Gå til innhold

Konsollkaféen!

lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal nok gjøre samme som deg, spille serien en gang til :D

Mer episk blir det ikke, nok derfor jeg har MGS IV på topp

Er nok ikke helt min liste angående rekkefølgen men veldig nærme vil jeg si :)

MGS 4 er en av så mange grunner til at jeg har lyst på en PS3. *Needs to win lots of cash!* (Nei det er ikke en spøk på at PS3 er dyrt, det er bare det faktumet at jeg har andre utgifter å prioritere)

Lenke til kommentar

Jeg mener PS3 er ikke dyr siden alt det du får i en pakke, selv jeg som ikke har jobb eller noe form for inntekt, men sitter fortsatt med PS3, 360 Elite, HDTV, hjemmekino og gamerpc til 10000kr :p

Og nei jeg får ingenting av foreldrene mine, er ikke alle som er like utskjemt og jeg er ihvertfall ikke utskjemt!!!

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Nope, jeg er selgefyr på Qxl, har solgt godt over 200 spill og konsoller der, derfor har jeg råd til det jeg vil ha, men deler spillene med broderen så en drikkehelg for meg er et nytt spill til 250kr. Jeg røyker ikke, ikke-førerkort og drikker ikke så mye og heller ikke kjøper noe som helst av snop og sånt, sparer helt utroligt mye skal jeg si dere, snakk om å prioritere, og det er hardcoregamer jeg prioriterer mest :p

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Leter fortiden etter skremmende spill til xbox 360. Så kom jeg over "Jericho".

Noen som har spilt igjennom det og kan anbefale spillet? Hvis jeg bestiller det, så bestiller jeg condemned 2 i samme slengen.

Edit: Shit samme, bestiller det bare.

Dumme DIBS. Får betalingsfeil når jeg prøver å betale med visa, selv om jeg har penger.

Endret av Sadfez
Lenke til kommentar
Leter fortiden etter skremmende spill til xbox 360. Så kom jeg over "Jericho".

Noen som har spilt igjennom det og kan anbefale spillet? Hvis jeg bestiller det, så bestiller jeg condemned 2 i samme slengen.

Edit: Shit samme, bestiller det bare.

Dumme DIBS. Får betalingsfeil når jeg prøver å betale med visa, selv om jeg har penger.

SPilt Dead space? Anbefales på det sterkeste!!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...