saladin waits for alice Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Seriøst, PS3 desigernene har null kreativitet! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Kan ikke bestemme meg om jeg skal kjøpe Starcraft 2 eller ei :/ jeg har ikke spilt RTS på mange mange år og det siste må vel strengt talt ha vært Red Alert 2 og jeg har aldri spilt WC3 eller Starcraft engang. Jeg elsker RTS, men jeg hater samtlige spill innenfor sjangeren utenom Blizzard sine. Absolutt verdt å prøve, men jeg mener faktisk at StarCraft er ett bedre spill enn oppfølgeren som nylig kom ut. Assassin's Creed Brotherhood Collector's Edition for Xbox 360 og Playstation 3 er offentliggjort! Rimelig stilig, med troll i eske og det hele. Det er den amerikanske. Den europeiske har ikke troll i eske. Ah, det løser jo hele problemstillingen jeg hadde. Har nemlig null interesse av spillet, men den pakka var inni granskogen stilig. @amir90: Haha, fantastisk. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Siden du vet best, hva leser du? Jeg leser stort sett Gamer.no (obviously), GiantBomb og /v/. Gamer pga. skribentene er flinke til å skrive, de suger ikke utgiver-kuk og de holder en viss redaksjonell standard. GiantBomb pga. det samme som Gamer, pluss at de folka er hysterisk morsomme. /v/ pga. Minecraft & at de tar opp mye interessant som mange spilljournalister ikke får med seg. Ser også på Sesslers Soapbox på G4 (eneste som er verdt å få med seg på den siden) og Gametrailers. E3-stream og den slags. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=259407 Første detaljene om Call of Duty 8 har kommet frem..... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Studio co-founder Glen Schofield has leaked that the next Call of Duty game will feature situations encountered by real military soldiers - or at least inspired by them. Og samtlige tidligere Call of Duty/Medal of Honor/Brothers in Arms og så videre er ikke det eller? Dette er årets sitat. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Haha... Den tok kaka. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Og her har vi endelig noen som innrømmer at de har solgt sjelen sin: http://www.destructoid.com/neversoft-we-sold-our-souls-with-guitar-hero-franchise-181084.phtml Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Det er innmari stilig. Kommer til å sjekke det når jeg går igjennom engang i løpet av august. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Hehe, nice. Selv husker jeg en link joker fortalte om. http://www.ithinkimgoingcrazyanddressedlikeabat.com/ Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Superonsdag hos Elkjøp.no: Metroid: Other M: 299kr Mafia 2: 349kr Call of Duty Black ops: 349kr http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/CC_ViewPagelet-Start?PageletUUID=qLOsGQVq3_gAAAEqvzs0DluV&scid=11030 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) Takk for tipset, da ble Mafia 2 på meg. Tviler dog på at jeg kommer til å starte på det før jul med Halo: Reach, Dead Rising 2: Case Zero, Dead Rising 2, Fallout: New Vegas og Rockband 3 før jul som jeg skal ha meg. Liker casten til Fallout: New Vegas som ble annonsert i dag. Bethesda have today revealed their lengthy, impressive cast list for the upcoming Fallout: New Vegas, with plenty of top class talent announced for the highly-anticipated game. As if you didn't already have enough reason to be excited. Reprising his long-standing narrating role is Ron Perlman (Hellboy, Sons of Anarchy), which is pretty expected gauging from his Fallout history. Joining him though is a veritable who's-who of actors, including former Friend Matthew Perry, beloved nerd and The Guild star/creator Felicia Day and Chuck's Zachary Levi. Starring alongside them are "Mr. Las Vegas" himself Wayne Newton (playing the DJ of the Mojave Wasteland), William Sadler (Shawshank Redemption), Michael Dorn (Star Trek: The Next Generation), Kris Kristofferson (Blade Trilogy,), Danny Trejo (Machete, From Dusk Till Dawn), John Doman (Mystic River, The Wire) and Rene Auberjonois (Boston Legal, Star Trek: Deep Space Nine). If that wasn't quite enough, Bethesda also said that there will be even more celebrity cameos throughout the game's wor Endret 11. august 2010 av Maury Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Kjøpte meg Halo Wars og Mass Effect til 49kr pr stykk, måtte bare ha de to i samlinga mi. Skal også bestille Call Of Duty Black Ops til 349kr på PS3 fordi jeg tror det blir bedre en Medal Of Honor som kansje jeg skal ha til 360, orker ikke alle skytespill på 360en noe den ikke har nok fra før av Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) Wow, det var nice price Toman EDIT: Tror spike meg eg slenger meg på Mafia 2 og Black Ops eg også, altså til den prisen må jo det bli ett faktum Endret 11. august 2010 av Mala Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Skal kjøpe Mafia 2 og Black Ops på Elkjøp jeg også. Hadde egentlig ikke tenkt å kjøpe sistnevnte, men til 350,- kan jeg ikke ikke-kjøpe det! Forøvrig har jeg nettopp hatt en strålende opplevelse med Platekompaniet. Jeg prøvde å installere/spille Red Dead Redemption i går, men det ville ikke fungere, så jeg sendte en mail til Platekompaniet og fortalte om problemstillingen min. Det gjorde jeg i natt, og klokken ti i dag tidlig hadde jeg fått leveringsbekreftelse på en ny kopi uten at det koster meg en krone. Returkonvolutt til den gamle kopien følger også med. Imponerende at det skjedde så fort! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Platekompaniet er generelt flinke folk. En av mine favorittbutikker. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Har ikke hatt problemer med varer jeg har handlet på Platekompaniet tidligere, men hurtigheten de viste denne gangen gir meg lyst til å bruke dem flere ganger. Flott kundeservice! Forøvrig har jeg kjøpt Bionic Commando og Wolfenstein i dag. Kom på 250,- til sammen på EB Games. Billigere å kjøpe nytt enn det var å kjøpe brukt. Det liker jeg. Lenke til kommentar
SpillRune Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Har ikke hatt problemer med varer jeg har handlet på Platekompaniet tidligere, men hurtigheten de viste denne gangen gir meg lyst til å bruke dem flere ganger. Flott kundeservice! Forøvrig har jeg kjøpt Bionic Commando og Wolfenstein i dag. Kom på 250,- til sammen på EB Games. Billigere å kjøpe nytt enn det var å kjøpe brukt. Det liker jeg. Ouch.. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Virkelig? Det kom på snaue hundrelappen, det må da være verdt det? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Det er innmari stilig. Kommer til å sjekke det når jeg går igjennom engang i løpet av august. Spennende, men jeg ser ikke helt at det nødvendigvis hinter til noen oppfølger. Isolert sett har alltid Gotham City lugget ved siden av Arkham Asylum, og denne videoen viser jo nettopp det. Med andre ord er det faktisk ikke en eneste nyhet. At det er bilder fra byen er heller ingen stor ting, men jo - jeg syns jo det er kult selv. Og Bionic Commando er vel et spill av den typen du helst bør få hundre spenn for å spille. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 hva folk har imot bionic commando? Det er jo grise fett! Slenge seg til bygg og kverke soldater med den bioniske armen er konge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg