Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Mac Pro er jo langt over syklusen sin. Den kunne trengt en update, med tanke på at MBP nesten er like sterk som den.

MBP bruker da ikke quad cpuer, så vil da si de er forholdsvis langt unna. imac derimot med i7 quad er nærme, samtidig som det koster en brøkdel av prisen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har erfaringer med www.game.no? Er de til å stole på, og får du varen på release hvis du forhåndsbestiller? Ser nemlig at de har Halo: Reach Legendary Edition til 999,- og Fable 3 CE til 699,-. Billigere enn cdon som skal ha 1500,- for Halo: Reach LE.

 

Edit: Bestilte meg Fable 3 CE derfra. Hadde egentlig tenkt å gå for pc versjonen, men synes prisen var såpass grei for CE.

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

Ja da virker det som forsøkskaninene som kjøpe seg en PSP Go, har vist for Sony at kunder vil ha fysiske produkter. Dette kunne vel dem fleste her inn på forumet fortalt Sony....dem hadde spart masse penger på det.

 

Kjipt for forsøkskaninene da....ja dere vet hvem dere er tongue.gif

 

Kilde: http://www.joystiq.com/2010/06/08/sony-psp-go-experiment-revealed-love-of-physical-media/

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Hmm jeg ser liksom ikke helt det store med Dragon Age: Origins, iallefall etter første inntrykket. Spilt det noen timer nå, det er liksom..helt greit. Kampsystemet er sånn helt greit, men virker som det blir mye auto attack fra start til slutt, minner meg litt om FFXII kampsystemet faktisk. Grafikken er rimelig under gjennomsnittet etter min mening. Musikken er god av det jeg har hørt ihvertfall, selv om det kanskje ikke overalt har vært like inspirerende. Historien virker helt grei den og, men ikke noe mer. Dialogene er gode, og det skal ikke stå på valg så det er vel der styrken ligger.

 

Men foruten om dialogene, og at du har noen visse valg ser jeg ikke helt det store fremdeles. Vel skal iallefall spille det ferdig, og satser på det blir bedre etterhvert.

Lenke til kommentar

Men foruten om dialogene, og at du har noen visse valg ser jeg ikke helt det store fremdeles. Vel skal iallefall spille det ferdig, og satser på det blir bedre etterhvert.

For min del lå underholdningen i en bra og engasjerende historie, blandet sammen med ypperlige dialoger. Jeg er ikke noe særlig glad i slik type RPG, men jeg elsker virkelig DA:O, og det var ikke pga. kampsystemet, musikken, grafikken etc, men i dialoger og historier. Til og med sidequestene hadde flotte historier.

 

Jeg har kun fått runnet det en gang, men det står i hylla. Får se om jeg tar det fram når jeg er ferdig med det meste annet av spill.

Lenke til kommentar

Dette var sexy!

 

post-61-1100727784_thumb.jpg

Premium Collectible Steelbook

Exclusive In-Game Content

Three exclusive challenge mode levels

Exclusive character skins

Exclusive Lightsaber crystal

Exclusive Mimobot USB Designer Drive Preloaded with Bonus Content

Starkiller 2GB Flash Drive designed by Mimobot

Digital art book, featuring insights into the art of The Force Unleashed II

 

 

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Hmm jeg ser liksom ikke helt det store med Dragon Age: Origins, iallefall etter første inntrykket. Spilt det noen timer nå, det er liksom..helt greit. Kampsystemet er sånn helt greit, men virker som det blir mye auto attack fra start til slutt, minner meg litt om FFXII kampsystemet faktisk. Grafikken er rimelig under gjennomsnittet etter min mening. Musikken er god av det jeg har hørt ihvertfall, selv om det kanskje ikke overalt har vært like inspirerende. Historien virker helt grei den og, men ikke noe mer. Dialogene er gode, og det skal ikke stå på valg så det er vel der styrken ligger.

 

Men foruten om dialogene, og at du har noen visse valg ser jeg ikke helt det store fremdeles. Vel skal iallefall spille det ferdig, og satser på det blir bedre etterhvert.

 

Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor det skal være helt umulig å finne på noe annet enn "ondskapen skal ta over verden - stopp dem!". Kreative som Bioware er skulle man tro de hadde noen forfattere i staben som presterte noe mer enn å gjenfortelle Ringenes Herre. Gjelder slett ikke bare Bioware heller.

Lenke til kommentar

Mac Pro er jo langt over syklusen sin. Den kunne trengt en update, med tanke på at MBP nesten er like sterk som den.

MBP bruker da ikke quad cpuer, så vil da si de er forholdsvis langt unna. imac derimot med i7 quad er nærme, samtidig som det koster en brøkdel av prisen.

 

Enig der, Mac Pro burde såklart få en oppdatering. Det er greit at MBP ikke har det beste av det beste, men Mac Pro burde være high-end så det synger.

 

Det var forsåvidt ikke en stor overraskelse at Steve ungikk å nevne både Mac OS og hardware. WWDC er vel myntet på de som liker I-serien.

Endret av Bertelsen
Lenke til kommentar

Etter en lang og hard dag kan jeg meddele at jeg har gjennomført Uncharted 2, og det skuffet ikke! Underholdning fra A til Å. Litt vel mye kamp til tider, da jeg ikke føler dette er det sterkeste serien har å by på. Grafikken var vel heller ikke der enkelte skal ha den til å være, da jeg mener Crysis har bedre grafikk! Likevel, supert spill, og minst 9/10. Gleder meg til nr3 :)

Lenke til kommentar

Damn. Du sammenligner supergrafikken til Crysis med Uncharted 2. Vel, det burde Naughty Dog ta som et kompliment. Jeg synes U2 har mer solid grafikk, på den måten at alt er velpolert. Ikke like høyoppløst som Crysis, men nå er Crysis på PC, og for å slå grafikken til U2, så må man ha et uberskjermkort.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...