LarZen Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) Må si meg overrasket og imponert over singleplayeren i MW2. Spilte igjennom veteran en gang til i dag, og for de av dere som sier at den er for kort, tenk om igjen. For det første så synes jeg historien er god. Variasjonen på alle oppdragene er god. Det visuelle er ingen ting å legge styr på. Det er så og si nesten ingenting å trekke fram som et stort minusstrekk ved den, utenom små bagateller som forsvinner når det skal settes et helhetsuttrykk. Lengden på singleplayeren er lang til å være fylt med så mye underholdning, adrenalin og intense actionsekvenser. Lengden treffer akkurat rett på smaksløkene mine og får det til å virke som om det er flere mannsaldre til neste Modern Warfare. Spilte igjennom veteran en gang til (som nevnt over) og fikk et veldig positivt inntrykk som jeg ikke hadde fra før. Multiplayer derimot er fyllt med bugs og ubalanserte elementer, så den holder jeg meg unna. Problemet er at dem fleste som kjøper MW2 er online junkies hvor det eneste dem bryr seg om er å løpe rundt som hodeløse høns å skyte. Og ja enig SP biten er bra, meget bra! EDIT: Når det er skrevet så må jeg også påpeke at jeg spiller MW2 online nesten hver eneste kveld Endret 27. mai 2010 av _LarZen_ Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Neste mnd er det 1år siden The Secret of Monkey Island: Special Edition kom til Xbox Live Arcade. Spillet kom for 1mnd siden på US PSN....ingenting her i Europa enda. En må jo nesten bare le... Lenke til kommentar
thadon Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Måtte laga meg en US-konto fordi spill og demoer kom visst raskere der en i EU. Fantastisk, er det ikke. Lenke til kommentar
Quagles Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Måtte laga meg en US-konto fordi spill og demoer kom visst raskere der en i EU. Fantastisk, er det ikke. Vi har da noen fordeler (om noen få..) f.eks har enda ikke US Vagrant Story eller Final Fantasy 9. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Er det slik at disse eldre titlene som FF-spillene og Metal Gear Solid er optimalisert for nyere TV'er, eller kjører de med samme oppløsning som før? Er enkelte jeg sikler på, men om de vil se dårlige ut vet jeg ikke om jeg gidder. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Tror de er optimalisert for nyere tver Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Ingen som gleder seg til Alpha Protocol? Er det ikke slik at det kommer ut i morgen? Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Ingen som gleder seg til Alpha Protocol? Er det ikke slik at det kommer ut i morgen? Lest 2 blanda reviews om det. Ene siden gav det 5/10 og andre siden gav det 83%. Noen har sagt at valgsystemet er bedre enn ME sitt ;O Jeg har spillet, men er for trøtt til å sette meg ned å spille det nå :< Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 det jeg har lest om alpha protocol er at grafikken er ps2 aktig, mens storyen og skills/pick upsa er det mye av. litt vanskelig valg, samtidig som det er ganske mye i spillbunken min nå som jeg må bli ferdig med, kanskje jeg plukker det opp når det er på tilbud på play.com de som kjøper det, gjerne kom med en mini review Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 skulle ikke pure football komme ut i disse dager? Ikke sett noen anmeldelser enda (ikke lett så mye da, holder meg mest her på gamer.hehe) Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Ingen som gleder seg til Alpha Protocol? Er det ikke slik at det kommer ut i morgen? Jeg gleder meg veldig. Det skulle komme idag ja, så synes det er rart at play.com ikke har sendt det enda. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Kostet det under 200,- eller? Siden du kjøpte på Play. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Ja, men det er pc versjonen jeg har bestilt. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 (endret) Elite til 1695,- hos Netshop Superweekend. http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=53315 Endret 28. mai 2010 av Thomas Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Hohoi, kjøpte nettopp Alpha Protocol til X360 og dette er uspillbart om ikke det hjelper å installere til harddisken! Når jeg går bortover blir det som om jeg kommer borti noe og må stoppe hver andre steg! Ikke noe bedre når jeg skal sikte, den hoppe inn og ut av siktemodus hele tiden! Håper virkelig det hjelper å installere. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Hjalp ikke, fantastisk Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 (endret) Kjipt når du har kjøpt et nytt spill og det er slik. Nå kan det være jeg er helt på viddene, men kanskje det vil hjelpe å slette cashe eller hva det heter i selve konsollen før du starter opp spillet? Vet ikke hvordan man gjør det, men har lest før at det kan hjelpe på en del problemer. Edit. Her http://www.wikihow.com/Delete-the-Cache-on-Your-Xbox-360 Endret 28. mai 2010 av nouse4aname Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Bestemte seg for å fungere etter en time eller noe slikt, mye bedre nå Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Godt å høre. Hva synes du om spillet så langt da? Er det bra? Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Ganske kult spill, ikke AAA for å si det slik, men god underholdning! Mye å velge i mellom type RPG valg i dialog også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg