Alinoe Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Mirrors Edge er forbanna vanskelig! Hadde jeg ikke hatt verdens mest elskbare klistremerker på kontrollen min og ganske så nymalte vegger hadde det flydd kontroller igjennom rommet oftere enn Ari Behn dukker opp i avisene. Tell me about it! Det er heeelt sjukt hvor mange ganger man paier før man får til det ene nydelige runnet gjennom banen! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jepp, og Nintendo bør ikkje akkurat vere stolt over å ha vert roten til slikt søppel. Vel, likte nå filmen jeg da Har vell sett den to ganger eller noe slikt. Birger Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hva slags klistremerker ?? Mirrors edge er ikke såå vanskelig da. Det jeg har problemer nå er å klare time trial på tredje bane. Jeg ble nesten litt deppa over alle anmeldere som gav spillet så dårlig karakter pga det var så vanskelig. For en gangs skyld et spill som ikke leier deg i hånden gjennom hele turen lissum... Snakker om vanskelig, var virkelig PoP så lett? Det er noen latterlig lette deler, men jeg slet med å ta bossene de første gangene. PoP har egentlig irritert meg like mye som ME, selv om det var en del lettere. De forbanna powerplate sekvensene der du flyr etc og hvis du driter deg ut en liten gang må du ta alt på nytt! Og de forbanne forskjellige stanca til fiendene! Går heldigvis mye bedre nå da, og bosser går lett ned. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Å ja, vel kan du si meg hvor mange spill atari 2600 hadde her og nå?Nettopp. Sorry, for ut frustrasjonen for en som er sånn på skolen /thread Jeg er fanboy av nye spill. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hei, det er svært mange gode filmer som begynner med en rørlegger som bare skal "stake opp litt". Så spør han om hvor han kan putte verktøyet sitt. Så altforaltfor sant. Det verste er at vi gutte blir så fornlyde av å se dem at vi ser dem og og om igien og. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Så altforaltfor sant. Det verste er at vi gutte blir så fornlyde av å se dem at vi ser dem og og om igien og. Er vel av de vi ikke ser igjen, og igjen også. Birger Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Så altforaltfor sant. Det verste er at vi gutte blir så fornlyde av å se dem at vi ser dem og og om igien og. Utrolig hvor mye variasjon de får til rundt det ene temaet, da! Spiller jo inn hundre filmer i uka! (også ingen konsollspill! Fy søren!) Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Hva er det dere egentlig snakker om nå?? :unsure: Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Wow, did I make rules. Det var ikke verst av meg selv nei ONT: Ikke noe demonstrasjon nei. Er bedre enn som så. Birger Ja, jeg "lånte" reglene fra Diskusjon.no... Har du noen innvendinger, så send meg en PM Iceman. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hva er det dere egentlig snakker om nå?? :unsure: Spill med sopp, rørleggere og prinsesser vel? :rolleyes: Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Spill med sopp, rørleggere og prinsesser vel? :rolleyes: Åh ja, det blir... Mario FTW! Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Noen som husker Thrasher Skate and Destroy til ps1? DET var tider det. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Åh fy søren det er eldgammelt spill! Noen som husker Destruction Derby da? Fantes ikke råere bilspill på den tid! Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Er det noe håp at Wii får en versjon av Resi5? Føltes helt feil å spille med analoge stikker etter å ha spilt 4ern på Wii :rolleyes: Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Noen som husker Destruction Derby da? Fantes ikke råere bilspill på den tid! Twisted Metal var noe bedre synes jeg. Birger Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Birger, jeg tror meg og deg må ta oss en manneprat i bakgården. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Åh ja, det blir... Mario FTW! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Er det noen som har splinter cell chaos theory på 360/xbox her btw? Hadde vært litt moro å spille med noen. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Noen som husker Destruction Derby da? Fantes ikke råere bilspill på den tid! Det var evig festlig å parkere bilen sin på tvers på smale steder og vente på at helvete skulle slippes fri. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Spiller vegas 2 vis noen vill vere med legg til SKATE KONGEN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg