Crazy Joe Davola Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Åh! Den var nice! Jeg har bestilt Sackboy "plushie", jeg venter på i posten. Hvor har du bestilt den da? Endret 12. august 2010 av nouse4aname Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Engelske GAME siden. Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Collector's Edition av LBP2 er ihvertfall for dyr for meg på CDON (899,-). Det var synd, fordi den frister dersom prisen hadde vært bedre. Uansett kjøper jeg LBP2 på release, og kanskje denne søte Sackboyen Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Det her er bare helt sykt.... http://kotaku.com/5611523/id-unleashes-rage-on-the-iphone iPhone og iPad er bare starten på en ny type "konsoll" tror jeg....det begynner å bli såpass heftig nå. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 iPhone og iPad er starten på en ny type konsoll? Hva mener du? De er begge håndholdte konsoller i spillsammenheng. At iPad kan levere bedre grafikk enn PSP og DS er ikke spesielt revolusjonerende, det er jo helt naturlig at nye plattformer kan levere bedre grafikk, takket være bedre teknologi. Jeg er også ganske sikker på at iPad ikke er plattformen jeg vil spille Rage på når det kommer ut... Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) iPhone og iPad er starten på en ny type konsoll? Hva mener du? De er begge håndholdte konsoller i spillsammenheng. At iPad kan levere bedre grafikk enn PSP og DS er ikke spesielt revolusjonerende, det er jo helt naturlig at nye plattformer kan levere bedre grafikk, takket være bedre teknologi. Jeg er også ganske sikker på at iPad ikke er plattformen jeg vil spille Rage på når det kommer ut... Vel når vi leser i spill magasiner eller hører om nye heftige spill så er vel ikke akkurat Apple det vi tenker først kanskje? Er i det siste iPhone har blitt en slags gaming plattform og aviser og spillsider faktisk annmelder iPhone spill... Så slikt sett begynner jeg å se på Apple med iPhone og iPad som en ny type konsoll....noe jeg ikke har gjort før. Rage på iPhone kommer sikkert til å selge noe helt sinnsykt.....er drøyt å si det men det kan jo nesten være mulig at en iPhone utgave av spillet vil selge mer en Pc utgaven.... Skal en oppleve Rage så er selvf ikke iPhone utgaven den en gamer med pc eller konsoll opplever først...selv om jeg tviler Rage utgaven til iPhone blir den samme som til Pc eller konsoll. EDIT: Live video feed fra QuakeCon 2010 http://www.quakecon..../livefeed.shtml Endret 12. august 2010 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Lastet ned Geometry Wars 2 igår, det er et kjempegodt "mini-spill". Anbefaler det av hele mitt hjerte, spilte det akkurat i 2 timer uten å bevege meg BTW: @Gormers I'm coming for you! edit: Jeg liker muligheten til å vise andre hva jeg har spilt, og hvor mye jeg har spilt av spillet gjennom achievements. Jeg skal innrømme at jeg er en achievementhore, men samtidig har jeg ofte følt at de ender opp med å ødelegge moroa til spillet. En kontrast er å spille spill på Wii, der kan man nesten føle seg litt alene uten onlinefunksjonaliteten og achievements, men hvis jeg velger å spille gjennom et spill på nytt med vanskeligere vanskelighetsgrad er det fordi jeg har lyst til å utfordre meg selv og vil ha det gøy mens jeg gjør det. Ikke for å få x poeng. Det finnes achievements som etter min mening gjør spill mer gjenspillbart, og så finnes det litt kjipere achievements f. eks de som finnes i multiplayer som tar fokuset vekk fra selve kampen i multiplayer, og de som fokuserer på å grinde så så mange kills med ett våpen osv. En kan også som sagt tenke negativt om achievements ved at det kan få utviklerne til å bli litt "latere" siden de ikke trenger å gi spilleren noen faktisk in-game "premie" for å gjøre en eller annen prestasjon. Achievements var jo virkelig ikke noe nytt ved 360 egentlig. 007: Everything or nothing var et spill hvor hver bane hadde ekstra utfordringer (som å klare banen på en viss tid, ikke drepe noen fiender osv) du kunne gjøre etter du hadde samlet poeng ved å gjøre prestasjoner til hvert nivå og spilt generelt sett "bra". Vanskelig å beskrive systemet der med få ord, men det var achievements på den aller beste måten, før 360 eksisterte. Eh, poenget er vel uansett at achievements for meg er både moro og kjipt, siden jeg liker å bli gledelig overaska ved å få pling lyden etter å ha gjort noe kreativt etc, og å nyte å få 1000/1000 i et spill. Samtidig kan det fort bli en grind uten at jeg merker overgangen, hvor jeg egentlig ikke har det særlig moro med spillet jeg spiller. Endret 12. august 2010 av Gormers Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Å faen, jeg gleder meg til Bioshock: Infinite/Infy/Evig/oppiskyenwhatever. Bioshock 1 og 2 likte jeg virkelig, 2`ern best. Jeg følte at 2`ern brukte opp det "tomrommet" i historien etter 1`ern helt. Så jeg likte at det ble et nytt Bioshock istede for et nytt franchise. Ser tøft ut, litt eldre teknologi enn i 1`ern og 2`ern kan bli tøft hvis de gjør det slik de gjorde i 1`ern. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Vel når vi leser i spill magasiner eller hører om nye heftige spill så er vel ikke akkurat Apple det vi tenker først kanskje? Er i det siste iPhone har blitt en slags gaming plattform og aviser og spillsider faktisk annmelder iPhone spill... Så slikt sett begynner jeg å se på Apple med iPhone og iPad som en ny type konsoll....noe jeg ikke har gjort før. Rage på iPhone kommer sikkert til å selge noe helt sinnsykt.....er drøyt å si det men det kan jo nesten være mulig at en iPhone utgave av spillet vil selge mer en Pc utgaven.... Skal en oppleve Rage så er selvf ikke iPhone utgaven den en gamer med pc eller konsoll opplever først...selv om jeg tviler Rage utgaven til iPhone blir den samme som til Pc eller konsoll. EDIT: Live video feed fra QuakeCon 2010 http://www.quakecon..../livefeed.shtml Nei, det er fordi de fleste nye, heftige spillene ikke er på noen av Apples plattformer. Så vidt jeg vet er det stort sett artige minispill som er blitt utgitt på iPhone og iPad, som jeg forresten mener er utmerket. Få er interessert i et stort, episk og komplisert "voksen-konsollspill" på en håndholdt konsoll. På håndholdte konsoller burde spillene være designet for å kunne spilles i små etapper, ikke flere timer av gangen. Det at iPhone og iPad er på vei til å bli mer anerkjente konsoller, på lik linje med DS og PSP er jeg fullstendig enig i, det har jo bare vært et spørsmål om popularitet. Jeg trodde først du prøvde å si at Apples plattformer liksom hadde revolusjonert spillindustrien på en eller annen måte, og deretter ville komme med noen påstander om at Apple snart vil ta over hele spillindustrien eller noe lignende. My mistake : ) At Rage på Apples plattformer vil selge bra kan godt hende, hvis de markedsfører det riktig. Jeg vil gjette på at den vanlige iPhone-eier ikke følger med på Quake-Con eller E3, Twitter og Facebook derimot... Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Å faen, jeg gleder meg til Bioshock: Infinite/Infy/Evig/oppiskyenwhatever. Bioshock 1 og 2 likte jeg virkelig, 2`ern best. Jeg følte at 2`ern brukte opp det "tomrommet" i historien etter 1`ern helt. Så jeg likte at det ble et nytt Bioshock istede for et nytt franchise. Ser tøft ut, litt eldre teknologi enn i 1`ern og 2`ern kan bli tøft hvis de gjør det slik de gjorde i 1`ern. Airshock, hadde likt den tittelen! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Jeg er mer av den oppfatning at Bioshock 2 aldri burde vært lagd. Synes rett og slett de kunne hoppet over den utgivelsen og rett ut på dette. Hadde vært mye bedre med forskjellige settinger hver gang fremfor å ødelegge mye av spenningen ved å sende meg til samme by to ganger. Spenningen med å utforske Rapture ble iallefall mer eller mindre borte i Bioshock 2 og historien virket litt sær. Hvorfor hadde man f.eks ikke hørt et eneste pip om disse personene i det forrige spillet? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) Vel jo, Tenanbaum var med. Pluss "presten" ble også nevnt i Bioshock 1. Men ja enig i det, men jeg elsket gameplayet i Bioshock 2. Det var så mye behageligere å ikke spille waterpipes(?) hver eneste gang man skulle hacke noe. Men de kunne spart seg med Bioshock 2, eller lagd en bedre story. Hadde ikke noe imot mer Rapture, men de utnytta dette ikke så godt i BS2. I tillegg er Bioshock: Infy(jeg kaller det infy ) ikke bare en oppfølger. Det er mer som 1`ern i serien til nå, med Bioshock 1 først. Handlingen er satt til flere tiår før handlingen i Bioshock 1. Så dette kan bli bra.. Endret 13. august 2010 av Maury Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Skeptisk, men ut ifra traileren kan det være noe å holde øye med. Angående BS2, var det et spill som overrasket meg positivt, men allikevel føltes litt som melking. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Etter min mening føltes ikke Bioshock 2 som melking i forhold til Call of Duty 6/7/8 De forbedret omtrent alt gameplay messig,historien, vel du for ta det som det er, en skygge av eneren. Jeg tror folk tar historien litt alvorlig og analyser det til dødet, dog en kombinasjon av eneren og toeren hadde vært det perfekte bioshock spillet! (Men det mente jeg at eneren hadde alle gameplay elementene fra toeren) Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Jeg likte BioShock 2 veldig godt, rett og slett fordi det visste at det ikke ville kunne konkurrere med det første spillet på mange områder, og tok heller opp tråden der det første spillet ikke helt leverte. De utfyller hverandre med andre ord meget godt, og det er det svært få serier som gjør. BioShock Infinite er jeg derimot mer skeptisk til, fordi det rett og slett skal være veldig annerledes for å føles nytt nok, samtidig som det skal balansere veldig godt med historien som allerede godt befestet i alles sinn. @Maury: Det engelske uttrykket er "prequel". Altså en "forfølger". Veldig spennende å se om vi får noe med Andrew Ryan og little sisters! Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Har ikke spilt nok CoD til å uttale meg om det er melking eller ikke. Og joda, BS2 finpusset enkelte mekanismer og gameplay generelt, men det er det minste de kunne ha gjort. Eneren var suveren pga. Rapture, som var nytt, plasmids og en god story. Toeren hadde hadde forsåvidt en god story, finpusset plasmidene og et "gammelt område". Derfor mener jeg BS2 ikke klarer å leve opp til eneren, selv om det er meget godt spill. Var kanskje feil av meg å kalle det melking, ser det. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Blæ...Rage kommer ikke før september 2011....over 1 år til.... Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Kan tenke meg det går med mye tid til optimalisering mot konsollene;) Det skulle vel vere en ganske solid størrelse også på denne tittelen ? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Blæ...Rage kommer ikke før september 2011....over 1 år til.... Seriøst? Jeg trodde det skulle komme i begynnelsen av året. Jaja, får vel vente da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg