Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hater den artistiske stilen på Brink, det ser ut som om de har tryna et sted mellom Team Fortress 2 og Borderlands. Det gjelder vel egentlig selve gameplayet også så vidt jeg kan forstå, uten egentlig å vite stort om tittelen. Og slike all-function-elementer hvor èn knapp skal få karakteren til å gjøre forskjellige ting avhengig av kontekst er intet mindre enn en invitasjon til å bli frustrert ut av denne verden.

Lenke til kommentar

Da var Modnation Racers I huset, jeg liker det dessverre er nettet nå rett og slett elendig så det ødelegger litt så må vel vente litt med jeg får prøve det til det fulle.

 

Er verken særlig kreativ eller god til å designe karakterer så tror det blir mye mer nedlastning enn det blir laging iallefall..

Lenke til kommentar

Da var Modnation Racers I huset, jeg liker det dessverre er nettet nå rett og slett elendig så det ødelegger litt så må vel vente litt med jeg får prøve det til det fulle.

 

Er verken særlig kreativ eller god til å designe karakterer så tror det blir mye mer nedlastning enn det blir laging iallefall..

 

Jeg hater virkelig slike karakterdesignere. Ikke fordi jeg syns de ødelegger noe, men fordi jeg aldri gidder gjøre noe ordentlig ut av de og faller på "preset 1" hver eneste gang. Elsket den i Saints Row 2, hvor du kunne i tillegg til kropp og ansikt bestemme ganglag, taunt, hilsning og stemme.

Lenke til kommentar

Jeg har utrolig nok ikke fått spilt Portal enda. Spilltørken min er på det tørreste for tiden. Jeg skal selvfølgelig si ifra hva jeg synes om det, når jeg får spilt det. :)

 

Gjør det! Angående TrackMania må jeg si jeg fant det veldig morsomt helt til de usannsynlige banene begynte å komme og det ble et krav om å memorere hver bidige sving og finne perfekt utgangsposisjon for å i det hele tatt greie banen. Og igjen møtte min tålmodighet overmakta hva egendesign angår.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...