Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klør i fingrene til å skaffe meg en Wii med SMG 1 og 2. Er det andre perler på Wii foruten Zelda og Mario

 

Det spørs litt hvilke type spill du liker. Av bilspill har vi Excite Truck som er veldig heftig. Eventyrspill/pek-og-klikk har vi Another Code: R, Zack & Wiki og Broken Sword. Action har vi Silent Hill: Shattered Memories, Red Steel 2 og Metroid Prime. Så har vi en del Mario spill som Mario Kart, Mario Party og Super Paper Mario som virkelig er gode spill. Det finnes nok flere gode spill i nevnte kategorier også, men dette var de jeg kom på i farten :)

Lenke til kommentar

Super Smash er kongen av lokalt flerspillerspill. Like etter kommer Wario Ware Smooth Moves, som er spesielt hysterisk når man er overtrøtt eller ikke helt edru.

 

Ellers har SSX Blur gjort meg veldig godt, men det tok langt tid før jeg lærte meg spillet, og jeg skjønner hvorfor det har dårligere score enn andre ssx spill.

 

Hvis man har lyst på mer zelda action er jo okami veien å gå... og Resident 4 er fortsatt en del bedre enn det nyeste imo.

Lenke til kommentar

Klør i fingrene til å skaffe meg en Wii med SMG 1 og 2. Er det andre perler på Wii foruten Zelda og Mario

 

For min del er det SMG og No More Heroes 1 og 2 som gjelder. Og enkelte andre titler jeg kunne tenke meg å prøve, samt en del remakes av eldre titler.

Lenke til kommentar

Klarte ikke å dy meg lengre så igår ble det innkjøp av en svart Wii med SMG 1 & 2 så nå har jeg alle tre konsollene som er svarte.. hehe, sittet å spilt SMG 1 i hele natt så hvis det er noen skriveleifer her så er jeg bare litt trøtt

Gratulerer! Forhåpentligvis blir du ikke skuffet.

Lenke til kommentar

Vurderer å skaffe meg ny TV siden jeg synes 37" er for lite :p

Har sett på denne modellen: Philips LCD-TV 42PFL8404H :). Den har Ambilight Spectra 2, FULLHD, 3ms osv

 

Sett film på youtube med denne tven og den herlig ut, Ambilighten fungerer mye bedre her en min Ambilight siden min er en av de eldre versjonene :)

 

Da kan jeg ha den 37 tommeren til mine andre konsoller og 26 tommeren og hehe :p

Endret av Toman
Lenke til kommentar

Klør i fingrene til å skaffe meg en Wii med SMG 1 og 2. Er det andre perler på Wii foruten Zelda og Mario

 

For min del er det SMG og No More Heroes 1 og 2 som gjelder. Og enkelte andre titler jeg kunne tenke meg å prøve, samt en del remakes av eldre titler.

 

No More Heroes har blitt portet til PS3 og X360. Men ser ut som at det kun finnes i Japan, så da må det vel importeres. http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3178685

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...