nub_nutz Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 E309 trailer Ser veldig uferdig ut på dette stadiet dog...håper på en GOD del forbedringer til årets E3 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Så det var derifra de greiene fra GiantBomb Mailbag kom fra. Spennende. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) Klør i fingrene til å skaffe meg en Wii med SMG 1 og 2. Er det andre perler på Wii foruten Zelda og Mario Endret 12. juni 2010 av whackedorange Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Klipp ute av The Agency som kommer eksklusivt til PS3 en gang i år visstnok. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Klør i fingrene til å skaffe meg en Wii med SMG 1 og 2. Er det andre perler på Wii foruten Zelda og Mario Vi tenker i samme baner. Skulle nok hatt NSMB også, men Galaxy 1 og 2 har jeg vannvittig lyst på. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Klør i fingrene til å skaffe meg en Wii med SMG 1 og 2. Er det andre perler på Wii foruten Zelda og Mario Det spørs litt hvilke type spill du liker. Av bilspill har vi Excite Truck som er veldig heftig. Eventyrspill/pek-og-klikk har vi Another Code: R, Zack & Wiki og Broken Sword. Action har vi Silent Hill: Shattered Memories, Red Steel 2 og Metroid Prime. Så har vi en del Mario spill som Mario Kart, Mario Party og Super Paper Mario som virkelig er gode spill. Det finnes nok flere gode spill i nevnte kategorier også, men dette var de jeg kom på i farten Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Mario Kart Wii er herlig. Jeg husker at jeg og tre venner spilte gjennom alle banene i en og samme cup. Poengsummene ble ganske store etter hvert. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Perler? nja, det er ikke mange, jeg storkoser meg med Mario Kart og Brawl, men hvis du har Melee og Double Dash fra gamecuben tiden så er det ikke mye rart du mister.. Lenke til kommentar
Quagles Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Wiien handler ikke bare om Mario, Metroid og Zelda. Muramasa the Demon Blade, Monster Hunter Tri, No More Heroes og Trauma Team er alle verd å få med seg. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Super Smash er kongen av lokalt flerspillerspill. Like etter kommer Wario Ware Smooth Moves, som er spesielt hysterisk når man er overtrøtt eller ikke helt edru. Ellers har SSX Blur gjort meg veldig godt, men det tok langt tid før jeg lærte meg spillet, og jeg skjønner hvorfor det har dårligere score enn andre ssx spill. Hvis man har lyst på mer zelda action er jo okami veien å gå... og Resident 4 er fortsatt en del bedre enn det nyeste imo. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Klør i fingrene til å skaffe meg en Wii med SMG 1 og 2. Er det andre perler på Wii foruten Zelda og Mario For min del er det SMG og No More Heroes 1 og 2 som gjelder. Og enkelte andre titler jeg kunne tenke meg å prøve, samt en del remakes av eldre titler. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Klarte ikke å dy meg lengre så igår ble det innkjøp av en svart Wii med SMG 1 & 2 så nå har jeg alle tre konsollene som er svarte.. hehe, sittet å spilt SMG 1 i hele natt så hvis det er noen skriveleifer her så er jeg bare litt trøtt Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Need for Speed Hot Pursuit Race ble avslørt i en GT.com video. Ryktes å være Criterion sitt NFS. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Klarte ikke å dy meg lengre så igår ble det innkjøp av en svart Wii med SMG 1 & 2 så nå har jeg alle tre konsollene som er svarte.. hehe, sittet å spilt SMG 1 i hele natt så hvis det er noen skriveleifer her så er jeg bare litt trøtt Gratulerer! Forhåpentligvis blir du ikke skuffet. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 (endret) Vurderer å skaffe meg ny TV siden jeg synes 37" er for lite Har sett på denne modellen: Philips LCD-TV 42PFL8404H . Den har Ambilight Spectra 2, FULLHD, 3ms osv Sett film på youtube med denne tven og den herlig ut, Ambilighten fungerer mye bedre her en min Ambilight siden min er en av de eldre versjonene Da kan jeg ha den 37 tommeren til mine andre konsoller og 26 tommeren og hehe Endret 13. juni 2010 av Toman Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Tror du har litt for mye penger jeg, Toman ^_^ Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Klør i fingrene til å skaffe meg en Wii med SMG 1 og 2. Er det andre perler på Wii foruten Zelda og Mario For min del er det SMG og No More Heroes 1 og 2 som gjelder. Og enkelte andre titler jeg kunne tenke meg å prøve, samt en del remakes av eldre titler. No More Heroes har blitt portet til PS3 og X360. Men ser ut som at det kun finnes i Japan, så da må det vel importeres. http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3178685 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Er klar over porteringen, men jeg gidder ikke importere. Da må jeg vel kanskje gjøre noe med konsollen min også? Dessuten er det den type spill jeg gjerne vil spille på Wii ettersom det er fekting involvert ^_^ Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Wow den nye transformer demoen var jo ganske kul. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg