Gå til innhold

Konsollkaféen!

lonnj89

Anbefalte innlegg

Må si meg overrasket og imponert over singleplayeren i MW2. Spilte igjennom veteran en gang til i dag, og for de av dere som sier at den er for kort, tenk om igjen.

For det første så synes jeg historien er god. Variasjonen på alle oppdragene er god. Det visuelle er ingen ting å legge styr på. Det er så og si nesten ingenting å trekke fram som et stort minusstrekk ved den, utenom små bagateller som forsvinner når det skal settes et helhetsuttrykk. Lengden på singleplayeren er lang til å være fylt med så mye underholdning, adrenalin og intense actionsekvenser.

Lengden treffer akkurat rett på smaksløkene mine og får det til å virke som om det er flere mannsaldre til neste Modern Warfare. Spilte igjennom veteran en gang til (som nevnt over) og fikk et veldig positivt inntrykk som jeg ikke hadde fra før. Multiplayer derimot er fyllt med bugs og ubalanserte elementer, så den holder jeg meg unna.

Problemet er at dem fleste som kjøper MW2 er online junkies hvor det eneste dem bryr seg om er å løpe rundt som hodeløse høns å skyte. Og ja enig SP biten er bra, meget bra!

EDIT: Når det er skrevet så må jeg også påpeke at jeg spiller MW2 online nesten hver eneste kveld :p

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det slik at disse eldre titlene som FF-spillene og Metal Gear Solid er optimalisert for nyere TV'er, eller kjører de med samme oppløsning som før?

Er enkelte jeg sikler på, men om de vil se dårlige ut vet jeg ikke om jeg gidder.

Lenke til kommentar

Ingen som gleder seg til Alpha Protocol? Er det ikke slik at det kommer ut i morgen?

Lest 2 blanda reviews om det. Ene siden gav det 5/10 og andre siden gav det 83%. Noen har sagt at valgsystemet er bedre enn ME sitt ;O Jeg har spillet, men er for trøtt til å sette meg ned å spille det nå :<

Lenke til kommentar

det jeg har lest om alpha protocol er at grafikken er ps2 aktig, mens storyen og skills/pick upsa er det mye av.

litt vanskelig valg, samtidig som det er ganske mye i spillbunken min nå som jeg må bli ferdig med, kanskje jeg plukker det opp når det er på tilbud på play.com

de som kjøper det, gjerne kom med en mini review

Lenke til kommentar

Hohoi, kjøpte nettopp Alpha Protocol til X360 og dette er uspillbart om ikke det hjelper å installere til harddisken! Når jeg går bortover blir det som om jeg kommer borti noe og må stoppe hver andre steg! Ikke noe bedre når jeg skal sikte, den hoppe inn og ut av siktemodus hele tiden! Håper virkelig det hjelper å installere.

Lenke til kommentar

Kjipt når du har kjøpt et nytt spill og det er slik. Nå kan det være jeg er helt på viddene, men kanskje det vil hjelpe å slette cashe eller hva det heter i selve konsollen før du starter opp spillet? Vet ikke hvordan man gjør det, men har lest før at det kan hjelpe på en del problemer.

Edit. Her http://www.wikihow.com/Delete-the-Cache-on-Your-Xbox-360

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...