Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Det her er bare helt sykt....

 

http://kotaku.com/5611523/id-unleashes-rage-on-the-iphone

 

iPhone og iPad er bare starten på en ny type "konsoll" tror jeg....det begynner å bli såpass heftig nå.

 

 

Impressive :o

 

Og ja, iOS devicene er på vei til å bli en "force to be reckoned with" når det kommer til håndholdt spilling.. Er faktisk ganske mange solide spill på de og. Og de begynner å bli ganske så kraftige, håper vi får se noen spill optimalisert for iPhone 4, tror den kan lage ganske grei grafikk om de makser den :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg akkurat tatt en av tidenes værste, kjipeste, kjedeligste og mest frustrerende sjefer i et spill noengang. Herrejemeni for et kav. De som klarer den på hard er utrolig god og må ha enorm tålmodighet. Er snakk om Prototype, hvem det er postet jeg i spoiler.

 

 

Elizabeth Green.

 

 

 

 

Edit: Deus Ex: Human Revolution trailer:

 

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

Fikk endelig Halo Wars og Mass Effect til 360en

Og så kjøpte jeg ROck Band Instrument pack til Xbox 360 sammen med Lego Rock Band Xbox 360 for 299, dette er kongebillig. Pluss kjøpte The Darkness og Top Spin 2 til Xbox 360en for 79kr tilsammen!

Skal også bestille Rock Band 1 og 2 til 360en etterhvert!

Skal også hente Singstar ABBA til Playstation 3!

 

Fikk gjort litt mer. Har sjekket prisene rundt omkring for Kinect og Move på cdon.no, gamestop osv når jeg var å shoppa!

Move får jeg til 1400kr med et spill Sports Championship, her får man Move kontrolleren, eye camera, nuchucken og et spill faktisk på gamestop!!!

 

Si viss du kjøper Move med navigation controller blir det 900kr på gamestop uten spill, så kjøper man kansje et spill til Move en annen plass for å spare litt ekstra så blir det rundt 1400-1500kr de fleste stedene.

Kincect 1299kr uten noen spill som følger med pr idag det så jeg vet om, viss du skal ha et spill si Kinectimals blir det 1800kr-1900kr på cdon.no og gamestop.

 

Huff det var et langt innlegg, måtte bare dele med informasjonen jeg har samlet fra diverse eksperter :)

Endret av Toman
Lenke til kommentar

Det er mange som hater brown & bloom right? Eller når spill har en svært begrenset fargepalett som stort sett inneholder gråtoner, litt brunt og litt rødt. Gears of War og Killzone er spill som ofte blir kritisert for nettopp dette. Shadow of the Colossus derimot...

 

Gears of War er satt i en dyster framtid hvor menneskeheten er nær utryddelse, planeten er blitt nærmest voldtatt av fiendtlige aliens og krig har vært en del av hverdagen gjennom flere generasjoner. Eller noe sånt. Shadow of the Colossus er satt i... en tom verden, som tilfeldigvis er oversvømt i tåke og befolket av fettesvære monstre. I motsetning til Gears of War blir Shadow of the Colossus lovprist for å være et av de spillene som fortjener å klassifiseres som kunst, takket være sin fantastiske atmosfære, nydelige art-design og rørende musikk.

 

Jeg har dog aldri hørt noen klage på at SotC er minst like grått og fargeløst som Gears of War. Why?

Lenke til kommentar

Fordi om folk ikke har noe å klage på så ville de gå tom for ting å fylle tiden sin med.

Folk har ikke klagd på at SotC er fargeløst. Mener du at det finnes flere folk med fritidsproblemer nå enn når SotC kom ut?

 

Fordi det kom ut på PS2, lenge før flomportene for brunsuppen til HD-generasjonen åpnet seg.

Det fantes da fargeløse spill under forrige generasjon også.

Lenke til kommentar

Hva gjør man når man må tolle noe? Selv om Norge er et flott land, liker tydeligvis de ikke PSPen. Valkyria Chronicles 2 skal komme om 2 uker og det er en butikk som har planer om skaffe det, cdon for 549,-. Noe jeg ikke betaler for et håndholdt spill selvsagt. Så da betyr det import fra Storbritannia for 25pund, som betyr tolling. Noen spesielle prosedyrer for dette?

Lenke til kommentar

Fikk gjort litt mer. Har sjekket prisene rundt omkring for Kinect og Move på cdon.no, gamestop osv når jeg var å shoppa!

Move får jeg til 1400kr med et spill Sports Championship, her får man Move kontrolleren, eye camera, nuchucken og et spill faktisk på gamestop!!!

 

Si viss du kjøper Move med navigation controller blir det 900kr på gamestop uten spill, så kjøper man kansje et spill til Move en annen plass for å spare litt ekstra så blir det rundt 1400-1500kr de fleste stedene.

Kinect 1299kr uten noen spill som følger med pr idag det så jeg vet om, viss du skal ha et spill si Kinectimals blir det 1800kr-1900kr på cdon.no og gamestop.

Så det du sier var at du fikk nok til å spille noen Move spill for en person + et spill til den pene sum av 1400,-, jeg sier noen spill siden det er noen spill som krever 2 motion kontroller, og da er prisen plutselig litt mer. Og ikke for å snakke om at hvis man skal har to sett med 2xmotion og nunchuck så man kan spille alle spillene 2 player.

 

Og man kan også da få tak i Kinect (var snill og rettet det opp i innlegget ditt siden du klarte å skrive feil ;) ) som kan brukes, uten at du må kjøpe noe ekstra, av to personer, og du kanskje kan få tak i Kinect Sport til ca. 400,- på lanseringsdagen. Så da blir det ca. 1698,- for en tospiller opplevelse på Kinect + et spill.

 

Var det noe ala dette du prøvde å komme frem til? Følte bare at du ikke hadde et så... flerspiller fokusert innlegg, men det er jo selvfølgelig lov til å foretrekke å spille alene.

Lenke til kommentar

Hva gjør man når man må tolle noe? Selv om Norge er et flott land, liker tydeligvis de ikke PSPen. Valkyria Chronicles 2 skal komme om 2 uker og det er en butikk som har planer om skaffe det, cdon for 549,-. Noe jeg ikke betaler for et håndholdt spill selvsagt. Så da betyr det import fra Storbritannia for 25pund, som betyr tolling. Noen spesielle prosedyrer for dette?

Det er vel et forenklet fortollingsgebyr på 100 kroner du må betale. Tror ikke det skal være noe mer, bortsett fra en vanligvis latterlig lang leveringstid takket være tollen.

Lenke til kommentar

Hva gjør man når man må tolle noe? Selv om Norge er et flott land, liker tydeligvis de ikke PSPen. Valkyria Chronicles 2 skal komme om 2 uker og det er en butikk som har planer om skaffe det, cdon for 549,-. Noe jeg ikke betaler for et håndholdt spill selvsagt. Så da betyr det import fra Storbritannia for 25pund, som betyr tolling. Noen spesielle prosedyrer for dette?

Det er vel et forenklet fortollingsgebyr på 100 kroner du må betale. Tror ikke det skal være noe mer, bortsett fra en vanligvis latterlig lang leveringstid takket være tollen.

 

 

Plusse på mva også...som er ca 23% av summen av det du skal kjøpe om jeg ikke husker feil. Så total pris sån ca om du importerer noe til 25pund er ca 406,-

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...