan få alle tre? Men det er nettopp det; de kan ikke få alle tre. De fleste foreldre er bare villige til å kjøpe én konsoll, og da blir tanken på at det finnes andre, gode konsoller der ute vanskelig å takle. Gitt at man er en uoppdragen drittunge, selvfølgelig. Jeg ser den med foreldre som kun vil kjøpe en konsoll, men det er ikke bare barn og ungdommer som er fanboys. Det finnes også godt voksne folk som er fanboys. Og de har nok råd til alle tre hvis de vil, men velger da av en eller annen grunn å bare ha en av dem. Lenke til kommentar
Trondenils Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 PSN+ trengs ikke for å spille MMORPG-er, og en månedlig avgift til enkeltspill har ikke noe med PSN å gjøre. Den er seperat. KAN. KAN KAN. Så PS3 online KAN være dyrere ja. Og haugevis betaler for det. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Men hvordan er det relevant? Prisen på en valgfri tjeneste har ingenting å si for det som ble diskutert. Lenke til kommentar
SpillRune Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Men hvordan er det relevant? Prisen på en valgfri tjeneste har ingenting å si for det som ble diskutert. Det er hvertfall relevant i forhold til fanboyargumentasjonen - fordi en PS3-fanboy kan fortsette å bruke "gratis online" som sitt argument, men punge ut hver måned for PlayStation Plus. "Men jeg betaler for en ekstratjeneste, som jeg selv synes er verdt pengene" - uten å ta i betraktning at det er akkurat det Xbox-eiere også gjør. Uansett om man har XBL Gold eller PS+, så velger man å betale. Eneste forskjellen er at Microsoft og Sony har valgt forskjellige salgsargumenter for å få solgt sine abonnementspakker. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Mass Effect 2 kommer til PS3 i januar i 2011. Jeg unner virkelig flere folk å spille denne perlen. Det er det beste spillet jeg har spilt hittil i år. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Det hadde jeg ikke sett for meg på en million år, men som du sier er det skjitbra at flere får spilt det. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) EA eier rettighetene til serien, og det er ikke overraskende at de ønsker å spre den til andre platformer. Jeg hadde dog ikke trodd at det ville skje så fort. Microsoft var jo de som så potensialet i Mass Effect og støttet Bioware før EA kjøpte opp utvikleren. Men det er vel kanskje derfor ME1 ikke blir portet over. Endret 17. august 2010 av Leflus Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) http://masseffect.bioware.com/ "Mass Effect 2 PS3 Announcement Trailer" heter det. Edit: jeg leste ikke ordentlig over. Men, bra at PS3-eiere også får spille ME2. Det er virkelig et knallspill som må oppleves av alle! Endret 17. august 2010 av Laland Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Jeg hadde ikke helt trodd at Microsoft ville la Mass Effect seile fra dem. Det virker ikke helt som Microsoft. Menmen, ingen skade skjedd og ingen skjede skadd. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Tok nettopp en titt på ME(1) boksen min, og det er MSG som har publisert det. Det havner neppe på ikke-MS plattformer med det første. Men som du sier, rart at MS ikke sloss med nebb og klør for å beholde tittelen. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Gledelig for PS3 eiere att de får ME2 og mest sannsynlig ME3 men kan jo lure på hva MS tenker meg. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Det var lite MS kunne ha gjort med det. EA er en av spillindustriens største utgivere, og de har full kontroll over IP'en. Eksklusive storspill fra tredjepartsutgivere er en døende art. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Men det er jo litt dumt for PS3 eiere som ikke har X360, å begynne midt inne i historien. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Wohooo! Skal bli bra! Spent på hvordan dem skal løse det å levere en oppfølger....kanskje et langt cgi klipp som forteller hva som har skjedd? Uansett så blir nok dette en heftig opplevelse...kanskje vi får alt av cgi i 1080p? Vet ikke om X360 har det? Evnt nedkomprimert... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg