Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Konsollkaféen!

lonnj89

Anbefalte innlegg

That Team Ico bundle that sneaked its way onto the internet? It’s real, TheSixthAxis has been told this morning, and it’s due Q1 2011.

We don’t currently have much other details that we can spill, and for obvious reasons we’re branding this a rumour, but our source not only confirmed that Ico and Shadow of the Colossus will be heading our way on a Blu-ray disk for the PS3, but also that we won’t see the double pack until the beginning of next year.

http://www.thesixthaxis.com/2010/05/26/team-ico-collection-q1-2011/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
VG247’s evergreen Pat might have lost the plot, but he certainly knows how to spin a yarn. The bottom line of his sordid story: there’s going to be a double pack including Ico and Shadow of the Colossus, on Blu-ray, in HD.There’s no source, but I like to think he’s actually recalling a story rather than making one up, and whilst the protagonists of his drink and sex based tale aren’t actually named, we’d wager there’s more truth here than might at first meets the eye.

Think God of War Collection, then, but better.

http://www.thesixtha...undle-rumoured/

:o

Skal det skje noe her, så la det bli det der! Please, pretty please!

Lenke til kommentar

Så vidt meg bekjent så har GG kun laget Killzone serien mens Insomiac har ett litt bredere spekter med blandt annet Resistance serie, radarduoen Ratchet & Clank, Spyro så hvordan GG kan være en bedre? utvikler enn Insomiac er for meg en gåte men det er kanskje fordi att de er eid av Sony mens dette ikke var tilfellet for Insomiac.

Leste du i det hele tatt hva jeg skreiv? Kvalitet fremfor kvantitet? At det er min subjektive mening? Noe som vil si at det er min personlige mening? Eller skal jeg utdype det mer?

Lenke til kommentar

Så vidt meg bekjent så har GG kun laget Killzone serien mens Insomiac har ett litt bredere spekter med blandt annet Resistance serie, radarduoen Ratchet & Clank, Spyro så hvordan GG kan være en bedre? utvikler enn Insomiac er for meg en gåte men det er kanskje fordi att de er eid av Sony mens dette ikke var tilfellet for Insomiac.

Leste du i det hele tatt hva jeg skreiv? Kvalitet fremfor kvantitet? At det er min subjektive mening? Noe som vil si at det er min personlige mening? Eller skal jeg utdype det mer?

Er det lov til å ha egene meninger på forumet nå? Jeg tror det han mener er at det er vanskelig å si at et spillskap er godt bare fordi de har laget et godt spill. Kan godt hende at neste suger balle som det første ;)

Lenke til kommentar

Fikk faen meg GameCube i hus, og enda en overraskelse var på lur, Super Nintendo fikk jeg for 200kr med Super Mario All-Stars, er jo svinbillig men den er sånn smådefekt, må ta 8bits blås for at den skal funke hehe :)

Nå altså mangler jeg bare 4 til så er jeg så si ferdig :p

Lenke til kommentar

Er det lov til å ha egene meninger på forumet nå? Jeg tror det han mener er at det er vanskelig å si at et spillskap er godt bare fordi de har laget et godt spill. Kan godt hende at neste suger balle som det første ;)

Jeg kan ikke si at det første sugde så veldig, dog var det ingen "Halo killer" som det visstnok skulle være. Men uansett, om det synker i kvalitet som første spill. Så trekker jeg tilbake alt det positive jeg har sagt om Guerilla. Bare det at de klarte å matche KZ2 med CGI klippet er for meg utrolig. Men den som lever får se :)

Lenke til kommentar

Fikk faen meg GameCube i hus, og enda en overraskelse var på lur, Super Nintendo fikk jeg for 200kr med Super Mario All-Stars, er jo svinbillig men den er sånn smådefekt, må ta 8bits blås for at den skal funke hehe :)

Nå altså mangler jeg bare 4 til så er jeg så si ferdig :p

Super Nintendo er tidenes spillkonsoll. Åh, har så mange gode minner fra den :love:

Har tenkte flere ganger at tenk om Nintendo kunne relansert Super Nintendo og Nintendo konsollene, pluss alle spillene som kom ut på dem. Kommer jo aldri til å skje, men vet om en ivertfall som hadde kjøpt om det hadde skjedd.

Lenke til kommentar

Koser meg ikke så mye at det er verdt de lange loadetidene syns nå jeg. Spiller med andre folk, så skal vi sitte å vente så mye, loade inn, loade ut for ny bane osv. Skulle kunne i det minste stilt baner i kø.

Et lite off topic spørsmål, dere som bor i oslo og er fotball fans. Er det noen butikker i oslo som selger fotball utstyr? da typisk england skjerf

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...