Gå til innhold

Konsollkaféen!

lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man har alltid M16 da det er et av standardvåpnene man starter med. Det er det som skyter i bursts på tre skudd og er i stand til å drepe om kun ett av disse burstene treffer fienden. Det er også vannvittig treffsikkert over lange avstander, og skyter fint gjennom de fleste vegger.

En M16 med Stopping Power og Deep Impact er absolutt ikke noe å kimse av.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Da skal jeg løpe og teste det etter spansk. Har forøvrig blitt forelsket i M4, tror jeg har greid alle challengene med den og.

Lenke til kommentar

Alle spill jeg gir en sjanse til bare fortsetter å skuffe meg. Enten liker jeg det fra begynnelsen, eller så liker jeg det ikke. Det er sikkert noe av grunnen til at jeg ikke takler RPG. Der går det ofte litt trått i starten. :p

Lenke til kommentar

Kan si att Resident Evil 5 og Killzone 2 er nedskrytt til de grader...

Dem 2 spillene er blant det beste jeg har spillet denne generasjonen

Listen av mine toppspill som er det beste denne generasjonen har tilbudt meg er:

1. Metal Gear Solid IV (PS3)

2. Killzone 2 (PS3)

3. Little Big Planet (PS3)

4. GTA IV

5. The Elder Scrolls IV Oblivion

6. Uncharted Drakes Fortune (PS3)

7. Gears Of War (360)

8. Bioshock

9. Resident Evil 5

10. Mass Effect (360)

11. Super Mario Galaxy (Wii)

"Resten av spillene er multiplattform og blir ikke derfor nevnt hvor jeg har spilt dem på av konsollene..."

Jeg vet den listen mangler litt, men det kommer etterhvert så årene som kommer... :D

Fy faen denne generasjonen har gitt meg masse opplevelser

Det er enda lenge med denne generasjonen håper jeg da...

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Jeg trekker tilbake alt negative jeg har sagt om RE5. Demoen var traurig. Spillet var amazin.

Kontrollene suger, men de blir faktisk ganske ok litt lengre ut i spillet. Grafikken er rå. Historien fortelles bra. Det er morsomt med en venn. Og bossene er kule. Mange våpen. I love :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...