Kazoo_InnleggNO Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Noen som vet hvor sterke sånne internett-motaker-greier det er i den nye Xbox Slim? Er den sterkere enn PS3 sin? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Håper det da den i PS3en ikke er spesielt god. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Xbox Slim støtter "n" nettverk, som er bedre enn "g" og "b" som den originale Xboxen og Playstation 3 bruker. N er da altså den nyeste standarden og gir generelt lengre rekkevidde og bedre båndbredde. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 (endret) Tenker eg skaffer meg en Xbox 360 Slim på onsdagen, så får eg ryddet litt rundt og i TV-benken i samme slengen Det trengst :rolleyes: Og endelig blir også 360`en trådløs, aldri om eg hadde punget ut for den overprisede møkka adapteren.... en kabel over golvet mindre der også gittt Endret 17. juli 2010 av Mala Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Xbox Slim støtter "n" nettverk, som er bedre enn "g" og "b" som den originale Xboxen og Playstation 3 bruker. N er da altså den nyeste standarden og gir generelt lengre rekkevidde og bedre båndbredde. Det kan vel også kalles 5ghz båndet. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Det er helt utrolig hvor mye bedre Assassin`s Creed 2 er enn eneren. Absolutt alt virker bedre og er mye gøyere. Der jeg i eneren måtte tvinge meg selv til å spille videre er det helt motsatt i toeren. Her vil jeg bare spille litt til hele tiden. Et herlig spill rett og slett. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Xbox Slim støtter "n" nettverk, som er bedre enn "g" og "b" som den originale Xboxen og Playstation 3 bruker. N er da altså den nyeste standarden og gir generelt lengre rekkevidde og bedre båndbredde. Det kan vel også kalles 5ghz båndet. Nope, N kan kjøre på både 2,4 ghz og 5 ghz båndet. Altså ikke noen selfølge at noe støtter 5 ghz selv om det større n nettverk. Har selv koblet ps3 opp på 5ghz via en brigderouter jeg har under tv'en. Den er koblet til ps3, tv og blu-ray spiller. Hovedpcen min er også koblet til denne, mens på 2,4 ghz nettverket har jeg en bærbar koblet opp på n nettverk og mobiler på g nettverk. Genialt med D-link sin 855 router som lager 2 trådløse nett. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Xbox Slim støtter "n" nettverk, som er bedre enn "g" og "b" som den originale Xboxen og Playstation 3 bruker. N er da altså den nyeste standarden og gir generelt lengre rekkevidde og bedre båndbredde. Det kan vel også kalles 5ghz båndet. Nope, N kan kjøre på både 2,4 ghz og 5 ghz båndet. Altså ikke noen selfølge at noe støtter 5 ghz selv om det større n nettverk. Har selv koblet ps3 opp på 5ghz via en brigderouter jeg har under tv'en. Den er koblet til ps3, tv og blu-ray spiller. Hovedpcen min er også koblet til denne, mens på 2,4 ghz nettverket har jeg en bærbar koblet opp på n nettverk og mobiler på g nettverk. Genialt med D-link sin 855 router som lager 2 trådløse nett. Det visste jeg ikke. Dlink855 er genial! Har den selv, greit å kunne ha både 2.4ghz bånd og 5ghz. Foreløpig så er det kun Macbook Proen som bruker 5ghz båndet. Men så det vil si at den nye Xboxen støtter 5ghz? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Kjapt søk på nette sier nei. Jævli synd egentlig for 5 ghz nettet er jo nesten ubrukt. Scannet området rundt huset med wifi analyzer til min Desire og fant NULL 5ghz nettverk. Så man slipper forstyrrelser. Måler MEGET god fart på mitt trådløsnettverk, og Ps3 scoret på sin innebygde speedtest nesten maks av hva linjen klarer. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Nå som dagene går vil det komme ny film fra mitt gamerroom med oppgraderte saker og flere konsoller en noen gang før Er det noen her som gleder seg til det neste Need For Speed? Det gjør ihvertfall jeg, fordi det er Criterion som lager det og det blir skaffet til PS3en pga støtte for Logitech G25 ratte mitt!! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Det er helt utrolig hvor mye bedre Assassin`s Creed 2 er enn eneren. Absolutt alt virker bedre og er mye gøyere. Der jeg i eneren måtte tvinge meg selv til å spille videre er det helt motsatt i toeren. Her vil jeg bare spille litt til hele tiden. Et herlig spill rett og slett. Jeg følte det også slik, men etter hvert som spillet skred frem savnet jeg det første spillet mer og mer. Selve spillmekanikkene er bedre i nummer 2, men historien, karakterene og verdenen er langt mer spennende i det første spillet etter min mening. Enkelte vil hevde at det ikke er så repetativt som det første, og mens hovedoppdragene kanskje byr på mer variasjon er sideoppdragene like repetative og kjedelige som før. Dessuten er AI'en mildt sagt håpløs. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Det eneste jeg synes var bedre i eneren var kampmekanismene. Jeg vet ikke om det var jeg som gjorde noe feil, men i toeren virket det helt tilfeldig om teknikkene, som f.eks. kontringer og å ta våpen fra motstanderen, fungerte i kamp eller ikke. Man kunne spamme en teknikk og bli blokkert flere ganger før den plutselig virket, veldig forvirrende og frustrerende, for uansett hvor mye man trener vil man aldri føle seg god. Jeg er enig i at det var for enkelt i eneren, der man nærmest kunne drepe ubegrensede mengder fiender, men jeg synes ikke løsningen er å la teknikkene virke tilfeldig, gjør heller fiendene farligere og la kontrollene være helt tight og forutsigbar (lær gjerne av Demon's Souls). Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 (endret) Det er helt utrolig hvor mye bedre Assassin`s Creed 2 er enn eneren. Absolutt alt virker bedre og er mye gøyere. Der jeg i eneren måtte tvinge meg selv til å spille videre er det helt motsatt i toeren. Her vil jeg bare spille litt til hele tiden. Et herlig spill rett og slett. Hehe, samme oppfatning som meg altså. 1`ern var ett regelrett mareritt og ett ork uten like å spille EDIT: Så må det nevnes at musikken i AC2 er fantastisk! Endret 19. juli 2010 av Mala Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 (endret) Jeg er enig i at fiendene ikke er så veldig smarte. De går som regel på en og en mens resten står i en ring og ser på. Litt som i en Steven Segal film egentlig. Men jeg synes det er mye mer givende og interessant å utforske byene i AC2 da det er mer å lete etter, som f.eks skatter. Du kan også oppgradere ditt stronghold, samt gjøre byen mer attraktiv for turister ved å kjøpe diverse oppgraderinger, noe jeg liker godt. Og en annen grunn til at jeg liker dette bedre enn eneren er at jeg ikke hele tiden blir avbrutt av at jeg må spille som Desmond. Det var nemlig noe jeg ikke fant interessant, men heller irriterende i eneren. Endret 19. juli 2010 av nouse4aname Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Hele det futuristiske nonsenset virker noe påtvunget synes jeg. De kunne droppet Desmond, minnemaskinen og ikke minst romvesnene og kun konsentrert seg om det historiske, og spillet ville blitt både mer underholdende og mer seriøst. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 (endret) Kan ikke helt huske det med romvesnene, men er uansett veldig enig med deg Spartakus. Endret 19. juli 2010 av nouse4aname Lenke til kommentar
Kazoo_InnleggNO Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Altså, hadde vært fett om dere puttet det dere skriver i spoiler. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Det eneste jeg synes var bedre i eneren var kampmekanismene. Jeg vet ikke om det var jeg som gjorde noe feil, men i toeren virket det helt tilfeldig om teknikkene, som f.eks. kontringer og å ta våpen fra motstanderen, fungerte i kamp eller ikke. Man kunne spamme en teknikk og bli blokkert flere ganger før den plutselig virket, veldig forvirrende og frustrerende, for uansett hvor mye man trener vil man aldri føle seg god. Jeg er enig i at det var for enkelt i eneren, der man nærmest kunne drepe ubegrensede mengder fiender, men jeg synes ikke løsningen er å la teknikkene virke tilfeldig, gjør heller fiendene farligere og la kontrollene være helt tight og forutsigbar (lær gjerne av Demon's Souls). Jeg har aldri harr noen problemer med kampmekanismen, og de gangene jeg ikke har klart å kontre osv. så har det alltid vært min egen feil You'r doing it wrong Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Jeg har generelt et problem med å se hvordan folk kan gjøre se så mye feil i spill. Jeg hadde aldri noe problem med kampsystemet i verken det første eller det andre Assassins Creed, jeg satt meg ekstremt sjeldent fast i random ting i Gears of War og jeg synes Mass Effect sine menyer var helt ok. Greit nok, alle disse tre kunne vært løst på andre måter, men jeg har aldri hatt noe problem med å bruke dem. Fiendene har alltid falt på tiltenkt måte, jeg har smettet forbi de krappeste hjørnene og jeg har alltid fått equippet det riktige utstyret. Jeg sier ikke at det ikke er noe i veien med disse eksemplene, jeg sier bare at jeg aldri har opplevd at de har hindret opplevelsen min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg