Gå til innhold

Konsollkaféen!

lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skjønner ikke hvorfor MS skal være så sein med å gi ut classics. Halo 3 classic burde vært ute for lenge siden, og når de priser det til 19,99GBP så blir det feil. Play.com har hatt det vanlige i flere måneder til 14,99. Bare les her.

Da blir 2-300,- veiledene her til lands også, og da er det billigere for dem uten spillene å kjøpe dem. Har to Classic-spill, Kameo og Saints Row, og selv om det er kjipe cover på de er det knallspill begge to! :love:

Lenke til kommentar

Jeg har klart meg veldig fint etter nyttår ang spontane spillkjøp. Så langt i år er det kun Chrono Trigger, LittleBigPlanet og Killzone 2 som er kjøpt. Og en forhåndsbestilling på GTA: Chinatown Wars.

Men problemet er jo fortsatt at jeg er så hektet på KZ2 og FIFA09 online, at der går nesten all spilletida mi. Og på fredag kommer det Trophies til FIFA, så ryker nok litt ekstra tid da ja :p

Lenke til kommentar

Sa ikke jeg hadde behov, men sa det fristet litt. Sa også den sikkert er genial online, men at det var litt juks og at jeg dropper den. Spiller ikke på PC for liker best å spille på stor skjerm mens jeg kan ligge i en god sofa ;)

Endret av Dunedain
Lenke til kommentar
Sa ikke jeg hadde behov, men sa det fristet litt. Sa også den sikkert er genial online, men at det var litt juks og at jeg dropper den. Spiller ikke på PC for liker best å spille på stor skjerm mens jeg kan ligge i en god sofa ;)

Amen :) Spiller på en projektor jeg, funker utmerket, og mye bedre enn pc skjermen ;) Sofa + xbox = naijs

Lenke til kommentar

Frister alltid å eie folk online, men gøyest når vi er likeverdige. Det er jo ikke tvil om at en med den kontrollen hadde fått en fordel online, og hvor gøy er det å vinne da?

Det er som å knuse noen i FIFA når du er Man Utd og de er Enga - det er alltid gøy å vinne, men føles litt ufortjent. Gøyest er det hvis du hadde vært (i mangel på Start) Fredrikstad og vinner over Enga med ca like bra lag.

Dessuten så gjelder det å "være mot andre, slik du vil andre skal være mot deg" - og det frister ikke å spille mot en som har den kontrollen der, så derfor dropper jeg den selv.

Og ikke minst at den hadde ødelagt hele stillingen i sofaen. Men skal jo innrømme at jeg til tider under KZ2-spilling kan sitte ganske krumbøyd fra før av :p

Lenke til kommentar

Det er morsomt når man har god connection og møter motstand, slik at man bruke lagtaktikker. 5v5 når man sliter litt er utrolig morsomt! :D

Edit: sitter forøvrig i en vannvittig god kontorstol, lent tilbake (i kamper laget mitt dominerer) og tar det rolig. Merker jeg litt dårlig ping eller motstand i.. motstanderene, så lener jeg meg fremover og setter meg 1-2 meter fra tv'n.

Endret av Laland
Lenke til kommentar
D-PAD'en på Elite kontrollen min er sliten for tiden. Er et skikkelig mas å velge hagla; må løfte hånden og presse hardt ned. Har heldigvis tre andre trådløse og to andre kontroller med kabel, though.

En av mine har også det problemet. Det er noe i veien med alle. :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...