Akrabra Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Flink gutt Toman, som satt Mgs 4 øverst. uff, må hive meg på serien igjen snart, ta en skikkelig grundig og digg gjennomspilling=) Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Skal nok gjøre samme som deg, spille serien en gang til Mer episk blir det ikke, nok derfor jeg har MGS IV på topp Er nok ikke helt min liste angående rekkefølgen men veldig nærme vil jeg si Lenke til kommentar
Erik Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Skal nok gjøre samme som deg, spille serien en gang til Mer episk blir det ikke, nok derfor jeg har MGS IV på topp Er nok ikke helt min liste angående rekkefølgen men veldig nærme vil jeg si MGS 4 er en av så mange grunner til at jeg har lyst på en PS3. *Needs to win lots of cash!* (Nei det er ikke en spøk på at PS3 er dyrt, det er bare det faktumet at jeg har andre utgifter å prioritere) Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Jeg mener PS3 er ikke dyr siden alt det du får i en pakke, selv jeg som ikke har jobb eller noe form for inntekt, men sitter fortsatt med PS3, 360 Elite, HDTV, hjemmekino og gamerpc til 10000kr Og nei jeg får ingenting av foreldrene mine, er ikke alle som er like utskjemt og jeg er ihvertfall ikke utskjemt!!! Endret 15. mars 2009 av Toman85 Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Okei så du har ikke jobb, får ingenting av foreldrene, men likevel har du ps3, 360 elite, hjemmekino, og gamerpc til 10000? Tør jeg spørre hvordan du fikk skaffet deg alt det her da ? Lenke til kommentar
Erik Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Snille besteforeldre kanskje? Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Nope, jeg er selgefyr på Qxl, har solgt godt over 200 spill og konsoller der, derfor har jeg råd til det jeg vil ha, men deler spillene med broderen så en drikkehelg for meg er et nytt spill til 250kr. Jeg røyker ikke, ikke-førerkort og drikker ikke så mye og heller ikke kjøper noe som helst av snop og sånt, sparer helt utroligt mye skal jeg si dere, snakk om å prioritere, og det er hardcoregamer jeg prioriterer mest Endret 16. mars 2009 av Toman85 Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Leter fortiden etter skremmende spill til xbox 360. Så kom jeg over "Jericho". Noen som har spilt igjennom det og kan anbefale spillet? Hvis jeg bestiller det, så bestiller jeg condemned 2 i samme slengen. Edit: Shit samme, bestiller det bare. Dumme DIBS. Får betalingsfeil når jeg prøver å betale med visa, selv om jeg har penger. Endret 16. mars 2009 av Sadfez Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Jericho var kjedelig IMO. Ikke var det skummelt, og gameplayet føltes bare gammelt og sært. Endret 16. mars 2009 av Koffeinkanin Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Testet demoen de var snille nok til å dele ut. Den var en god nok dose av spillet for meg. Generelt sett bare kjedelig og for mørkt. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Er vel forhåpentligvis verdt 99,- =) Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Synes Jericho er artig, men skummelt er det ikke i det hele tatt. Du kan jo se på Silent Hill: Homecoming. Synes det var litt ekkelt Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Skal ha homecoming etterhvert også. Begynner å få en god del spill jeg ikke har rukket å spille enda. Men utifra det jeg leste om homecoming, er det langt ifra slik de gamle silent hill spillene var. :\ Endret 16. mars 2009 av Sadfez Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Nei, det er det sikkert ikke. Har ikke testet de tidligere spillene i serien, så det er mulig dette er mer actionorientert. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Leter fortiden etter skremmende spill til xbox 360. Så kom jeg over "Jericho".Noen som har spilt igjennom det og kan anbefale spillet? Hvis jeg bestiller det, så bestiller jeg condemned 2 i samme slengen. Edit: Shit samme, bestiller det bare. Dumme DIBS. Får betalingsfeil når jeg prøver å betale med visa, selv om jeg har penger. SPilt Dead space? Anbefales på det sterkeste!! Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Dead Space er fantastisk! Har ikkje spillt igjennom heile sjøl, men eg har sett kompisen eg bor med spille og det var ein slik stemning uten sidestykke ^_^ Lenke til kommentar
Erik Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Anbefaler FEAR, det kan hende bare jeg synes det er skummelt fordi jeg er lettskremt. Men det er å anbefale. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Ja, eller om dette allerede er unnagjort så kan eg abefale FEAR2. Syns det er bra skremmende om man pøser på med HØG og god lyd Anbefaler dog å spilla på det vanskeligste, er ikkje så stor utfordring alltid selv på denne graden. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Takk, skal sjekke ut dead space. Har allerede FEAR 1 og 2. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Skjønner ikke hvorfor MS skal være så sein med å gi ut classics. Halo 3 classic burde vært ute for lenge siden, og når de priser det til 19,99GBP så blir det feil. Play.com har hatt det vanlige i flere måneder til 14,99. Bare les her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg