Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Å herregud du tok innlegget feil, fordi jeg mener det er de eksklusivene på PS3/Wii/360 som har og gir meg mest bang for the bucks... Det er faktisk siste 4 årene så er det vært et eksklusivt spill som har vunnet hos meg og Xbox har hatt et av de 4 årene GOTY hos meg. Så jeg vet ikke hva du vil fram til...

 

Btw, Super Mario Galaxy 2 er legendarisk :D :D

Ser ikke noe likhet mellom det du skriver her og det du skrev i det forrige innlegget... Men men, what ever floats your boat!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har blitt bitt av (pun intended) Vampyr-basillen i det siste etter å ha startet å se på True Blood og et spill i samme gate som det hadde vært knalltøft. Et litt mer realistisk og mørkt bilde av dem med et hint av frykt, kanskje mye som Alan Wake, men i en mer åpen verden hvor en selv kan bestemme om en vil "drikke" folk eller ikke. Ahh, en kan drømme.

Lenke til kommentar

Fikk mail fra Xbox.com idag:

 

E3 er verdens største spillmesse, der vi kunngjør spennende nyheter om hva som kommer på Xbox. Man skulle tro det var vanskelig å overgå den massive Project Natal-kunngjøringen i fjor, men der tok du feil.

 

På årets E3 har vi ENDA større nyheter å komme med. For å få med deg alt må du være på Xbox.com kl. 19.30 14. juni. Dette må du ikke gå glipp av!

 

Lurer på det er som er ENDA større en Project Natal-kunngjøringen....anyway jeg kommer til å sitte å glo når det sparker igang smile.gif

 

http://www.xbox.com/nb-NO/E3/

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Har blitt bitt av (pun intended) Vampyr-basillen i det siste etter å ha startet å se på True Blood og et spill i samme gate som det hadde vært knalltøft. Et litt mer realistisk og mørkt bilde av dem med et hint av frykt, kanskje mye som Alan Wake, men i en mer åpen verden hvor en selv kan bestemme om en vil "drikke" folk eller ikke. Ahh, en kan drømme.

 

True Blood er svært gøy serie, white trash på det beste hehe.

 

Spilte litt Dante's Inferno i dag på infernal, men det skal nevnes at jeg hadde all upgrades, så det ble ikke så vansklig som antatt, de som har klart uten å begynne med upgrades har lite å gjøre hehe..

 

Vurderer om jeg skal kjøpe darksiders til 360, eller om jeg skal vente til den kommer på pc, hmm

Lenke til kommentar

Tales of Monkey Island kommer til PSN den 15 juni, om det gjelder både Usa og Europa er uklart. Men vi kan vel nesten regne med at det kommer til Europa litt senere...

 

post-169-1100735777_thumb.jpg

 

EDIT: E3’s still two days away, but SCEE’s not waiting about: “two huge announcements” will be made on the EU PS Blog tomorrow morning.

 

Hva kan det være tro....me like! :p

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

The Force Unleashed er så usannsynlig badass at jeg vurderer å stappe det inn på toppen av spill jeg har mest lyst på. Jeg hadde det uproporsjonert mye moro med det første i forhold til hvor gjennomsnittlig det var og om disse trailerne til oppfølgeren er noe å gå etter så forventer jeg nerdgasm etter nerdgasm.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Men hvordan blir det mtp slutten på det første?

 

 

Det er jo en lys og en mørk slutt, der på den mørke så blir man byttet ut med Darth Vader (altså puttet i drakt lignende DV sin om jeg husker rett), og den mørke så offrer Starkiller seg for Rebellene. Hvordan passer 2ern inn? *dårlig hukommelse*

 

Lenke til kommentar

Som jeg skrev litt oppover her slik : "E3’s still two days away, but SCEE’s not waiting about: “two huge announcements” will be made on the EU PS Blog tomorrow morning."

Var det klippet av KZ3 og SOCOM Special Forces tro? Greit nok det var kult det men “two huge announcements” ?? Neppe.....hehe!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...