Gå til innhold

Konsollkaféen!

lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og spillet ser i tillegg bedre ut og kan ha enda flere AI'er på skjermen på en gang.

Ha flere AI'er? på skjermen?

Du vet AIer/NPCer, eller vet du ikke hva det er?

Jo, jeg veit hva det er. Var heller at følte kunstig intelligens var litt feil ord i den setningen. NPC skal være det riktige ordet.

Lenke til kommentar

Har hatt en luftepause hehe :p

Iløpet av den tiden har jeg skaffet meg Nintendo DS XL DarkBrown med spillene Legend Of Zelda Spirit Tracks og Pokemon SoulSilver. Har bestilt også den nye 360en, var det noen som sa jeg er fanboy av sony eller noe? Har nesten hatt flere 360 maskiner en PS3 hehe ;)

Har kjøpt noen spill til PS3 utenom med Brutal Legend å noen par til

Liker å bruke penger på ting jeg vil ha

Så pr idag har jeg 16 konsoller ikke værst det :D

Lenke til kommentar

Tok endelig tak i Uncharted 2 igjen og fikk spilt igjennom den siste halvtimen. Det er nesten synd de ikke lager film av Uncharted, for det er fanden-meg perfekt for det formatet, komplett med fiender som tåler ørten skudd. Foruten det siste der så var hele opplevelsen kanonbra hele veien igjennom.

Lenke til kommentar

Tok endelig tak i Uncharted 2 igjen og fikk spilt igjennom den siste halvtimen. Det er nesten synd de ikke lager film av Uncharted, for det er fanden-meg perfekt for det formatet, komplett med fiender som tåler ørten skudd. Foruten det siste der så var hele opplevelsen kanonbra hele veien igjennom.

Uncharted serien er som en filmserie, den eneste forskjellen mellom en film og dette er att DU har hovedrollen.

Lenke til kommentar

Humh. Nå er jeg litt irritert. Tok nettopp noen runder Bad Company 2, men mens jeg drev på med asskicking ble skjermen sort og kastet meg tilbake til Xbox-dashbordet. Ingen feilmelding eller noe sånt. Irriterende, særlig etter å ha lastet ned nesten 500mb med patcher.

Lenke til kommentar

Gode nyheter at fokus er mye på konsoll utgaven, spillet ser jo meget bra ut så det her kan bli bra!

Sterkt uenig. For meg høres det ut som forferdelige nyheter, ja nærmest katastrofale. :(

Med unntak av enkelte JRPGs (som for det meste bare kommer til konsoll uansett) så spiller jeg ikke RPG på konsoll, det er noe som for meg skal spilles på PC.

Nå blir det en dårlig port på PC igjen. :cry:

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Er vel ikke tilfeldigvis noen som har handlet på hdmikabel.no? Prisene er jo så latterlig lave at jeg tenkte det ikke skadet, men det står jo absolutt ingenting om leveranse tid. Har vel ventet nærere 2 uker nå tror jeg, og ingen beskjed om noe har i hele tatt blitt sendt.

Lovlig seint svar her, men eg har vore på festival og då er forumlesing overraskande nok nedprioritert ^_^

Anyhoo: Hdmikabel.no ser berre ut til å vere ein "reseller" som selger deg varer som blir sendt frå Dealextreme.com. Sidan dei held til i Hong Kong vil det normalt ta ~2 veker å få varene tilsendt.

Eksempel:

http://hdmikabel.no/...mi-adapter.html - CODE 743

http://www.dealextre...ails.dx/sku.743 - SKU 743

Same produktkode, neppe tilfeldig. Derimot er prisen nærmare tredobla.

Bestill heller direkte frå Dealextreme. Like lang leveringstid (og gratis frakt), men mykje billigare. Eg har kjøpt fleire HDMI-kablar derifrå (og haugevis med andre nyttige og unyttige produkt) og dei fungerar utmerka. Berre hugs å halde deg under 200 kr ;)

Lenke til kommentar

Er enig med RoR og JvN lengre oppe. Veldig dumt hvis pc-versjonen av TW2 blir konsollifisert. Dette er nemlig et spill jeg ser veldig frem til, og jeg skal ha det på pc. Greit at de vil at konsollversjonen skal være bra også, men ikke la det gå utover pc-versjonen ivertfall.

Two Worlds var jo uansett en helt forferdelig opplevelse på PC. Ikke at det var noe bedre på konsoll, men denne gangen tar de seg iallefall sammen.

Jeg synes det var veldig bra og jeg koste meg mye med det. Elendig voice acting og noe B-preg over det er det, men det gjorde ikke meg noe :)

Lenke til kommentar

Andre som gleder seg til å spille Deathspank den uka her? :)

Har et håp om at det kommer på PSN i dag som annonsert... Men ser ikke et fnugg av spillet på no.playstation.com, er ikke nevnt noen steder som jeg kan se. Får sjekke på PS3-en når jeg kommer hjem. ;) Ellers blir det vel til xboxen i morgen istedenfor. Spillet ser i alle fall ut til å ha en god porsjon humor!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...