Gå til innhold

Konsollkaféen!

lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har spilt DeathSpank her? Det ligger rimelig høyt opp på lista over mine favoritter fra i år, det er rett og slett en genuin perle! Ja vel, så er noen av oppdragene kjedelige og de fleste vitsene gamle, men kvaliteten på spillet, innholdet og den generelle stemningen er suveren!

Lenke til kommentar

Spelte gjennom Deathspank forrige veke, absolutt eit av mine høgdepunkt i år. Litt repetetivt gameplay, men når det er såpass kort gjer det ingen verdas ting. Spesielt ikkje med ein så fantastisk humor som spelet har. Og ei overflod av referansar, heilt genialt! :D

Lenke til kommentar

Bestilte noe fra elkjøp, sa ifra noen timer senere jeg ville avbestille det jeg bestilte ok fikk svar neste dag at de ville gi tilbake pengene som ble trekt fra kontoen eller noe i den dur.

Uansett på mandag fikk jeg bekreftelse at denne pakken jeg hadde avbestillt nå var sendt til meg...og så langt har de ikke belastet kontoen. Egentlig føler jeg ikke å betale 20kroner for å sende noe tilbake de ikke skulle sendt med det første, handler mer om prinsipp enn penger. Bare vente å se om de til slutt trekker meg fra kontoen?

Forøvrig sendte jeg denne mailen på fredag ettermiddag, fikk svar når jeg våknet på lørdag, og bekreftelse på sending mandag, pakke levert i dag.

Endret av Quagles
Lenke til kommentar

Bestilte noe fra elkjøp, sa ifra noen timer senere jeg ville avbestille det jeg bestilte ok fikk svar neste dag at de ville gi tilbake pengene som ble trekt fra kontoen eller noe i den dur.

Uansett på mandag fikk jeg bekreftelse at denne pakken jeg hadde avbestillt nå var sendt til meg...og så langt har de ikke belastet kontoen. Egentlig føler jeg ikke å betale 20kroner for å sende noe tilbake de ikke skulle sendt med det første, handler mer om prinsipp enn penger. Bare vente å se om de til slutt trekker meg fra kontoen?

Forøvrig sendte jeg denne mailen på fredag ettermiddag, fikk svar når jeg våknet på lørdag, og bekreftelse på sending mandag, pakke levert i dag.

Dette har faktisk skjedd før en gang, med en annen bruker her på forumet. Sjekk grundig om de har belastet kontoen din, ellers så sender du de en mail om dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...