Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Skal man dømme ut i fra den videoen kontra neste Halo er det sistnevnte som står igjen med den mest spennende grafikken, rett og slett på grunn av fargene.

 

Killzone 3 ser rimelig generisk ut med standard våpen og kaffefilter-verden, men spillet er nok mer enn en 5 minutters kamp på en byggeplass så det er nok for tidlig å konkludere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal man dømme ut i fra den videoen kontra neste Halo er det sistnevnte som står igjen med den mest spennende grafikken, rett og slett på grunn av fargene.

 

Killzone 3 ser rimelig generisk ut med standard våpen og kaffefilter-verden, men spillet er nok mer enn en 5 minutters kamp på en byggeplass så det er nok for tidlig å konkludere.

Kaffefilter-verden? tenker du da på den grå-brune grafikkstilen som man også finner i fallout 3 og GeOW 1 og 2?

Lenke til kommentar

Da ble jeg ferdig med Darksiders, må vel faktisk være et av de mest oppskrytte spilla jeg har vært borti. Det hele var gjennomsnittelig fra start til slutt(minus black throne som var noe av det verste jeg har vært borti), på alle områder.

 

Greit voice acting var vel over gjennomsnittet, War sin er god ellers er det litt tvilsfiller her om kring, men det redder ikke den gørr triste fantasiløse musikken.

Lenke til kommentar

Gleder meg stort til Ninja Theorys neste prosjekt.. Enslaved som kommer både på 360 og PS3

 

Det spillet har jeg sett litt på også. Jeg er redd for at det blir sånn som i RE5, der hvis parteren din dør, dør du også, noe som kan gjøre spillet litt i overkant frustrerende hvis spillet i seg selv er vanskelig.

Lenke til kommentar

Andre som irriterer seg over elendig batteri tid på PS3 kontrollerne? Har ikke oversikt over hvor lenge batteriet varer men det er ikke lenge altså....somregel må den lades 1-2 ganger under fullførelse av et spill.

 

Ikke irritert meg så mye tidligere før jeg nå har spilt mye på X360 hvor jeg har spilt ferdig Splinter Cell Convition,Alan Wake og godt opp i 11 timer i Red Dead Redemtion...fortsatt batteri igjen. Synes det er litt dårlig...

Lenke til kommentar

Andre som irriterer seg over elendig batteri tid på PS3 kontrollerne? Har ikke oversikt over hvor lenge batteriet varer men det er ikke lenge altså....somregel må den lades 1-2 ganger under fullførelse av et spill.

 

Ikke irritert meg så mye tidligere før jeg nå har spilt mye på X360 hvor jeg har spilt ferdig Splinter Cell Convition,Alan Wake og godt opp i 11 timer i Red Dead Redemtion...fortsatt batteri igjen. Synes det er litt dårlig...

Merkelig, synes er nesten like lang tid på både xbox og ps3 kontrolleren. Men tja kan vel være litt irriterende men har usb laderen i laptopen som er rettattmed hvor jeg spiller så er ikke noe problem.

 

Har man forresten ikke oppladbar lader til wii har batterien der LATTERLIG lang levetid. Tror det er snakk om 70timer eller noe.

Lenke til kommentar

Andre som irriterer seg over elendig batteri tid på PS3 kontrollerne? Har ikke oversikt over hvor lenge batteriet varer men det er ikke lenge altså....somregel må den lades 1-2 ganger under fullførelse av et spill.

 

Ikke irritert meg så mye tidligere før jeg nå har spilt mye på X360 hvor jeg har spilt ferdig Splinter Cell Convition,Alan Wake og godt opp i 11 timer i Red Dead Redemtion...fortsatt batteri igjen. Synes det er litt dårlig...

 

Batteriet på 360 kontroller holder lengre enn PS3 ja, men synes det høres ut som at det er noe gale med din kontroll på PS3. Har 4 kontrollere selv, og jeg kan fullføre mange spill med samme kontroller før jeg må lade igjen.

Lenke til kommentar

Har ikke hatt noe problem med levetiden på ps3 kontrollere. Husker at jeg spillte gjennom hele GOW 3 med samme kontroller 10 timer i strekk uten å måtte skifte eller sette til lading. Og det syntes jeg er grei levetid siden jeg sjelden spiller mer enn 3-5 timer i strekk til vanlig :/

 

Har 3 xbox 360 kontrollere også. 2 av de har god batteri levetid mens nr 3 sluker batteri som bare F, noen som vet hva det kan komme av?

Lenke til kommentar

Xbox-kontrollene mine sin levetid er ganske liten om dagen, rundt 15-20 timer. De er til gjengjeld 3-4 år gamle og har blitt brukt vannvittig mye. Opplever Dualshock3 sin levetid som noe bedre, men mtp. at den er nyere på alle måter (nyere teknisk design og halvt år gammel) er det bare å forvente.

Lenke til kommentar

Når det kommer til 360 har jeg faktisk ikke automatisk lader, jeg bruker den rett og slett ikke så mye så jeg har aldri giddet, selv om jeg vet jeg ville spart mye penger på det. Samme gjeleder wii, en eller annen dag blir det nok anskafelse, og den dag det skjer kommmer det nok til å bli RROD.

Lenke til kommentar

Andre som irriterer seg over elendig batteri tid på PS3 kontrollerne? Har ikke oversikt over hvor lenge batteriet varer men det er ikke lenge altså....somregel må den lades 1-2 ganger under fullførelse av et spill.

 

Ikke irritert meg så mye tidligere før jeg nå har spilt mye på X360 hvor jeg har spilt ferdig Splinter Cell Convition,Alan Wake og godt opp i 11 timer i Red Dead Redemtion...fortsatt batteri igjen. Synes det er litt dårlig...

 

Mens jeg også har bitt meg merke i at den har kortere levetid enn X360 sin, mener jeg det er en billig pris å betale for innebygd gratis batteriløsning. Bruker charge & play-kittet til X360, og det bruker rundt 10 timer på å lade fullt opp. PS 3 bruker vel rundt 3.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...