Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Mirrors Edge er forbanna vanskelig!

 

Hadde jeg ikke hatt verdens mest elskbare klistremerker på kontrollen min og ganske så nymalte vegger hadde det flydd kontroller igjennom rommet oftere enn Ari Behn dukker opp i avisene.

 

Tell me about it! Det er heeelt sjukt hvor mange ganger man paier før man får til det ene nydelige runnet gjennom banen!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva slags klistremerker ??

 

Mirrors edge er ikke såå vanskelig da. Det jeg har problemer nå er å klare time trial på tredje bane. Jeg ble nesten litt deppa over alle anmeldere som gav spillet så dårlig karakter pga det var så vanskelig. For en gangs skyld et spill som ikke leier deg i hånden gjennom hele turen lissum...

 

Snakker om vanskelig, var virkelig PoP så lett? Det er noen latterlig lette deler, men jeg slet med å ta bossene de første gangene. PoP har egentlig irritert meg like mye som ME, selv om det var en del lettere. De forbanna powerplate sekvensene der du flyr etc og hvis du driter deg ut en liten gang må du ta alt på nytt! Og de forbanne forskjellige stanca til fiendene! Går heldigvis mye bedre nå da, og bosser går lett ned.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...