nub_nutz Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Hehe, dropper ofte å sitte i sofaen hvis jeg spiller vanskeligere eller online spill. Sitte krumbøyd på en stiv stol ftw. Du sier noe der! Om eg skal ha fullt fokus i COD5 så må eg sitte i sofaen, lent framover. Langt i fra den mest behagelige stillingen i lengden, men det funker rett og slett ikkje å legge seg bakover/nedpå. Da forsvinner skillsa Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Spiller jeg skate 2, ligger jeg i en stol, ser ut som jeg har tatt en stor dose kokain eller noe annet knærk. Spiller jeg COD4 / Gears 2, sitter jeg helt på tuppen, en halv meter fra tven, og får ikke med meg noe annet som skjer irundt meg. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Om eg skal ha fullt fokus i COD5 så må eg sitte i sofaen, lent framover. Langt i fra den mest behagelige stillingen i lengden, men det funker rett og slett ikkje å legge seg bakover/nedpå. Da forsvinner skillsa Akkurat sånn er det med meg også. Jeg setter meg helt utpå kanten når jeg spiller online, for eksempel Gears of War 2. Hvis ikke mister jeg all bevegelighet. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 @Laland:Hvilke spill er det vi snakker om hera? Gears of War 2. Der brukes d-paden til å velge våpen. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2009 Poll avsluttet.. Resultatet ble: Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Blir egentlig ganske satt ut over hvor raske absoluttspill.no er. I går tidlig bestilte jeg et spill og i dag ramlet det ned i postkassen. Har skjedd hver gang jeg har bestilt fra de. *Thumbs up* Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Jepp, absoluttspill er favoritten her i gården Eg sitter fortsatt å venter på Killzone 2 fra Elkjøp..bestilte på fredag...men har man lite penger der og da så må man svi for det Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Hm.. Nå lurer jeg på hva jeg skal gjøre, skal ha både MCvDCU og RE5, tenkte og ta MCvDCU litt senere, men så så jeg det til 349 ista. Da ble jeg brått usikker. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Poll avsluttet.. Resultatet ble: Leste fort og gæli av spørsmålet så jeg tok xbox. Ville egentlig tatt er for tidlig å si... Endret 17. mars 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Finfin Artikkel Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 En liten sang om en liten box: Skjul Melodi: "Elleve Mann Med Bein Av Stål" - Tre år gammel, grønn og herlig Hvis jeg skal være litt ærlig Kan blir god og varm som Hell Vi var først, vi skal vinne Vi skal kjempe som ei binne Treseksti har alt på stell! Vi gjør det godt i julesalget Vi har det beste spillutvalget Vi har Banjo, vi har Halo Vi har helter med bein av stål. De er kule, vi er smarte Vi har spill som holder mål! Treseksti... Treseksti Fanboysgutta går fra vettet Når de ser Sony-spill smette Til Treseksti med et smell. JAVEL! Vi mister aldri våre spill vi Hør nå godt hva vi vil si: "Vi har verdens beste spell! ÆrPeGe, barn, karaoke Trådløst så du slipper floke Vi har Banjo, vi har Halo Vi har helter med bein av stål. De er kule, vi er smarte Vi har spill som holder mål! Treseksti... Treseksti Snart tre år og like sprek Gamingen går som en lek "Vi koster ikke mye peng" Onkel Bill sponser med penger Gir oss alle spill vi trenger "Treseksti har alt vi treng!" Vi slår alle andre på nettet Xbox Live er det rette Vi har Banjo, vi har Halo Vi har helter med bein av stål. De er kule, vi er smarte Vi har spill som holder mål! Treseksti... Treseksti Vi har Banjo, vi har Halo Vi har helter med bein av stål. De er kule, vi er smarte Vi har spill som holder mål! Treseksti... Treseksti Treseksti Treseksti Treseksti Treseksti Treseksti Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Varmer en Banjo og Halo fan å lese det.. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Har et par spørsmål: 1. hvor mange poeng får du i en sånn poeng card ting og hvor mye koster den. 2. hvor mye koster DLC'en til fallout 3 (gamle og nye) 3. Hvor mye kommer mytic map pack til å koste Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Snakker vi verdens største PS3 i Shanghai? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Skulle hatt den der full av CELL-cpu'er! Kreft, AIDS og Sars hadde vært løst iløpet av noen minutter! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Hvor var sammenhengen med sykdommer? Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Tror faktisk jeg skal kjøpe Banjo Kazooie Nuts and Bolts snart. Originalen på N64 er det morsomste og mest spennende spillet jeg noen gang har prøvd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg