Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror jeg dauer snart, først viser Sony Little Big Planet 2, så Killzone 3 og jammen viser de faen ikke Infamous 2, hvor skal ende ta for Sony!!!!! Eksklusivene renner ut i bøtter å spann imotsetning til de andre hos meg....

 

Nintendo Wii på en klar andreplass mens 360en på bånn i antall eksklusive, (teller ikke de som ender opp på en pc, bare de som forholder seg til 360en alene)

 

Alan Wake er vel det spillet iår til nå som er pure 360 glede :)

 

"Edit" Bare min mening av det jeg opplever og ser

Endret av Toman
Lenke til kommentar

Fikk min 14ende konsoll idag, Gameboy Micro is in the house, venter på GameBoy Advancen imens hehe. Og de som sier jeg er et troll, skjerp dokk, tror dere er for gammle til slik oppførsel.. Kan ikke si noenting med å nevne PS3/360/Wii uten å bli kalt dill og dall, jaja kos dokk..

Lenke til kommentar

Av alle eksklusivene som Sony har annonsert så er det kun en av dem som er av interresse og jeg håper att jeg snart får spilt det for det var nemlig det spillet jeg kjøpte en PS3 for men ventetiden har vært lang men er vell snart over. Snakker seffølgelig om Gran Tourisimo.

 

Er ikke mye å rope hurra for på 360 heller men MS har en litt annerledes taktikk og annonserer spill som er nært foretstående men har også ett untak i det glimerende Alan Wake.

Lenke til kommentar

Nei, du er nok ikke den eneste. Jeg ser virkelig ikke hvorfor man skal feire eksklusive spill som noe mer enn alle andre spill. Er det automatisk bedre fordi det er eksklusivt? I så fall tror jeg at jeg burde legge opp som spiller, da bare et fåtall av de spillene jeg eier er eksklusive til en plattform eller en annen og da må jeg jo ha en dårlig spillsmak.

Lenke til kommentar

Bryr meg rett og slett ikke selv. Har begge konsollene, så hvis en får et spill og den andre et annet så er det samme ulla. Selvfølgelig så spiller jeg mest det som er på 360(fordi det er jo der vennene og "vennene" mine er).

 

Men det finnes også de spillene jeg rett og slett ikke bryr meg om og. Som Infamous 2(likte ikke 1`ern så mye), Killzone 3(2`ern var kjedelig, grafikken var eneste gode) og Fable 3(aldri likt Fable, liker stort sett alle rollespill og).

 

Little Big Planet er likt Viva Pinata på 360, de eneste barnespilla(med unntak av Little Ninjas) jeg har rørt. Skulle gjerne sett et nytt Pinata-spill og, når vi først ser LBP2 i år.

 

Så langt er dette det jeg gleder meg mest til på E3:

 

1. Rage

Spillet ser bare awsome ut. Tror jeg skal skaffe det til 360 selv om du kanskje må bytte disk et par ganger.

 

2. Rockband 3

Alltid elsket denne spillserien, ulikt Guitar Hero er dette virkelig folk som har en sans for musikk og prøver hvertfall ut noe nytt, eller lager ikke noe over-cheezy greier.

 

3. Gears of War 3

Er ikke så veldig over-begeistra, men ja for faen. Ønsker å se hvertfall en trailer og kanskje noe form for look på den nye multiplayern.

 

4. Valve-avsløringen

Nå som Portal 2 bekreftet ikke skulle være med på E3 alikevel, så kan det være noe annet smask på vei. Nytt franchise? Nytt LFD(Fuck haterne, LFD2 var awsome for oss som likte spillet). Nytt Team Fortress? Half Life? Hva faen er det som kommer?

 

5. The Last Guardian

Lenke til kommentar

I dag kjøpte jeg Condemned 2 og Chronicles of Riddick til Xbox 360. Har såvidt spilt litt Condemned 2 nå, og hittil lever det opp til forventningene (og prisen, 129,-). Gleder meg til å se mer på dem!

 

Hvem kjøpte det sa du? ^_^

 

Jeg får ikke Riddick til å funke på PC'en, musa blir spinnvill og det blir klin umulig å spille. Synd, for jeg har en mistanke om at det er veldig underholdende men jeg kjøpte det for en femtilapp på Steam så det er ikke det største tapet i historien.

Lenke til kommentar

I steden for å komme med et tåpelig bilde, kunne du skrevet konkret hvilket spill du snakker om. Jeg personlig kan ikke huske så veldig mange utenom spillene som er oppfølgere. Men det sa du at det ikke var. Så gleder meg til listen din smile.gif

 

 

Synes bildet er meget passende jeg...

 

Her er endel spill som jeg ser frem til som ikke kommer til PS3 og ikke er oppfølgere, om en hadde tatt med oppfølgere hadde lista blitt vesentlig lengere. Det er sikkert flere helt nye ekslusive spill som kommer også men dette er som sagt dem jeg ser frem til. Er det blitt annonsert noe nytt til PS3 i det hele tatt i år? Utenom oppfølgere?

 

Her er spillene:

 

Sniper Ghost Warrior

Off-Road Drive

The First Templar

Dead Island

Limbo

 

Vel vesentlig flere spill er kanskje å ta litt i men det er i det minste 5 spill i motsettning til 0 jeg vet om til PS3 som jeg venter på.

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Er det bare jeg som gir litt blaffen i om spill er eksklusive eller ei? :whistle:

 

 

For min del spiller det ingen rolle nå som jeg har både X360 og PS 3, men hvordan enkelte kan hevde at eksklusivitet er et tegn på kvalitet er noe jeg ikke kan stille meg bak, rett og slett fordi jeg ikke ser logikken. Det er mer bak et spill enn hva slags hardware som sitter i konsollen.

 

 

1. Rage

Spillet ser bare awsome ut. Tror jeg skal skaffe det til 360 selv om du kanskje må bytte disk et par ganger.

 

 

4. Valve-avsløringen

Nå som Portal 2 bekreftet ikke skulle være med på E3 alikevel, så kan det være noe annet smask på vei. Nytt franchise? Nytt LFD(Fuck haterne, LFD2 var awsome for oss som likte spillet). Nytt Team Fortress? Half Life? Hva faen er det som kommer?

 

Rage er jeg innmari spent på også, et spill jeg virkelig gleder meg til å få se mer av.

 

Hva Valve har av hemmeligheter jeg er selv utrolig spent på, det er min favorittutvikler og følger alt de gjør med argusøyne. Portal 2 skal så vidt jeg vet være spillbart på E3, så det er definitivt til stede, men de kommer tilsynelatende ikke med noen nyheter angående det spillet. Team Fortress 3 er det definitivt ikke, og ikke Left 4 Dead 3 heller. rett og slett fordi de ikke er ferdige med titlene den dag i dag - TF 2 har igjen en oppdatering (Engineer) og L4D2 er under konstant utvikling med Mutation-modusen de kom med i vår.

Så enten kommer de med en flunka ny tittel (tviler sterkt) eller så er det Half-Life relatert.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...