Gå til innhold

Konsollkaféen!

lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det slik at det første Killzone-spillet kun er tilgjengelig på PSP eller noe slikt? Eller var det en slags halvetterfølger som kom til PSP'en? Kunne godt tenke meg å prøve Killzone 2, men jeg liker egentlig ikke å plukke opp en serie midt i.

Lenke til kommentar

Det er vel ikke så veldig rart egentlig, sjansen for å treffe et større publikum og dermed selge fler spill og tjene større penger øker betraktelig jo fler konsoller man utvikler til.

De må gjerne lage fler Ratchet & Clank spør du meg!

Lenke til kommentar

Vel, Insomniac er gode utviklere, men jeg må si Naughty Dog er langt over dem. Guerilla er i en helt annen klasse. Resistance var solide spill, men langt i fra noe maskinvare presser. Ratchet har dog alltid hatt litt sjarm, selv om jeg ikke har kjøpt et eneste Ratchet spill i hele mitt liv, eller prøvd noe annet enn demoer.

Lenke til kommentar

Vel, Insomniac er gode utviklere, men jeg må si Naughty Dog er langt over dem. Guerilla er i en helt annen klasse. Resistance var solide spill, men langt i fra noe maskinvare presser. Ratchet har dog alltid hatt litt sjarm, selv om jeg ikke har kjøpt et eneste Ratchet spill i hele mitt liv, eller prøvd noe annet enn demoer.

Vil si at Ratchet & Clank og Spyro (bare de spillene som Insomniac lagde) er to mye bedre franchises enn Jak and Daxter og Uncharted. Men det er vel egene meninger det går på når det kommer til denne diskusjonen.

Og hva mener du med at Gurilla er i en annen klasse?

Endret av Erik
Lenke til kommentar

Guerilla sitter med mye høyere budsjett og kan satse mye mer på spillene sine enn de andre nevnte utviklerne. Og jeg synes de gir mye mer av seg, selv om Uncharted 2 også klarte det, men det var et halvt år senere. Killzone 3 er jo også et bevis på at Guerilla presser grenser og tør å gjøre noe annet enn, slik som Galaxy 2 og Gears of war 2. Altså, samme formel hele veien.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...