Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan nevne at Elkjøp har et par latterlige billige spill til spesielt 360 nå. Ikke så mange men kan være noen godbiter for noen.

 

Jeg fikk for 157kroner:

Ninja Blade

Kingdom Under Fire: Circles of Doom

Gears of War 1'

 

Har sett GoW1 rundt for 150kroner før og har vurdert å kjøpe det så angrer ikke akkurat at jeg ventet med det.

Lenke til kommentar

Det har jeg sett. Ser kjempeflott ut IMO.

 

100 kvm Toman?!?! Steike! Heldiggris...

 

Tror faktisk det er litt over 100kvm :), bare stua er rundt 40kvm hehe, hadde vært steike digg å hatt den leiligheten ja. Vet åssen jeg skal ha det. Nintendo samlinga på soverommet med tven på veggen og på stua skal jeg nok kjøpe en mediaseksjon til godt over 4000kr etterhvert :). Blir gamingleilighet for alle penga da :p

Lenke til kommentar

Gleder meg til neste uke. Skal prøve Dead Space 2 og Rockband 3 for første gang for min del. Muligens også det kommende Need For Speed hvis jeg gidder å bruke tid på det.

 

Dead Space 2 virker akkurat nå veldig uinteressant for min del. Foreløpig ser det ut til at de har gått vekk i fra den lille skrekk-greia de hadde gående i det første og laget enda en Resident Evil 5-kopi. Litt trist ingen klarer å lage god survival horror lenger, men heller fiser på med gjennomsnittlig historie og et lass med skytevåpen.

 

Jeg regner med at stemningen fortsatt vil være på topp, og det er jo en positiv ting.

Lenke til kommentar

Bestiller kansje Need For Speed Hot Pursuit og Mafia 2 begge til PS3, grunnene for det er jeg har ratt på PS3en for Need For Speed og Mafia 2 vil få noe ekstra DLC gratis :)

Tok å venta litt med Mafia II fordi jeg vil se hva spillet scorer, til nå så ser det ikke bra ut, har funnet to 7/10 av noen pc magasiner...

Endret av Toman
Lenke til kommentar

Tok å venta litt med Mafia II fordi jeg vil se hva spillet scorer, til nå så ser det ikke bra ut, har funnet to 7/10 av noen pc magasiner...

 

At noen pc magasiner gir det 7/10 betyr ingenting. Skal du gå etter anmeldeser bør du se på de store sidene, som IGN, Gamespot, eurogamer osv. Selv synes jeg dette spillet ser helt magisk ut, og tror det kan bli et av tidenes beste spill. Skal ha det uansett om det får 5/10 eller 10/10. Men det kommer en demo om ikke mange dagene, så da kan du gjøre opp din egen mening da. Er mye bedre enn å lese anmelderes mening :)

Lenke til kommentar

Tok å venta litt med Mafia II fordi jeg vil se hva spillet scorer, til nå så ser det ikke bra ut, har funnet to 7/10 av noen pc magasiner...

At noen pc magasiner gir det 7/10 betyr ingenting. Skal du gå etter anmeldeser bør du se på de store sidene, som IGN, Gamespot, eurogamer osv.

Er du seriøs? IGN's gjennomsnittskarakter er 8/10, Gamespot sparker sine anmelderne hvis de ikke pleaser utgiverne som kjøper mest reklameplass, og Eurogamer spiller ikke engang produktene de anmelder. Enhver fornuftig gamer skyr disse sidene som pesten, med mindre du er ute etter noe annet enn shoopa screenshots og pent innpakkede løgner.

Lenke til kommentar

Tok å venta litt med Mafia II fordi jeg vil se hva spillet scorer, til nå så ser det ikke bra ut, har funnet to 7/10 av noen pc magasiner...

At noen pc magasiner gir det 7/10 betyr ingenting. Skal du gå etter anmeldeser bør du se på de store sidene, som IGN, Gamespot, eurogamer osv.

Er du seriøs? IGN's gjennomsnittskarakter er 8/10, Gamespot sparker sine anmelderne hvis de ikke pleaser utgiverne som kjøper mest reklameplass, og Eurogamer spiller ikke engang produktene de anmelder. Enhver fornuftig gamer skyr disse sidene som pesten, med mindre du er ute etter noe annet enn shoopa screenshots og pent innpakkede løgner.

 

Er enig med at det var håpløst av Gamespot å sparke han som anmeldte det middelmådige spillet Kane & Lynch når han sa sin personlige mening, og det er noe veldig mange sikkert aldri vil tilgi gamespot for. Ryktet deres gikk drastisk ned der. Men jeg synes alle sidene skriver gode anmeldeser, selv om jeg selvsagt ikke alltid er enig med karakterer de setter og flere punkter i anmeldesene sine. Jeg leser uansett anmeldeser fra disse sidene når det kommer spill jeg vil ha. Men jeg synes selvsagt det er 100 ganger bedre å spille en demo eller eventuelt fullversjonen selv for å gjøre meg opp en mening. Blir litt som når sommeren kommer og det kommer "anmeldeser" om hvilken is som smaker best. Ingen kan garantere at jeg liker den isen som testpanelet liker best. Må smake for å finne ut av det selv.

Lenke til kommentar

Kommer veldig mye bra utover høsten-vintern-våren så det er litt godt att det har vært litt tørke i sommer siden man også får spilt en del på spill man kjøpte for en god stund siden og jeg har spilt og storkost med med Nathan Drake i det siste og venter spent på mere info om Uncharted III.

 

Spill som jeg vet jeg skal ha er: Donkey Kong Country Returns (WII), Civilization V (PC), GT 5 (PS3), Football Manager 2011 (PC), Test Drive Unlimited 2, Need For Speed og kanskje Halo Reach men venter på anmeldelser på dette da jeg ikke er noen megafan av fps.

Lenke til kommentar

Hvordan kan du mene at disse sidene skriver gode anmeldelser når de lovpriser annenhvert spill som blir lansert, slenger ut 8'ere og 9'ere i alle kanter, sluker all hype rått og sannsynligvis har en "Guaranteed no less than 8.5" avtale med alle utgiverne som reklamerer på sidene deres. Hvis et spill markedsføres tungt på IGN så kan du nesten banne på at det vil få over 9 i score, en eller annen award ved slutten av året, og ikke minst et stort og fint klistremerke på spilets cover som informerer om hvor awesome IGN mener det er.

 

De er heller ikke informative, heller det motsatte. De skriver bare om spillets gode aspekter, og hvis det ikke finnes noen så vrir og dreier de på det slik at det høres bra ut. De eneste spillene de rakker ned på er spill ingen har hørt om, og random ass filmspill. Filmspillene skades uansett ikke av dette, ettersom de som kjøper filmspill er småbarnsmødre og andre som ikke leser anmeldelser uansett.

 

Seriously, IGN, Gamespot og Eurogamer er drit. Fuck'em

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar

GameSpot gav jeg opp for lenge siden. Eurogamer har jeg aldri vært innom og IGN leser jeg sjelden noe på til tross for den lista over spillene mine jeg har der. Jeg er på leting etter et annet sted å ha liste over spillene mine på, men finner ikke noe som er bra, tross den ene siden jeg har en link til, men ikke har fått sjekket ut enda.

 

Edit: Jeg sitter på en annen data og ser nå at jeg ikke kan se min egen avatar... rart... Må gjøre noe med det når jeg kommer hjem, selvom jeg kan se min egen avatar på min egen data.

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Jeg leser kun GiantBomb og Gamer, men forholder meg ikke til anmeldelsene fra noen av dem. Jeg stoler rett og slett ikke på spillanmeldelser, men jeg leser de gjerne i etterkant av spill jeg har fullført for å se om min menig er overens med de som får betalt for å mene noe.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...