AltF4 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Jeg har aldri prøvd WipeOut HD, men WipeOut 2097 er ett av mine absolutt favorittspill og med mindre de har gjort veldig mye annerledes (og dårligere) burde WipeOut HD ikke være noe dårligere enn "bra nok". Her er ett kvarter av gameplayet til WipeOut HD Fury, og det ser rimelig kult ut selv om jeg kanksje syns banene ser litt vel rammet av fremtiden. Men så kult faktisk, at jeg vurderer å kjøpe det selv. Nå har jeg ikke sjekka prisen på PlayStation Network, men 259,- for den pakka høres litt dyrt ut? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Sist jeg sjekka på PSN så kosta noe rundt det faktisk. Det var også slik at hvis man kjøpte Wipeout HD og expansionpacken Fury hver for seg så kostet det 10 kr mindre enn å kjøpe samlepakken... Lenke til kommentar
Quagles Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Jeg har aldri prøvd WipeOut HD, men WipeOut 2097 er ett av mine absolutt favorittspill og med mindre de har gjort veldig mye annerledes (og dårligere) burde WipeOut HD ikke være noe dårligere enn "bra nok". Her er ett kvarter av gameplayet til WipeOut HD Fury, og det ser rimelig kult ut selv om jeg kanksje syns banene ser litt vel rammet av fremtiden. Men så kult faktisk, at jeg vurderer å kjøpe det selv. Nå har jeg ikke sjekka prisen på PlayStation Network, men 259,- for den pakka høres litt dyrt ut? Derimot er det da langt kulere å ha coveret og disken enn å bare ha en digital utgave at jeg gledelig hadde betalt en 30kroner ekstra. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Er så enig så enig Quagles. Kjøper alle mine spill i fysiske kopier. Liker å kunne se og ta på det jeg har kjøpt, og siden jeg er en samler liker jeg å ha spillene i hyllene mine. Men om det kommer et supertilbud der jeg parer 200,- eller mer, så slår jeg gjerne til på digital download. Edit: Her er en video som viser hvilke godbiter vi har i vente nå i august. Endret 2. august 2010 av nouse4aname Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Nå er det bekrefta at Castlevania: Lords of Shadow skal shippes i 2 disker på 360, og at spillet er like langt "som en hel dag". Har ikke noe imot 2 disker, så lenge de gjør det noe i nærheten av likt som Mass Effect 2. Den fordelingen av spillet der på 2 disker var nesten perfekt. Å på onsdag kommer Harmony of Despair, kanskje det arcade-spillet jeg har gledet meg mest til i Summer Arcade-lineup`en til XBLA. Altså Limbo var nydelig, og et litt vanskeligere spill enn hva jeg er vandt med hvertfall og sikkert flere. Hydro Thunder er kanskje spillet som har gitt meg den beste følelsen av spillhallene jeg hang en del på som barn. Blir spenndene å se hvordan Monday Night Combat er. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Der er enda et spill jeg gleder meg til å det er Colin McRae Dirt 3 http://www.eurogamer.net/articles/mag-spills-dirt-3-details "The recently-revealed Codemasters racer DiRT 3, due out on the PC, PlayStation 3 and Xbox 360 next year, will have "snow and ice, dynamic weather" Er ikke fan av bilspill som har kun 3-5 typer værforandringer derav Forza 3 som jeg hadde kun soloppgang, solnedgang, overskyet og middagsol. Ikke noe natt og dag, regn osv... Så dette spillet og Gran Turismo 5 er det jeg ser frem til av bilspill som skal variere værforholdene endelig Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Nå er det bekrefta at Castlevania: Lords of Shadow skal shippes i 2 disker på 360, og at spillet er like langt "som en hel dag". Har ikke noe imot 2 disker, så lenge de gjør det noe i nærheten av likt som Mass Effect 2. Den fordelingen av spillet der på 2 disker var nesten perfekt. Du kan spille gjennom hele spillet fra en disc dersom du installerer det på harddisken. http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=258080 Det er virkelig bra gjort at de ikke så på det som en sjanse til å selge ekstra DLC slik som Capcom gjorde da de kuttet bort innhold fra Lost Planet 2. Bra jobba Konami. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 http://kotaku.com/5601997/game-cafe-robbed-gamers-fight-back-lots-of-punches-to-the-head Går dårlig når man forsøker å stjele Nintendo ds. hehe Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 (endret) Her er kartet til Dead Rising 2. Ser gigantisk ut. Litt langt mellom de 7 lagringspunktene enkelte steder ser det ut som, så får ikke håpe det blir like frustrerende som eneren når du skal lagre. Men ser frem til dette uansett http://www.xbox360achievements.org/images/news/deadrising2map.jpg Endret 2. august 2010 av nouse4aname Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Posta en litt større utgave av kartet i tråden til Dead Rising 2 og Case Zero på Microsoft-forumet. Gleder meg virkelig til Dead Rising 2, mer enn Mafia 2 og nesten Halo: Reach. Heldigvis 28 dager til Case Zero på XBLA. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Vil komme ny film fra gamerommet på post bilder av dine konsoller og spill-tråden. Poster her et teaserbilde av det dere kan forvente dere av kommende filmen Enjoy!! Endret 3. august 2010 av Toman Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 ^ Kan bli spennende det. Kanskje jeg skal rydde litt i leiligheten og ta noen bilder? Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 http://blog.eu.playstation.com/2010/08/03/playstation-plus-content-for-august-and-september/ Sweet! Kan vell si at jeg gleder meg til å få alle episodene av devils playhouse i september :] Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Kan man bruke det samme VISA-kortet på to forskjellige kontoer? Greia er at jeg bruker kortet mitt på min egen profil, på min egen xbox, men jeg skulle gjerne kjøpt et par arcadespill til lillebror også, med hans profil på hans egen xbox. Jeg er "Parent" for hans profil, om det skulle ha noe å si. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Akkurat nå burde det være mulig å kunne "gifte" spill alá Steam. Jeg vet det er mulig å ha flere kort på én konto, men étt kort på flere kontoer.. jeg er ikke sikker, men gjetter på at det skal fungere. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Å gi bort spill over LIVE er noe jeg savner også. Utrolig ålreit å ha den muligheten på Steam! Dele billigspill, gi noen en oppmerksomhet på bursdagen deres eller bare sørge for å ha noen å spille spillet sammen med er utrolig praktisk. Angående samme kort på fler kontoer er det vel ikke verre enn å prøve? Mulig det ikke går som en slags sikkerhetsanordning for at folk ikke skal bruke stjålne kort eller lignende. Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 å bruke et kort på flere kontoer funker fjell:) Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Ganske kult det japanske koveret til Other M. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 (endret) Kan man bruke det samme VISA-kortet på to forskjellige kontoer? Greia er at jeg bruker kortet mitt på min egen profil, på min egen xbox, men jeg skulle gjerne kjøpt et par arcadespill til lillebror også, med hans profil på hans egen xbox. Jeg er "Parent" for hans profil, om det skulle ha noe å si. Null problem! Brukte kortet mitt på en parent profil eg også EDIT: Tøfft cover! Endret 6. august 2010 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg