Cloudemyx Skrevet 3. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2010 Det er vel ikke som Blur, som etter min mening er Mario Kart bare med ekte biler? Når kommer GT5 egentlig? Jeg har Need For Speed Underground Rivals (?) til PSP og liker det veldig godt. Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 3. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2010 Har Blur også, men det er to ganske forskjellige bilspill. Gamer har jo skrevet anmeldelse av Split/Second (8/10) Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 3. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2010 Får sjekke ut den. Jeg hadde GT4 til PS2 og spilte ikke det så mye, skjønt jeg hadde mye moro med å kjøre rundt i gamle biler i sneglefart, men jeg synes spillet ble for kjedelig i lengden. Derfor vil jeg ha et spill som har mer fart og er en liten anelse urealistisk, men ikke på den måten Blur er. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 3. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2010 Ikke akkurat det jeg hadde tenkt meg. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 3. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2010 Damn. Men underholdende, det er det! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 3. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Så litt freaky ut. Need for Speed World ser ikke helt ut som noe jeg kunne tenkt meg heller. Har aldri likt det der GTA lignende greiene om at politiet kommer etter deg. Hadde det kommet et lignende spill som det jeg har til PSP til PS3 hadde jeg kjøpt det med en gang. Split/Second så forøvrig ut som et spill jeg ikke skal begi meg ut på. I frykt for at jeg skal rive av meg alt håret. Endret 3. juni 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 4. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2010 Første konsollen deres folkens? Min var NES Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2010 Hmm, første konsollen jeg eide selv var vel Nintendo64. Ah, det er mange gode minner det. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2010 Det var nok Playstation 1, men første maskin jeg hadde som kunne kjøre spill var en Amiga 500. Men det er strengt tatt ikke en konsoll....men Gud for en tid det var. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 4. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2010 Første som jeg eide selv var en Playstation eller Game Boy. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 4. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2010 Den første jeg eide helt for meg selv var PlayStation 2. Kjøpte den selv for egne penger. Den aller første konsollen jeg hadde var NES, arvet fra onkel og den første konsollen som jeg eide sammen med søsteren min var Nintendo 64. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 4. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Commodore 64 kan vel kanskje ikkje reknast som ein konsoll, så var vel Sega Master System II (med Alex Kidd in Miracle World innebygd) for min del. Men lite konsoll-speling for min del før eg kjøpte PS3 og X360, stort sett spelt på PC fram til då Endret 4. juni 2010 av Einride Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 4. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2010 Hmm, første konsollen jeg eide selv var vel Nintendo64. Ah, det er mange gode minner det. Dessverre var det litt magert med gode spill sammenlignet med konkurrentene. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2010 Synes du det altså, jeg tenkte ikke på slikt på den tiden uansett. Men nå vil jeg si at de aller beste spillene var til Nintendo64 (Zelda: OoT og MM, Banjo-Kazooie, m.m.), så kvalitet fremfor kvantitet. ^_^ Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 4. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2010 Min første konsoll var NES. Good times B) Men min andre konsoll var Wii, så hadde et laangt opphold.. Men nå har jeg jo alle konsollene i denne generasjonen (- psp), så har kommet meg i det siste. hehe. Bra å starte gaminga ved 30 års alderen. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 4. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Jeg hadde Atari med Pac-Man som min første konsoll. Jeg har også ganske mange av konsollene som finnes , både denne generasjonen og last gen og enda lengre bak, mangler bare noen få av de jeg vil ha hehe. Endret 4. juni 2010 av Toman Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 4. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2010 har du mange konsoller? :o Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 4. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Bare 12 stykk, venter på 3-5 til Endret 4. juni 2010 av Toman Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 4. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2010 Synes du det altså, jeg tenkte ikke på slikt på den tiden uansett. Men nå vil jeg si at de aller beste spillene var til Nintendo64 (Zelda: OoT og MM, Banjo-Kazooie, m.m.), så kvalitet fremfor kvantitet. ^_^ Zelda OoT, MM, SM64, Paper Mario, Mario Kart 64... Problemet er at alt som var bra til N64 kunne du spille gjennom på noen måneder. Jeg har skaffet meg de fleste godbitene til N64 og det er ikke snakk om mer enn rundt 10-12 titler, til sammenligning har jeg et PS1/PS2-bibliotek på nærmere 100. Hele konsollen ble båret av Mario og Link. GC var heller ingen stor forbedring, hadde den i det minste vært bakoverkompatibel. Først nå med Wii og DS at Nintendo virkelig har hentet seg inn igjen. Jeg tror det at konkurransen er så mye jevnere mellom spillgigantene nå gjør at gamerne får mer å glede seg over, så det er en god ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg