Toman18 Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Er det noen her inne som har Nintendo DSi XL? Er det vits for meg å gå over til denne siden jeg allerede har Nintendo DS Lite? Sitter på gjerdet nå og det frister innmari med en DSi XL Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Og nå har nouse4aname snart en også. Bestilte en nå ikveld fra elkjop.no. Spent på å se den i virkeligheten og ikke bare på bilder. Har savnet en større skjerm lenge nå, og det er jo enda en stund til 3DS kommer. Men må jo nesten ha et nytt spill til den også, så blir nok til at jeg kjøper meg Giana Sisters når det kommer. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) Der ble GameBoy Micro sendt til meg, mangler nå 4 konsoller så tar jeg en konsollkjøpingpause tror jeg Endret 27. mai 2010 av Toman Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Er det noen her inne som har Nintendo DSi XL? Er det vits for meg å gå over til denne siden jeg allerede har Nintendo DS Lite? Sitter på gjerdet nå og det frister innmari med en DSi XL Har ikke hatt en DS Lite da, men jeg er i det minste veldig fornøyd med den. Utrolig deilig med stor skjerm. Faktisk er skjermene nesten like stor som hele DS Lite. Og stylusen i normal penstørrelse er mye mer behagelig en den lille som følger med DS Lite. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Ja så en unboxing video og den pennen så svær ut, kansje den passer mine hender da Skal se om det noe penger att så skal jeg nok kjøpe den Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Kom igjen Toman, kjøp en DSi XL. Come to the dark side. You know you want to. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Skulle til å spille MP i New Super Mario Bros, men vi hadde ikke nok kontroller Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Og stylusen i normal penstørrelse er mye mer behagelig en den lille som følger med DS Lite. Leste penisstørrelse av en eller annen grunn :rolleyes: Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Din perverse lille mann. ^_^ Må si jeg likte Agarest: Generations of War og Nier rimelig godt. Tror jeg må spille flere japanske spill. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 NIER er veldig bra. Rundet det for noen dager siden. Har du kommet langt i det RoR? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Nei har så og si nettopp startet på det, men historien virker lovende. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Historien er flott ja, men musikken er enda flottere. Du har mange timer med kos foran deg. Nesten så jeg misunner deg litt. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Hehe, ja det er ganske mange spill jeg gjerne skulle opplevd for første gang en gang til. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Kom igjen Toman, kjøp en DSi XL. Come to the dark side. You know you want to. For å si det slikt så frister den sykt Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Et lite off topic spørsmål, dere som bor i oslo og er fotball fans. Er det noen butikker i oslo som selger fotball utstyr? da typisk england skjerf Var ei sjappe øverst på oslo city før som het football shop tror jeg. Mener den eksisterer enda. Den fantes også på Ullevål stadion. Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) Damn jeg hater rubber bandinga i split second. Har i frustrasjon ødelagt en kontroll nå. Spillet er ellers bra men det ødelegger noe sykt. Leder med 6 sek og har den raskeste bilen. Så kommer AIen i en forbanna truck i lysets hastighet og kjører forbi meg i nest siste sving. Får jeg lyst å spille den levelen igjen da? Neppe. Faens dritt. Endret 27. mai 2010 av henrikrox Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Noen som har blur og kan si noe om det? Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) Må si meg overrasket og imponert over singleplayeren i MW2. Spilte igjennom veteran en gang til i dag, og for de av dere som sier at den er for kort, tenk om igjen. For det første så synes jeg historien er god. Variasjonen på alle oppdragene er god. Det visuelle er ingen ting å legge styr på. Det er så og si nesten ingenting å trekke fram som et stort minusstrekk ved den, utenom små bagateller som forsvinner når det skal settes et helhetsuttrykk. Lengden på singleplayeren er lang til å være fylt med så mye underholdning, adrenalin og intense actionsekvenser. Lengden treffer akkurat rett på smaksløkene mine og får det til å virke som om det er flere mannsaldre til neste Modern Warfare. Spilte igjennom veteran en gang til (som nevnt over) og fikk et veldig positivt inntrykk som jeg ikke hadde fra før. Multiplayer derimot er fyllt med bugs og ubalanserte elementer, så den holder jeg meg unna. Endret 27. mai 2010 av Ollorca Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Noen som har blur og kan si noe om det? leste at det ikke skal være rubber banding i blur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg