Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Jeg trengte ikke åpne min PS3 Slim for å fjerne støv, hadde en støvsuger som tok omtrent det meste, skal si denne maskinen er stille nå selv med full gaming, roligste maskinen jeg har hatt denne generasjonen easy selv med støv å slikt oppi den hehe :)

Endret av Toman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

No er jo slimmen din relativt ny i forhold til min US 60GB :p Konsollen er ihvertfall den mest stabile og roligste konsollen av de eg har hatt, når sannt skal sies :) Men årene i bruk har satt sine spor i form av støvoppsamling, og så var den ikkje så rolig ved bruk lenger.

 

Garantien er brutt, men eg er vel uansett rimelig fucked om den skulle ta kvelden uansett. 

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Jeg trengte ikke åpne min PS3 Slim for å fjerne støv, hadde en støvsuger som tok omtrent det meste, skal si denne maskinen er stille nå selv med full gaming, roligste maskinen jeg har hatt denne generasjonen easy selv med støv å slikt oppi den hehe :)

 

 

man skal aldri bruke støvsuger på elektronikk!

Lenke til kommentar

Stemmer det Bebeluv :) Kjøpt i fra VGP i sin tid, fikk med Motorstorm som skuffet rimelig heftig husker eg  :whistle:

Hehe, sant det. Men Resistance koste jo vi og Tharos sammen med :)

 

Men da har vell garantien din uansett gått ut, med tanke på at du ikke har så god reklamasjonsrett i statene :p

Lenke til kommentar

Om du har en PS3, og fortsatt har til gode å spille Oddworld Abe's Exoddus er det faen meg på tide å gjøre det, last ned fra PSN NU. Har du ikke PS3, last ned fra pc. Jeg vil strekke meg så langt å si det er iblant de 3 av tidenes beste platformspill som jeg noensinne har spillt. Må også sies at dette er også et ganske utfordrende spill, og spillet har eldres bra. Grafikken holder faktisk rimelig bra for å være et PSX spill.

 

Rett og slett et av de spilla man bør prøve før man dør!

 

Uansett, ble ferdig med Muramasa the Demon Blade på vanskligste i dag, fantastisk spill selv om det er litt mye B button mashing. Fantastisk grafikk, likandes historie, svært fengende musikk, enkelt greit er det fantatisk.

 

Dette er nok et spill som også kommer til å eldres om lang tid, ettersom det ikke bruker fancy "realistisk" grafikk.

Lenke til kommentar

 

Hehe, sant det. Men Resistance koste jo vi og Tharos sammen med :)

 

Men da har vell garantien din uansett gått ut, med tanke på at du ikke har så god reklamasjonsrett i statene :p

Ja vi hadde noen sinnsyke timer i det spillet, som overrasket meg positivt!  Ja ryker denne konsollen her, blir den stående som ett flott klenodium i det minste :p 

 

 

 

Lenke til kommentar

Jeg trengte ikke åpne min PS3 Slim for å fjerne støv, hadde en støvsuger som tok omtrent det meste, skal si denne maskinen er stille nå selv med full gaming, roligste maskinen jeg har hatt denne generasjonen easy selv med støv å slikt oppi den hehe smile.gif

 

 

man skal aldri bruke støvsuger på elektronikk!

Fordi?

 

 

Støvet kan lades opp og gi statisk elektriske støt til komponenter...en skal vistnok bruke trykkluft har jeg lest. Men skjønner ikke selv hvorfor trykkluft er bedre en en standar støvsuger....så teknisk er jeg ikke av meg. :p

Lenke til kommentar

Stemmer det Bebeluv :) Kjøpt i fra VGP i sin tid, fikk med Motorstorm som skuffet rimelig heftig husker eg  :whistle:

Hehe, sant det. Men Resistance koste jo vi og Tharos sammen med :)

 

Men da har vell garantien din uansett gått ut, med tanke på at du ikke har så god reklamasjonsrett i statene :p

Faen så gøy. Her har jeg ikke vært innom forumet på evigheter, så ser jeg plutselig navnet mitt nevnt her. Hagla mi var epic lolewtf 4 real i Reziztanz da. :)

Synd vi ikke fortsatte spillinga sammen etter Resistance forresten. Sjelden jeg finner morsomme folk å spille med i hvert fall. Og med spille mener jeg selvsagt skyte folk i trynet med hagle! :D

Lenke til kommentar

Jeg trengte ikke åpne min PS3 Slim for å fjerne støv, hadde en støvsuger som tok omtrent det meste, skal si denne maskinen er stille nå selv med full gaming, roligste maskinen jeg har hatt denne generasjonen easy selv med støv å slikt oppi den hehe :)

 

 

man skal aldri bruke støvsuger på elektronikk!

 

Hadde den nesten 40 centimeter fra PS3en da så tviler noe skjer med den da :)

Endret av Toman
Lenke til kommentar

Ny iMac eller MBP? Bra det ikke bare jeg som har blitt en Apple fanboy :) Sitter selv med en 15" i7. Det går så det suser, bortsett fra at maskinen faktisk har krasjet! et par ganger.

 

Wuut?

 

i7? Hvordan er batteritiden? Har du High Res skjerm?

 

Skal ha en 15" i5 tenker jeg. Har en 13" MBP nå, og har hatt en tidligere. Veldig fornøyd med dem, bortsett fra mitt behov for litt større skjerm som har kommet de siste månedene.

Lenke til kommentar

Stemmer det Bebeluv :) Kjøpt i fra VGP i sin tid, fikk med Motorstorm som skuffet rimelig heftig husker eg  :whistle:

Hehe, sant det. Men Resistance koste jo vi og Tharos sammen med :)

 

Men da har vell garantien din uansett gått ut, med tanke på at du ikke har så god reklamasjonsrett i statene :p

Faen så gøy. Her har jeg ikke vært innom forumet på evigheter, så ser jeg plutselig navnet mitt nevnt her. Hagla mi var epic lolewtf 4 real i Reziztanz da. :)

Synd vi ikke fortsatte spillinga sammen etter Resistance forresten. Sjelden jeg finner morsomme folk å spille med i hvert fall. Og med spille mener jeg selvsagt skyte folk i trynet med hagle! :D

Haha, din hagle vs min bullseye var konge :D Vi fikk til litt spilling på Warhawk husker jeg, koste oss der også, men så dabbet det av veldig, siden jeg sluttet å game en periode. Men er jo bare å slenge seg på forumet her litt mer, så får vi jo til noe :)

 

 

 

Ny iMac eller MBP? Bra det ikke bare jeg som har blitt en Apple fanboy :) Sitter selv med en 15" i7. Det går så det suser, bortsett fra at maskinen faktisk har krasjet! et par ganger.

 

Wuut?

 

i7? Hvordan er batteritiden? Har du High Res skjerm?

 

Skal ha en 15" i5 tenker jeg. Har en 13" MBP nå, og har hatt en tidligere. Veldig fornøyd med dem, bortsett fra mitt behov for litt større skjerm som har kommet de siste månedene.

i7en steker godt, er vell på rundt 45 grader nå, med smsfancontrol på 3000rpm, med kun programmer som spotify og chrome. Batteritiden er helt ok. Den overlever en skoledag på seks skoletimer hvertfall, fulladet selvfølgelig. Jeg vurderte 13" da jeg synes den er mest bærbar, men måtte teste ut de nye cpuene. Og når jeg først går for 15" da var valget enkelt, toppmodellen til 18000,- :)

Jeg har vanlig glassskjerm med standard oppløsning, har ikke så mye behov for større. Eneste jeg trengte var en rask maskin som booter raskt og rask på oppgaver som jeg kunne trengt på BI. Vurderer snart SSD, når Mac får støtte for TRIM.

Endret av Bebeluv
Lenke til kommentar

Vurderer selv en SSD, men håper som sagt på TRIM-støtte først. Driver en del med bildebehandling og web-utvikling, så ser for meg at jeg går for High Res. Litt bekymret for skriftstørrelser på nett dog. Har absolutt vært morsomt å hatt en i7 under panseret, men har ikke behovet, bortsett fra diverse fotoapplikasjoner. Men da gir mer ram en større ytelsesforbedring.

 

Prøvd å koble den opp mot en HD-skjerm gjennom minidisplay->HDMI ?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...