Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må ærlig innrømme at å se mange mennesker fly rundt på slagmarken viftende med små pinner ikke akkurat oser manlyness og badassness.

Ikke har jeg noen interesse for Harry Potter heller, men håper vi får enda et bra lisensspill. Det hadde vært flott - kanskje spillbransjen begynner å innse at egne historier er det beste også for lisenser.

Lenke til kommentar

Jeg snakket med mamma om å kjøpe en ny PS3 Slim 250GB og etterhvert en Xbox 360. Hun synes det var smart, Slim bruker mindre strøm og har mer lagring, også lo hun over at jeg plutselig skulle ha 360. "Skal du plutselig ha Xbox nå'a!" :D

Jeg var redd det å kjøpe begge deler ikke kom på tale, men det gjorde det visst. B)

 

Forøvrig lurer jeg på om det er noe sannhet i det at det kommer en Slim utgave av 360, om de har sagt noe om det blir noen kunngjøring på E3 som er om ikke lenge. Jeg skal iallefall vente litt med kjøp av 360 til etter det, om ikke lenger, for å se om det kommer noen ny versjon av den.

Lenke til kommentar

Jeg snakket med mamma om å kjøpe en ny PS3 Slim 250GB og etterhvert en Xbox 360. Hun synes det var smart, Slim bruker mindre strøm og har mer lagring, også lo hun over at jeg plutselig skulle ha 360. "Skal du plutselig ha Xbox nå'a!" :D

Jeg var redd det å kjøpe begge deler ikke kom på tale, men det gjorde det visst. B)

 

Forøvrig lurer jeg på om det er noe sannhet i det at det kommer en Slim utgave av 360, om de har sagt noe om det blir noen kunngjøring på E3 som er om ikke lenge. Jeg skal iallefall vente litt med kjøp av 360 til etter det, om ikke lenger, for å se om det kommer noen ny versjon av den.

Vent et øyeblikk... Du kan kjøpe hard sprit om en uke, men du må fortsatt snakke med mamma før du kjøper ny konsoll?

Lenke til kommentar

Var en stund det virka som at EA gjorde en sport av å gjøre Harry og vennene hans styggere og styggere for hvert spill de kom ut med. Traileren viste ikke akkurat så mye spennende, men kan være litt interessant å se hvordan tredjeperson magikasting vil fungere med flere(?).

Lenke til kommentar

Ninja Gaiden Sigma 1 er nok utvilsomt et av de vanskligste psillene jeg noensinne har spilt. Selv synes jeg i hele tatt Bayonneta på normal var utfordredende, men standard nivået for Sigma er rett og slett helt jævlig.

 

Tror nok kan ta lang tid før jeg fullfører dette, frustrasjon til de grader.

 

Ninja Gaiden 1 er et spill jeg må få prøvd, koste meg skikkelig med 2'eren, klarte aldri vansklighetsgradene som er over warrior dog.

 

Sliter selv litt med mentor (vanskelighetsgraden høyere enn warrior). Kan ikke forestille meg hvor vanskelig Master Ninja blir. Et nådestøt fra fiendene og du er død. Da snakker vi om planlegging i spillestil!

 

husker jeg klarte de to første banene, men da var det mye perfekt timing

Lenke til kommentar

Jeg snakket med mamma om å kjøpe en ny PS3 Slim 250GB og etterhvert en Xbox 360. Hun synes det var smart, Slim bruker mindre strøm og har mer lagring, også lo hun over at jeg plutselig skulle ha 360. "Skal du plutselig ha Xbox nå'a!" :D

Jeg var redd det å kjøpe begge deler ikke kom på tale, men det gjorde det visst. B)

 

Forøvrig ganske søtt at du er 20 år og fremdeles må ha godkjennelse av mamma. :lol:

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle gi et siste forsøk å se om jeg liker den vestlige rollespill sjangeren eller ei, så sist veke bestilte jeg Dragon Age som sikkert kommer om en ukes tid, og tenkte jeg burde anskaffe Mass Effect.

 

Men jeg har ikke lyst å bruke mer enn 150-200, helst mindre ettersom jeg er nesten så godt som allergisk mot spill satt i det ytre rom, sci-fi og alt dette tullet. Så er alltid veldig forsiktig, samme hva sjanger med spill som er satt til en slik setting.

Lenke til kommentar

http://www.play.com/HOME/HOME/6-/Search.html?searchstring=mass+effect&searchtype=allproducts&searchsource=0

 

Mass Effect (1) til Xbox for £10, ME2 til PC/Xbox for £18 og £25. Sistnevnte er i underkant av 240,-, så du kan jo ta en råsjangs og satse på å slippe moms/tollgebyr.

Var nok til 360 jeg ønsket så takker. Hadde foretrukket om var i Norge, ellers må jeg vente til etter ferien. Ikke noe krise det heller på noen måte, men skal vekk og det tar nok 2-3 uker før spillet kommer. Får nok ikke spilt det på en stund men uansett, vi får se.

 

Har spilt Nier en liten stund nå føltes litt sløvt i starten når man jakter på smådyr, grafikken er jo aldeles utdatert og men det gjør ingenting. Etterhvert som man får Grimoieren blir det ganske så morsomt. Boss kampene spesielt er veldig gode.

 

En av få lyspunkt i Darksiders var voice actingen til War, i Nier gjør han enda bedre jobb som Grimoieren.

 

Historien begynner å komme seg og.

 

Må og nevne jeg liker også de tidvise forandringen i kamera vinkling.

Endret av Quagles
Lenke til kommentar

Jeg snakket med mamma om å kjøpe en ny PS3 Slim 250GB og etterhvert en Xbox 360. Hun synes det var smart, Slim bruker mindre strøm og har mer lagring, også lo hun over at jeg plutselig skulle ha 360. "Skal du plutselig ha Xbox nå'a!" :D

Jeg var redd det å kjøpe begge deler ikke kom på tale, men det gjorde det visst. B)

 

Forøvrig lurer jeg på om det er noe sannhet i det at det kommer en Slim utgave av 360, om de har sagt noe om det blir noen kunngjøring på E3 som er om ikke lenge. Jeg skal iallefall vente litt med kjøp av 360 til etter det, om ikke lenger, for å se om det kommer noen ny versjon av den.

Vent et øyeblikk... Du kan kjøpe hard sprit om en uke, men du må fortsatt snakke med mamma før du kjøper ny konsoll?

 

 

Jeg snakket med mamma om å kjøpe en ny PS3 Slim 250GB og etterhvert en Xbox 360. Hun synes det var smart, Slim bruker mindre strøm og har mer lagring, også lo hun over at jeg plutselig skulle ha 360. "Skal du plutselig ha Xbox nå'a!" :D

Jeg var redd det å kjøpe begge deler ikke kom på tale, men det gjorde det visst. B)

 

Forøvrig ganske søtt at du er 20 år og fremdeles må ha godkjennelse av mamma. :lol:

Altså, jeg kan kjøpe det jeg vil, når jeg vil, men jeg har brukt veldig mye penger på spill og DVD'er de siste månedene. Jeg ville bare sjekke om jeg hadde godkjent for kjøp sånn i tilfelle. Jeg hater å få slengt opp i trynet om at "nå er det kjøpeforbud" og "nå må du ikke kjøpe noe mer". Det var faktisk ikke jeg som kjøpte PS3'en heller. Jeg fikk den av mamma og pappa litt etter at den kom. Så jeg ville bare være sikker på at jeg fikk lov.

Lenke til kommentar

Har spilt Nier en liten stund nå føltes litt sløvt i starten når man jakter på smådyr, grafikken er jo aldeles utdatert og men det gjør ingenting. Etterhvert som man får Grimoieren blir det ganske så morsomt. Boss kampene spesielt er veldig gode.

 

En av få lyspunkt i Darksiders var voice actingen til War, i Nier gjør han enda bedre jobb som Grimoieren.

 

Historien begynner å komme seg og.

 

Må og nevne jeg liker også de tidvise forandringen i kamera vinkling.

Er ikke helt ferdig med det, men jeg synes NieR er et helt fantastisk spill. Passer min smak helt perfekt. Det eneste jeg savner er muligheten for Japanske stemmer og at man kunne spilt som hovedpersonen i NieR Replicant (Japanske PS3-versjonen). :(

Lenke til kommentar

Ja delvis rett AltF4. I Japan kom den i to versjoner, en til Xbox 360 og en til PS3. Den europeiske versjonen er den samme som 360 versjonen i Japan, mens PS3 versjonen der setter deg i rollen som storebroren til Yonah i stedet for faren som du spiller i Den europeiske/360-versjonen. Ellers er de vistnok like.

 

Men jeg vil ha muligheten for å velge Japanske stemmer. :( Det burde da i alle fall være mulig på PS3 (tenker blu-ray).

 

Edit: De hadde det i Agarest, men der var det ikke mulighet for engelske stemmer da. ;)

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Fikk ett innfall i går, og skrudde PS3`en min fra hverandre :p Det var en intressant affære og lettere enn forventet. Fikk fjernet en del støv og renset viften! Hadde eg hatt kjølepasta for hånd hadde eg nok fjernet den gamle og smurt på ny også...men det får vi ta en annen gang! Merket forøvrig at den var en del roligere i idle etterpå! Hadde ikkje strøm på kontrollene så fikk ikkje testet den under spilling, men regner med viften går letter der også hehe. 

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...