Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Konsollkaféen!

lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får sjekke ut den. Jeg hadde GT4 til PS2 og spilte ikke det så mye, skjønt jeg hadde mye moro med å kjøre rundt i gamle biler i sneglefart, men jeg synes spillet ble for kjedelig i lengden. Derfor vil jeg ha et spill som har mer fart og er en liten anelse urealistisk, men ikke på den måten Blur er.

Lenke til kommentar

Så litt freaky ut.

Need for Speed World ser ikke helt ut som noe jeg kunne tenkt meg heller. Har aldri likt det der GTA lignende greiene om at politiet kommer etter deg. Hadde det kommet et lignende spill som det jeg har til PSP til PS3 hadde jeg kjøpt det med en gang.

Split/Second så forøvrig ut som et spill jeg ikke skal begi meg ut på. I frykt for at jeg skal rive av meg alt håret.

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Synes du det altså, jeg tenkte ikke på slikt på den tiden uansett. Men nå vil jeg si at de aller beste spillene var til Nintendo64 (Zelda: OoT og MM, Banjo-Kazooie, m.m.), så kvalitet fremfor kvantitet. ^_^

Zelda OoT, MM, SM64, Paper Mario, Mario Kart 64...

Problemet er at alt som var bra til N64 kunne du spille gjennom på noen måneder. Jeg har skaffet meg de fleste godbitene til N64 og det er ikke snakk om mer enn rundt 10-12 titler, til sammenligning har jeg et PS1/PS2-bibliotek på nærmere 100. Hele konsollen ble båret av Mario og Link. GC var heller ingen stor forbedring, hadde den i det minste vært bakoverkompatibel.

Først nå med Wii og DS at Nintendo virkelig har hentet seg inn igjen. Jeg tror det at konkurransen er så mye jevnere mellom spillgigantene nå gjør at gamerne får mer å glede seg over, så det er en god ting.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...