Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Ifølge Wikipedia er The Darkness 2 under utvikling. Men det blir en annen utvikler. Vet ikke helt om jeg liker det. Synes de fikk til veldig mye bra i The Darkness, så hvorfor bytte utvikler da?

 

"On September 16, 2008, the admin for the Starbreeze Studios forums stated that the Darkness 2 is not in production, and probably will not be made by Starbreeze Studio. [11] In an e-mail from Top Cow, it is stated that should a Darkness sequel be made, the decision to create one lies with 2K Games. In July of 2009 it was confirmed that The Darkness 2 is in production. No details about the game were released at that time.[12] The game will not be developed by Starbreeze, but instead a studio that has yet to be named"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Holder på med Prototype nå, er litt blanda drops her slik synes jeg. Noe kronglete kontroll og voldsomt stress oppdrag, men er endel "oh shit" øyeblikk i spillet som så langt stopper meg ifra å legge spillet vekk helt enda.

Andre som har spilt det? Og hva synes dere?

Lenke til kommentar

Har spilt gjennom Prototype to eller tre ganger. Først hos en kompis på 360, og senere hjemme på pcn. Likte det veldig godt. Var endel frustrerende øyeblikk, men alt i alt så storkoste jeg meg gjennom spillet hver gang. Han er jo så bad-ass at det ikke er mulig å mislike han.

Endret av Villanden
Lenke til kommentar

Har spilt gjennom Prototype to eller tre ganger. Først hos en kompis på 360, og senere hjemme på pcn. Likte det veldig godt. Var endel frustrerende øyeblikk, men alt i alt så storkoste jeg meg gjennom spillet hver gang. Han er jo så bad-ass at det ikke er mulig å mislike han.

 

 

Ja dem har klart å få til følelsen at du virkelig er en badass, ingenting som slår å løpe oppover en bygning for så å hoppe ut å knuse alt på bakken....deeeilig smile.gif

 

Earthworm Jim kommer til uka til Xbox Arcade smile.gif Og en mnd etterpå til PSN om ryktene stemmer.

 

post-133-1100726746_thumb.jpg

 

 

Andre som kommer til å kjøpe? Tror nesten jeg må prøve det her igjen...noen år siden jeg spilte den makken nå...

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

The darkness, koste meg skikkelig med det :)

skulle det komme nummer 2 eller var det film det var snakk om?

 

Bra det var fler enn meg! Det var faktisk det første spillet jeg så spilt på en X360. Var hos en kamerat som spilte det. Det ble faktisk publisert en nyhet om at det ville komme en oppfølger, men jeg har ikke hørt noe mer. Synd, for det hadde absolutt vært et høydepunkt. Vel, sannsynligvis.

 

Jeg gleder meg som pokker til Earth Worm Jim kommer på XBLA, selv om det kan se ut som at de har fjernet kuene. EWJ var ett av de første spillene jeg med sikkerhet husker å ha spilt på PC og fader som jeg koste meg med homing missile formet som et hus og Snot, kompanjongen i nummer 2 som jo er akkurat det navnet antyder - en stor snørrkladd.

Lenke til kommentar

The Darkness var konge. Jeg ser hvorfor det ikke ble like populært som COD og andre serier, men det fortjener mye mer omtale enn det det har fått. Alt fra stemningen til kontrollene satt som det skulle og jeg var full av fryd gjennom hele spillet. Kanskje utenom de stedene hvor man løp rundt i byen som en slags wannabe-open world. Utover det var hele spillet elskbart tvers igjennom.

 

Jeg hadde nok ikke hatt noe imot et Darkness 2, men jeg er litt av en troen at The Darkness står best på egenhånd.

Lenke til kommentar

morro med WWDC, at bare jobs & co, gav en middle finger til alle som eier en mac. faen om apple er en PC produsent lenger. driiiiiid

Haha. Nå har jo Apple oppdatert datamaskinene og telefonene sine rimelig regelmessig annenhver gang i et par år. Ingen forventet egentlig at det skulle annonseres noen oppdateringer av noen maskiner heller, da de ble nylig oppdatert med bla.a i5 og i7 prosessorer, større harddisker og raskere grafikkprosessorer.

 

De kan ikke oppdatere alt hele tiden ;)

Lenke til kommentar

The Darkness var konge. Jeg ser hvorfor det ikke ble like populært som COD og andre serier, men det fortjener mye mer omtale enn det det har fått. Alt fra stemningen til kontrollene satt som det skulle og jeg var full av fryd gjennom hele spillet. Kanskje utenom de stedene hvor man løp rundt i byen som en slags wannabe-open world. Utover det var hele spillet elskbart tvers igjennom.

 

Jeg hadde nok ikke hatt noe imot et Darkness 2, men jeg er litt av en troen at The Darkness står best på egenhånd.

 

 

Jeg likte egentlig den open world greia. Den var ikke akkurat optimal, men det ga allikevel følelsen av frihet. Angående en oppfølger er det jo slik at det første spillet fortsatt er bra uansett om eventuelle oppfølgere flopper.

 

Nope. Det er det ikke. Men det er online på spillet.

 

Som er død og begravet for lengst. Klassisk eksempel på enspillerspill som bør forbli enspillerspill.

Lenke til kommentar

morro med WWDC, at bare jobs & co, gav en middle finger til alle som eier en mac. faen om apple er en PC produsent lenger. driiiiiid

Haha. Nå har jo Apple oppdatert datamaskinene og telefonene sine rimelig regelmessig annenhver gang i et par år. Ingen forventet egentlig at det skulle annonseres noen oppdateringer av noen maskiner heller, da de ble nylig oppdatert med bla.a i5 og i7 prosessorer, større harddisker og raskere grafikkprosessorer.

 

De kan ikke oppdatere alt hele tiden ;)

Ikke for å være en dick, men hvis du har hatt macs et par år så vet du hvilken retning Apple har tatt de seneste årene.

 

Cinema displays er gått ut på date for lengst

450+++ dagers siden sist mac pro update. De skjedde før flere ganger i året.

imac hadde flere problemer/har problemer, trenger update.

Macbook air trenger update, mac mini,

 

listen går videre. og hvis du tenker på de fine macbook pro'ene som ble lansert nylig. Så vet du jo sikkert at de når 100 grader lett. Jeg mener bare at hvis apple hadde lagt samme tid å forbedre macene som de gjør på å forbedre iphonen så hadde de vært bedre. Men Apple, vil tjene penger de og.

 

Jeg syntes bare blir for dumt når Steve Jobs, bruker 5 min av keynoten å snakke om Farmville, og ikke nevne en nyhet om osx, mac pro osv.

 

Så slutt å si at ingen forventet at de skulle lansere noe nytt. Flesteparten, og du kan lese overalt på predictions, trodde nye cinema displays, apple tv, mac pro og kanskje mac mini med hdmi. Så igjen. Hvis du ikke har peil, så er det ikke så lurt å skrive.

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...