husgutt Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) herregud så ræva trailer Merker jeg er VELDIG lei lady gaga nå.. Lurer forresten på hvordan djhero til nintendo 3ds blir.. Tror jeg brått må bytte inn min dsi til 3ds gitt B) Endret 13. juli 2010 av niggle Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Trailern der tror jeg var mer et hasteforsøk på å lage en trailer før E3. Activision hadde jo det heftige showet under E3. Dessuten er Deadmau5 er alene grunn til at jeg kjøper det spillet. Til tross for at jeg har den mix`en på slutten av trailern til DJ Hero 1. Deadmau5 er en av de heftigste DJ`ene som finnes, og mer spesiell enn de fleste. I tillegg MSTRKRFT, David Guetta(har noen sanger jeg er veldig drittlei, men liker musikken hans litt) Metallica og Chemical Brothers som er fete av de allerede bekrefta låtene/artistene. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 joda, enig der. Klart jeg skal ha djhero 2 B) Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Nå føler jeg meg veldig heldig. Jeg får låne en Wii med SMG1+2, Pokémon Battle Revolution og Mario Kart Wii i en lengre periode. Lenke til kommentar
Doderlein Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Typisk musikk-spill trailer. Minner meg veldig om Singstar introer og slikt, haha. Lenke til kommentar
Quagles Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Aiai da var endelig DeathSpank ute, gledet meg en liten stund til det uten å egentlig å ha sett etter når det skulle bli utgitt. Av og til er det ganske morsomt med litt "hjernedød" hack and slash action. Hjelper mye og med den herlige musikken og det visuelle. Visuelle synes jeg faktisk ser mye bedre ut når man selv spiller det enn når man ser på videoer. Er vel trolig nok ikke særlig lengre enn 7-8timer langt, men det er vel glatt verd 100kroner for det. Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Ble også til at jeg kjøpte det etter demoen. Digger det visuelle og dialogen er til tider svært morsom. Er kommet til lvl 11 nå og det er vel rett frem hack and slash. Rimelig hjernedødt som du sier Quagles, men veldig moro. Bad guy som rir gyngehest og vil ha stringtruser er rimelig epic. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Liker det veldig godt sålangt jeg og. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 (endret) Er det kun til XBL? Ser artig ut, men pga det tungvinte kjøpe-med-poeng-systemet til MS drøyer jeg det. EDIT: se det ja, hadde jeg lest 2 sekunder til så hadde jeg finni ut at det også er ute på PSN. Da blir det kanskje et kjøp da. Endret 15. juli 2010 av thadon Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Satt oppe i hele natt å spilte Uncharted 2, herlig spill! Falt i god smak. Grafikken når Spoiler: hopper rundt i snøfjellene med han duden er noe av det vakreste jeg har sett. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Et fantastisk spill det ja. Gleder meg vilt til 3'ern. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 (endret) Satt oppe i hele natt å spilte Uncharted 2, herlig spill! Falt i god smak. Grafikken når Spoiler: hopper rundt i snøfjellene med han duden er noe av det vakreste jeg har sett. Ja spillet er det vakreste jeg har sett på dagens konsoller Lurer på hvor mange ganger jeg fikk hakeslep i min første gjennomspilling!! Endret 16. juli 2010 av Toman Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Har spilt Deathspank i et par dager nå og det er jævlig bra altså. Minner meg om en blanding av World of Warcraft,Diablo 2 og Monkey Island...kan vel ikke bli bedre en det?? Hva synes dere? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Bare spilt i ca en time, men knallfornøyd sålangt Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Nja. Jeg vil like det, men jeg synes humoren blir for tullete. Den blir såpass tullete at jeg blir mer flau enn lett til sinns og jeg kjenner at jeg ikke vil bli sett mens jeg spiller det. Venter heller på Limbo, Hydro Thunder og kanskje Tomb Raider og Shank før jeg kjøper noe mer på XBLA. Men jeg har nå for fem minutter siden bestilt meg ny Xbox Slim (MPX.no), Dragon Age (Amazon.co.uk), Dragon Age: Awakening (Play.com), Transfer Cable (Play.com) og en HDMI kabel (Ebay.com). Blir ikke kjedelig i de tre dagene mellom når jeg kommer hjem fra Spania og til jeg starter på jobb igjen for å si det sånn. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Nja. Jeg vil like det, men jeg synes humoren blir for tullete. Den blir såpass tullete at jeg blir mer flau enn lett til sinns og jeg kjenner at jeg ikke vil bli sett mens jeg spiller det. Kva med Monkey Island-serien? Liker du ikkje dei heller? Humoren synst eg var mykje den samme som frå MI 1 og 2, som ikkje er veldig overraskande sidan Ron Gilbert (blant anna) står bak DeathSpank. Den er riktignok litt modernisert i forhold til dei spela, men stort sett med tanke på referansar (WoW, Bittorrent etc). Eg vart ferdig med DeathSpank i går, eit av dei beste XBLA-spela i år for min del Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Jeg har aldri spilt Monkey Island spillene, så der kan jeg ikke uttale meg. For å følge opp gårsdagens handlespree bestilte jeg meg nå en ny kontroll til Playstation 3´en min og Tekken 6. Klarer ikke se for meg å spille Tekken på X360 sin kontroller. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Kjøpte nettopp NFS: Shift og Prison Break: The Conspiracy til £13 og £18 på Play.com. Si hva dere vil, men litt showelvare er greit å ha i mellom de store titlene når høsten kommer! Dessverre vil nok Reach frata mye spilletid fra nykjøpene. :-/ Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Shift er iallefall ett okey spill hvor EA tok serien i riktig retning og billig var det også. Fin oppvarming til NFS som kommer i høst engang. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Følte det samme når jeg spilte demoen. Shift later til å være i samme liga som Forza 3, noe som er et voldsomt kompliment. Er mer Prison Break jeg så på som shovelware. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg