Whackedorange Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Lurer på å skaffe meg Blur, men må vente litt til neste uke så hvis noen kjøper så hadde det vært fint med litt feedback fra dere Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Er enig i det en kar på Neogaf sa. Valg systemet er bedre enn ME sitt :/ Lenke til kommentar
Erik Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Noen som vet om en side (nettbutikk) som sender Turtle Beach-headset som gave? Husker at noen nevnte det før, men klarte absolutt ikke å finne det i det heletatt. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 (endret) Fikk idag både GameBoy Advance SP Mario Edition og Playstation 2, venter enda på vanlig GameBoy Advance og GameBoy Micro Spillene som fulgte med i SPen var impressive Mario Land 1 og Mario Land 2 til GameBoy Å i PS2 så var det Metal Gear Solid 3 Subsistence Collector's Edition med Metal Gear Saga Vol.1 og bonusmateriale Endret 28. mai 2010 av Toman Lenke til kommentar
Erik Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Fikk idag både GameBoy Advance SP Mario Edition og Playstation 2, venter enda på vanlig GameBoy Advance og GameBoy Micro Pøh... Mye fetere å The Legend of Zelda Edition. Bare random at jeg har akkurat den og at jeg sier dette Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 http://www.youtube.com/watch?v=cmKXjaoA5mk&feature=player_embedded Er ikke så veldig stor fan av historie i slike spill, men Blazblue har en god historie og jeg ser i grunn frem til Continum shift pga historien :s Og ikke minst musikken :] Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Ganske kult spill, ikke AAA for å si det slik, men god underholdning! Mye å velge i mellom type RPG valg i dialog også Høres bra ut. Får valgene du tar konsekvenser, eller har du spillt for lite til å si noe om det enda? Har nemlig spillt noen timer på Mass Effect 2 nå, og jeg synes dialogene og valgene der ikke er så spennende og interessante som i eneren. Det virker, foreløpig ivertfall, som at det ikke spiller så stor rolle hva du sier. Og det blå alternativet som dukker opp funker jo hver gang. Behøver ikke legge noen skillpoints i dialoger lengre, noe jeg synes er dumt. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Har ikke rukket å oppdage noen konsekvenser nei, men hva du velger har litt å si om medagentene liker deg. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Er ferdig med første oppdrag. Og så langt synest jeg det er skøy :] Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Lurer på å skaffe meg Blur, men må vente litt til neste uke så hvis noen kjøper så hadde det vært fint med litt feedback fra dere kjøpte meg blur i dag, og storkoser meg sålangt, singleplayeren er sånn nja, men er ikke derfor jeg kjøpte spillet. multiplayer er utrolig morro og det er veldig hektisk, og du har alltid en sjanse til å vinne, et løp der jeg lå på 12 plass, havnet jeg plutselig på første etter å fått x3 nitro boost. hvis noen andre har spillet, gjerne add gamertaggen min Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Da regner jeg med att det blir kjøp for Blur på meg også men må vente til neste torsdag Lenke til kommentar
baltie Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 kjøpte meg blur i dag, og storkoser meg sålangt, singleplayeren er sånn nja, men er ikke derfor jeg kjøpte spillet. multiplayer er utrolig morro og det er veldig hektisk, og du har alltid en sjanse til å vinne, et løp der jeg lå på 12 plass, havnet jeg plutselig på første etter å fått x3 nitro boost. Hvilket jeg antar betyr at du alltid har en sjanse til å tape, helt ut av det blå? Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 (endret) Har virkelig problem med random framerate dropps og at kameraet snur seg automatisk 180 grader i alpha protocol. Slik skal det vell ikke være? Har spillet til pc og jeg går lett over recommended terskelen for pc innmat så skjønner ikke hvorfor jeg skal ha dette problemet :/ Endret 28. mai 2010 av Jikla Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 kjøpte meg blur i dag, og storkoser meg sålangt, singleplayeren er sånn nja, men er ikke derfor jeg kjøpte spillet. multiplayer er utrolig morro og det er veldig hektisk, og du har alltid en sjanse til å vinne, et løp der jeg lå på 12 plass, havnet jeg plutselig på første etter å fått x3 nitro boost. Hvilket jeg antar betyr at du alltid har en sjanse til å tape, helt ut av det blå? haha, det er en annen måte og se på det ja forresten 1000GS i red dead redemption. endelig, ble litt mye grind Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Lurer på å skaffe meg Blur, men må vente litt til neste uke så hvis noen kjøper så hadde det vært fint med litt feedback fra dere kjøpte meg blur i dag, og storkoser meg sålangt, singleplayeren er sånn nja, men er ikke derfor jeg kjøpte spillet. multiplayer er utrolig morro og det er veldig hektisk, og du har alltid en sjanse til å vinne, et løp der jeg lå på 12 plass, havnet jeg plutselig på første etter å fått x3 nitro boost. hvis noen andre har spillet, gjerne add gamertaggen min Jeg har også Blur og koser meg med det. Har i tillegg Split/Second og liker det litt bedre. Begge er bra spill. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 (endret) Gameplay, dog vanskelig å se og ingen lyd, fra Killzone 3. Videoen blir mest sannsynlig snart slettet, så gjelder å se så fort som mulig. Endret 29. mai 2010 av nouse4aname Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Har fått skaffet meg Final Fantasy 1 til iPod Touch, for et vansklig spill! Men ganske gøy for det Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Så ut som et hvilket som helst annet skytespill Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Det du sa der gjelder også Halo 5 og COD 8 og mange fler Men jeg gleder meg til Killzone 3 hver gang jeg hører noe fra den tittelen fordi 2eren er det råeste FPS jeg har verdt borti på konsoller og det er 2eren jeg har brukt mest tid på online i FPS verden på konsoller lett Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Det du sa der gjelder også Halo 5 og COD 8 og mange fler Har ikke sagt noe annet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg