Crazy Joe Davola Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Gleder meg som en unge! Vet du når? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 17. september iflg wikipedia Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Oi, det er jo ikke lenge til. Må krysse av den datoen i kalenderen. Kommer også et nytt Professor Layton i september, ivertfall i USA. Så september ligger ann til å bli en fantastisk måned for DS. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Noen som har spilt DeathSpank her? Det ligger rimelig høyt opp på lista over mine favoritter fra i år, det er rett og slett en genuin perle! Ja vel, så er noen av oppdragene kjedelige og de fleste vitsene gamle, men kvaliteten på spillet, innholdet og den generelle stemningen er suveren! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Sjekker vel ut demoen snart selv Lenke til kommentar
Einride Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Spelte gjennom Deathspank forrige veke, absolutt eit av mine høgdepunkt i år. Litt repetetivt gameplay, men når det er såpass kort gjer det ingen verdas ting. Spesielt ikkje med ein så fantastisk humor som spelet har. Og ei overflod av referansar, heilt genialt! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Det ser ganske så kult ut ja. Kanskje jeg skal prøve? Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Prøvde Deathspank litt i går men er ikke sikker på om jeg kjøper det ennå, var kult men har så utrolig mye annet å spille igjennom først. Også regner jeg med att prisen vill halveres ?? i en framtidig xbla deal of the week. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Venter på nytt spill som jeg bestilte, måtte bare ha Super Street Fighter IV Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Need for Speed Shift er ganske kult! Fikk det for £13 på Play.com. Forøvrig anbefaler jeg alle å lese denne bloggposten. Vet ikke helt hva jeg føler om det, men det var stilig! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Need for Speed Shift er ganske kult! Fikk det for £13 på Play.com. Forøvrig anbefaler jeg alle å lese denne bloggposten. Vet ikke helt hva jeg føler om det, men det var stilig! :o Creepy! Lenke til kommentar
Quagles Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) Bestilte noe fra elkjøp, sa ifra noen timer senere jeg ville avbestille det jeg bestilte ok fikk svar neste dag at de ville gi tilbake pengene som ble trekt fra kontoen eller noe i den dur. Uansett på mandag fikk jeg bekreftelse at denne pakken jeg hadde avbestillt nå var sendt til meg...og så langt har de ikke belastet kontoen. Egentlig føler jeg ikke å betale 20kroner for å sende noe tilbake de ikke skulle sendt med det første, handler mer om prinsipp enn penger. Bare vente å se om de til slutt trekker meg fra kontoen? Forøvrig sendte jeg denne mailen på fredag ettermiddag, fikk svar når jeg våknet på lørdag, og bekreftelse på sending mandag, pakke levert i dag. Endret 28. juli 2010 av Quagles Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Bestilte noe fra elkjøp, sa ifra noen timer senere jeg ville avbestille det jeg bestilte ok fikk svar neste dag at de ville gi tilbake pengene som ble trekt fra kontoen eller noe i den dur. Uansett på mandag fikk jeg bekreftelse at denne pakken jeg hadde avbestillt nå var sendt til meg...og så langt har de ikke belastet kontoen. Egentlig føler jeg ikke å betale 20kroner for å sende noe tilbake de ikke skulle sendt med det første, handler mer om prinsipp enn penger. Bare vente å se om de til slutt trekker meg fra kontoen? Forøvrig sendte jeg denne mailen på fredag ettermiddag, fikk svar når jeg våknet på lørdag, og bekreftelse på sending mandag, pakke levert i dag. Dette har faktisk skjedd før en gang, med en annen bruker her på forumet. Sjekk grundig om de har belastet kontoen din, ellers så sender du de en mail om dette. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 hmm, skulle akkurart til å kjøpe et par spill fra lefdal på nettet, men fikk ikke lov å velge collect@store, merkelig greier. Noen spesiell grunn til det kanskje? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 http://store.steampowered.com/app/22600 Noen som skal ha? Jeg skal kjøpe når jeg får penger. Savner et Worms spill på PC som er bra og dette ser ganske så bra ut. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Det frister. Ut i fra traileren så ser det ut som gode gamle worms med litt finpuss. Får se om jeg kjøper det senere i høst hvis jeg kjeder meg. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Worms Og det samme med DeathSpank. Nå kom StarCraft 2 i veien for at jeg skulle fullføre det helt, jeg har igjen 2 achievements og vil dinge level 20 før jeg kaster meg på sistebossen. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) Det virker ganske likt Worms 2: Armageddon på XBLA, og så har jeg world party forsatt, så det går bra her ;P Level editoren virket genial enkel da. Forøvrig skulle jeg ønske Worms Blast kom til XBLA osv, ganske underholdende "bust a move" spill. http://www.youtube.com/watch?v=A-iTywTcmGA Endret 30. juli 2010 av Gormers Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Noen som har prøvd Wipeout HD som veit om det er no stas? CDON har Wipeout HD + Fury til 259 spenn på Bluray-disc. Har litt lyst til å kjøpe det men skal også kjøpe Super Meat Boy, Worms og Mafia 2 nå i august... Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 (endret) Syns wipeout er rimelig digg! Mye bra musikk og en forrykende fart rundt på flotte baner! Heilt klart verdt prisen Endret 31. juli 2010 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg