Gå til innhold

Konsollkaféen!

lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk idag både GameBoy Advance SP Mario Edition og Playstation 2, venter enda på vanlig GameBoy Advance og GameBoy Micro :p

Spillene som fulgte med i SPen var impressive Mario Land 1 og Mario Land 2 til GameBoy :D

Å i PS2 så var det Metal Gear Solid 3 Subsistence Collector's Edition med Metal Gear Saga Vol.1 og bonusmateriale :D

Endret av Toman
Lenke til kommentar

Fikk idag både GameBoy Advance SP Mario Edition og Playstation 2, venter enda på vanlig GameBoy Advance og GameBoy Micro :p

Pøh... Mye fetere å The Legend of Zelda Edition. Bare random at jeg har akkurat den og at jeg sier dette :whistle:

Lenke til kommentar

Ganske kult spill, ikke AAA for å si det slik, men god underholdning! Mye å velge i mellom type RPG valg i dialog også

Høres bra ut. Får valgene du tar konsekvenser, eller har du spillt for lite til å si noe om det enda?

Har nemlig spillt noen timer på Mass Effect 2 nå, og jeg synes dialogene og valgene der ikke er så spennende og interessante som i eneren. Det virker, foreløpig ivertfall, som at det ikke spiller så stor rolle hva du sier. Og det blå alternativet som dukker opp funker jo hver gang. Behøver ikke legge noen skillpoints i dialoger lengre, noe jeg synes er dumt.

Lenke til kommentar

Lurer på å skaffe meg Blur, men må vente litt til neste uke så hvis noen kjøper så hadde det vært fint med litt feedback fra dere :)

kjøpte meg blur i dag, og storkoser meg sålangt, singleplayeren er sånn nja, men er ikke derfor jeg kjøpte spillet.

multiplayer er utrolig morro og det er veldig hektisk, og du har alltid en sjanse til å vinne, et løp der jeg lå på 12 plass, havnet jeg plutselig på første etter å fått x3 nitro boost.

hvis noen andre har spillet, gjerne add gamertaggen min

Lenke til kommentar

kjøpte meg blur i dag, og storkoser meg sålangt, singleplayeren er sånn nja, men er ikke derfor jeg kjøpte spillet.

multiplayer er utrolig morro og det er veldig hektisk, og du har alltid en sjanse til å vinne, et løp der jeg lå på 12 plass, havnet jeg plutselig på første etter å fått x3 nitro boost.

Hvilket jeg antar betyr at du alltid har en sjanse til å tape, helt ut av det blå? ;)

Lenke til kommentar

Har virkelig problem med random framerate dropps og at kameraet snur seg automatisk 180 grader i alpha protocol. Slik skal det vell ikke være? Har spillet til pc og jeg går lett over recommended terskelen for pc innmat så skjønner ikke hvorfor jeg skal ha dette problemet :/

Endret av Jikla
Lenke til kommentar

Hvilket jeg antar betyr at du alltid har en sjanse til å tape, helt ut av det blå? ;)

haha, det er en annen måte og se på det ja :D

forresten 1000GS i red dead redemption. endelig, ble litt mye grind

Lenke til kommentar

Lurer på å skaffe meg Blur, men må vente litt til neste uke så hvis noen kjøper så hadde det vært fint med litt feedback fra dere :)

hvis noen andre har spillet, gjerne add gamertaggen min

Jeg har også Blur og koser meg med det. Har i tillegg Split/Second og liker det litt bedre. Begge er bra spill.

Lenke til kommentar

Det du sa der gjelder også Halo 5 og COD 8 og mange fler ;)

Men jeg gleder meg til Killzone 3 hver gang jeg hører noe fra den tittelen fordi 2eren er det råeste FPS jeg har verdt borti på konsoller og det er 2eren jeg har brukt mest tid på online i FPS verden på konsoller lett :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...