Bebeluv Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Ja, det funker fint. prøvd på en 46" Fullhd Led tv. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Da har jeg forhåndsbestilt Brink til 360. Virker som et spennende spill, som kan overraske positivt. Jeg tok sjansen Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Jeg hater den artistiske stilen på Brink, det ser ut som om de har tryna et sted mellom Team Fortress 2 og Borderlands. Det gjelder vel egentlig selve gameplayet også så vidt jeg kan forstå, uten egentlig å vite stort om tittelen. Og slike all-function-elementer hvor èn knapp skal få karakteren til å gjøre forskjellige ting avhengig av kontekst er intet mindre enn en invitasjon til å bli frustrert ut av denne verden. Lenke til kommentar
Quagles Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Da var Modnation Racers I huset, jeg liker det dessverre er nettet nå rett og slett elendig så det ødelegger litt så må vel vente litt med jeg får prøve det til det fulle. Er verken særlig kreativ eller god til å designe karakterer så tror det blir mye mer nedlastning enn det blir laging iallefall.. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Kjøpte God of War 3 tidligere i dag. Var bare 399,- så jeg kunne ikke ikke-kjøpe det! Nå må jeg bare bli ferdig med GoW og GoW 2.. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Da var Modnation Racers I huset, jeg liker det dessverre er nettet nå rett og slett elendig så det ødelegger litt så må vel vente litt med jeg får prøve det til det fulle. Er verken særlig kreativ eller god til å designe karakterer så tror det blir mye mer nedlastning enn det blir laging iallefall.. Jeg hater virkelig slike karakterdesignere. Ikke fordi jeg syns de ødelegger noe, men fordi jeg aldri gidder gjøre noe ordentlig ut av de og faller på "preset 1" hver eneste gang. Elsket den i Saints Row 2, hvor du kunne i tillegg til kropp og ansikt bestemme ganglag, taunt, hilsning og stemme. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Jeg likte ikke den banebyggeren i LBP. Jeg føler meg så lite kreativ, men med en bane som skal bygges til å kjøre på den kan være noe for meg. Derfor skal jeg ha Modnation Racers og Trackmania som er annonsert til Wii (tror jeg det var). Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Om du fortsatt har Steam (likte du Portal forresten?) kan du laste ned gratis TrackMania - så ser du hvordan den banebyggeren er! Så vidt jeg vet er det ikke store forskjellen på banebyggerene. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) TrackMania er ikke bare for Steam heller, så det kan du laste ned og spille så mye du vil, gratis, uansett. Selv mener jeg banebyggeren er noe av det mest underholdende å bruke tid på på en PC. Endret 3. juni 2010 av Laland Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Jeg har utrolig nok ikke fått spilt Portal enda. Spilltørken min er på det tørreste for tiden. Jeg skal selvfølgelig si ifra hva jeg synes om det, når jeg får spilt det. Noob spørsmål: Det funker og laste ned Trackmania og spille det uten problemer i Vista? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Det er korrekt. TrackMania Nations har alltid vært og vil alltid være gratis og skal fungere glimrende under Vista. Endret 3. juni 2010 av Laland Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Jeg har utrolig nok ikke fått spilt Portal enda. Spilltørken min er på det tørreste for tiden. Jeg skal selvfølgelig si ifra hva jeg synes om det, når jeg får spilt det. Gjør det! Angående TrackMania må jeg si jeg fant det veldig morsomt helt til de usannsynlige banene begynte å komme og det ble et krav om å memorere hver bidige sving og finne perfekt utgangsposisjon for å i det hele tatt greie banen. Og igjen møtte min tålmodighet overmakta hva egendesign angår. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Jeg får se på begge spillene i morgen om jeg finner tid. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Er riktignok ikke så veldig konsollrelatert, men man snakker da om mer enn kaffe på en kafé. NFS World-beta i disse dager. Laster ned 1.4gb med patcher nå http://www.fileplanet.com/promotions/need-for-speed-world/ Lenke til kommentar
Quagles Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Hvilke total war spill kan jeg kjøre på en elendig laptop, 3gb ram 1.8ghz dual core, elendig graffikkort? Shogun 1, Medieval 1 bør vel være mulig i det minste? Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Da klarte endelig førsteplass på alle banene i Split/Second! Sinnsykt jeg slet med to av banene. Endret 3. juni 2010 av Turboleif Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Takk for tipset, Laland. Skal sjekkes ut, pronto. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Hvordan er Split/Second Turboleif? Er det et rent kjørespill som GT? Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Det er mer som Burnout Paradise. Jeg syns det er gøy som bare det, masse eksplosjoner, biler som flyver alle veier og til tider veldig vanskelig! Det er litt få baner, men håper de lager noe DLC slik at man kan få flere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg