Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Igjen - sett i sammenheng med ladetid og praktiske løsninger fastholder jeg på at PS 3 har den beste løsningen. Da slipper du rett og slett å tenke på batteriet.

 

Artikkelen, som er fra 2008, skriver også at PS 3-kontrolleren ikke skrur seg av automatisk men dette stemmer ikke og dermed er nok levetiden lenger enn det ser ut til på grafen, selv om den kanskje ikke er lenger enn Wii og 360.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Hva skal du egentlig med alle disse konsollene siden du selv sier at du nesten ikke har tid til å spille alle de spillene du har nå?

 

Da får jeg ta tid til de gamle spillene og konsollene da ;), kutte vekk avtaler, festing og ikke være med venner for å game :D

Endret av Toman
Lenke til kommentar

Igjen - sett i sammenheng med ladetid og praktiske løsninger fastholder jeg på at PS 3 har den beste løsningen. Da slipper du rett og slett å tenke på batteriet.

 

Artikkelen, som er fra 2008, skriver også at PS 3-kontrolleren ikke skrur seg av automatisk men dette stemmer ikke og dermed er nok levetiden lenger enn det ser ut til på grafen, selv om den kanskje ikke er lenger enn Wii og 360.

Ser ikke helt logikken her?

Jeg regner med de har latt kontrollene stå på så lenge som mulig for å se forskjellen.

Lenke til kommentar

Vel, på en måte har du et poeng. Samtidig påpeker de denne mangelen mens de bruker konsollen - og kontrollen - til å se på film, noe som jo gir et skjevt resultat. Hvorfor skal du ha kontrolleren på når du ikke bruker den uansett. Derfor gis det et skjevt bilde, ettersom tidsforløpet ikke er målt på lik linje som de andre.

 

Like any good Blu-ray player, our PS3 was used to watch a handful of high-definition movies in addition to games. But due to the lack of an auto-off feature like the Wii and 360, Sixaxis lasted a meager 18 hours and 41 minutes; the first controller to die on us.
Lenke til kommentar

Batterilevetiden til Xbox 360 kontrollen med 2700mah fra Varta er ekstrem! Jeg spiller ikke så veldig mye, men kontrollen varer for meg i hele to måneder, om ikke lenger. Før jeg fikk RDR, så var det noe demospilling, litt Mass Effect 2, Alan Wake osv, og da hadde batteriet vært i siden gud veit hvor lenge, minst tre måneder!

Lenke til kommentar

Igjen - sett i sammenheng med ladetid og praktiske løsninger fastholder jeg på at PS 3 har den beste løsningen. Da slipper du rett og slett å tenke på batteriet.

 

Artikkelen, som er fra 2008, skriver også at PS 3-kontrolleren ikke skrur seg av automatisk men dette stemmer ikke og dermed er nok levetiden lenger enn det ser ut til på grafen, selv om den kanskje ikke er lenger enn Wii og 360.

 

 

Hvordan slår jeg på dette ? Min holdt seg på i hvertfall en time sist gang jeg spilte og lot den ligge.

Lenke til kommentar

Vel jeg har 2 kontrollere til min PS3 som jeg bytter på når den ene går tom, faren min har en PS3 også og alle disse 3 kontrollerne går tom for strøm vesentlig tidligere en en X360 kontroller med helt standar batterier i seg.

 

For meg så er det vesentlig mer praktisk å slenge i nye batterier i X360 kontrolleren en å måtte lade opp eller sitte med en forlengelses kabel til PS3 kontrolleren. Selv om det ikke er et problem for meg da jeg bare skifter kontroller siden jeg har 2stk av dem.

 

X360 vinner klart på det feltet her synes jeg, synes det er mye teite argumenter fra endel av folket her...tror jeg begynner å bli for gammel for det forumet her...huff.

Lenke til kommentar

Er veldig sugen på å prøve å klare GOW 3 på chaos difficulty. Men jeg er litt små redd...Har klart DMC 3 på hard for LENGE siden men det var ett prosjekt som tok 2 måneder å få til :/ Tørr ikke å tenke på hvor lang tid det hadde tatt for meg å klare Dante must die eller heaven or hell vanskelighetsgraden :s

Lenke til kommentar

Igjen - sett i sammenheng med ladetid og praktiske løsninger fastholder jeg på at PS 3 har den beste løsningen. Da slipper du rett og slett å tenke på batteriet.

 

Artikkelen, som er fra 2008, skriver også at PS 3-kontrolleren ikke skrur seg av automatisk men dette stemmer ikke og dermed er nok levetiden lenger enn det ser ut til på grafen, selv om den kanskje ikke er lenger enn Wii og 360.

 

 

Hvordan slår jeg på dette ? Min holdt seg på i hvertfall en time sist gang jeg spilte og lot den ligge.

 

Setings -> Power Save Settings -> Controller Auto-off. Med denne på skrur den seg av etter 10 minutter - et passe tidsrom.

X360 vinner klart på det feltet her synes jeg, synes det er mye teite argumenter fra endel av folket her...tror jeg begynner å bli for gammel for det forumet her...huff.

 

Da kan du jo gjerne komme med noen gode argumenter for hvorfor du mener Xbox 360 har den beste batteriløsningen på kontrolleren sin. Det virker ikke så veldig voksent å komme med sitt synspunkt uten å argumentere for det heller forsåvidt.

Lenke til kommentar

Ninja Gaiden Sigma 1 er nok utvilsomt et av de vanskligste psillene jeg noensinne har spilt. Selv synes jeg i hele tatt Bayonneta på normal var utfordredende, men standard nivået for Sigma er rett og slett helt jævlig.

 

Tror nok kan ta lang tid før jeg fullfører dette, frustrasjon til de grader.

Lenke til kommentar

Ninja Gaiden Sigma 1 er nok utvilsomt et av de vanskligste psillene jeg noensinne har spilt. Selv synes jeg i hele tatt Bayonneta på normal var utfordredende, men standard nivået for Sigma er rett og slett helt jævlig.

 

Tror nok kan ta lang tid før jeg fullfører dette, frustrasjon til de grader.

Vell Ninja Gaiden spill har vell så å si ALLTID vært vanskelige. Har prøvd meg på mange av de tidligere spillene(NES) og ikke klart de. Har klart Ninja Gaiden Black som jeg lastet ned fra XBLA en gang og har ikke spillt igjennom Sigma 2 enda. Har heller aldri spillt Sigma 1, men jeg følte ikke at det var nødvendig siden dette er en forbedret versjon av black...Tror jeg.

Endret av Jikla
Lenke til kommentar

Ninja Gaiden Sigma 1 er nok utvilsomt et av de vanskligste psillene jeg noensinne har spilt. Selv synes jeg i hele tatt Bayonneta på normal var utfordredende, men standard nivået for Sigma er rett og slett helt jævlig.

 

Tror nok kan ta lang tid før jeg fullfører dette, frustrasjon til de grader.

Vell Ninja Gaiden spill har vell så å si ALLTID vært vanskelige. Har prøvd meg på mange av de tidligere spillene(NES) og ikke klart de. Har klart Ninja Gaiden Black som jeg lastet ned fra XBLA en gang og har ikke spillt igjennom Sigma 2 enda. Har heller aldri spillt Sigma 1, men jeg følte ikke at det var nødvendig siden dette er en forbedret versjon av black...Tror jeg.

 

Joda det er sant det, men Ninja Gaiden 2 føltes ut som rene barnematen i forhold, og det var i hele tatt rimelig vanskelig det også, men langt ifra så vanskelig som sigma 1 iallefall. Har velo kommet til kapitell 6 eller noe og dør allikevel konstant.

Lenke til kommentar

Ninja Gaiden Sigma 1 er nok utvilsomt et av de vanskligste psillene jeg noensinne har spilt. Selv synes jeg i hele tatt Bayonneta på normal var utfordredende, men standard nivået for Sigma er rett og slett helt jævlig.

 

Tror nok kan ta lang tid før jeg fullfører dette, frustrasjon til de grader.

 

Ninja Gaiden 1 er et spill jeg må få prøvd, koste meg skikkelig med 2'eren, klarte aldri vansklighetsgradene som er over warrior dog.

Lenke til kommentar

Ninja Gaiden Sigma 1 er nok utvilsomt et av de vanskligste psillene jeg noensinne har spilt. Selv synes jeg i hele tatt Bayonneta på normal var utfordredende, men standard nivået for Sigma er rett og slett helt jævlig.

 

Tror nok kan ta lang tid før jeg fullfører dette, frustrasjon til de grader.

 

Ninja Gaiden 1 er et spill jeg må få prøvd, koste meg skikkelig med 2'eren, klarte aldri vansklighetsgradene som er over warrior dog.

 

Sliter selv litt med mentor (vanskelighetsgraden høyere enn warrior). Kan ikke forestille meg hvor vanskelig Master Ninja blir. Et nådestøt fra fiendene og du er død. Da snakker vi om planlegging i spillestil!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...