Gå til innhold

Konsollkaféen!

lonnj89

Anbefalte innlegg

Nathan Drake has just written new messages on his official page at the german social network "MeinVZ":

- "Amundsen was the first to reach the South Pole. He wrote about a city that is said to have lain under the ice there. That doesn't make any sense!"

- "The South Pole is now 25 million years under ice. Such cities didn't exist at that time. What has Amundsen seen? I can't sleep because of that!"

- "I'm probably crazy, but I want to know more about it. I will fly to Fredrikstad, Amundsen's hometown. Must know it"

Kjelde

Nathan Drake I Noreg? Tykje heller at han kunne reist til Førde og oppsøkt myten om kvifor pølsegratengane på Domus er så jækla gode!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har også Shadow Of Colossus, men det er NTSC utgaven... <_< Jeg får ikke spilt det med andre ord.

Har faktisk en slags samlerversjon av SoC, med pappcover og noen slike kort med bilder av diverse kolosser på. Kom meg aldri så langt at jeg fikk fullført det rikitgnok.

Har den jeg og. Men om jeg ikke tar helt feil nå, så tror jeg alle som kjøpte spillet har den. Uansett et fantastisk spill. Blant topp 5 på PS2 for min del.

Lenke til kommentar

Nathan Drake has just written new messages on his official page at the german social network "MeinVZ":

- "Amundsen was the first to reach the South Pole. He wrote about a city that is said to have lain under the ice there. That doesn't make any sense!"

- "The South Pole is now 25 million years under ice. Such cities didn't exist at that time. What has Amundsen seen? I can't sleep because of that!"

- "I'm probably crazy, but I want to know more about it. I will fly to Fredrikstad, Amundsen's hometown. Must know it"

Kjelde

Nathan Drake I Noreg? Tykje heller at han kunne reist til Førde og oppsøkt myten om kvifor pølsegratengane på Domus er så jækla gode!

Hvorfor har Nathan Drake profil på en mindre troverdig tysk side? Om Naughty Dog ønsker blest er det merkelig de ikke har opprettet en Facebook-side. Jeg syns det lukter av dette her, men mulig siden har fungert som Drakes vindu mot verden før!

@nouse4aname: Det står ingen steder på coveret at det er en samleversjon, så det er godt mulig. Men de få gangene jeg har sett det ellers har det vært i et vanlig cover, så litt eksklusiv er den jo ^_^

Lenke til kommentar

@nouse4aname: Det står ingen steder på coveret at det er en samleversjon, så det er godt mulig. Men de få gangene jeg har sett det ellers har det vært i et vanlig cover, så litt eksklusiv er den jo ^_^

Hvis du har sett spillet i vanlig cover også så er det nok jeg som tar feil. Har nemlig kun sett det i papp cover. Så da er det nok litt mer eksklusivt enn jeg trodde ja :)

Lenke til kommentar

SOTC har så vidt jeg vet aldri kommet i vanlig cover, ihvertfall ikke i Norge. Isåfall er den versjonen uten pappcover mye mer sjelden, for den har ihvertfall aldri jeg sett....ICO derimot...

Endret av g.i.r.l.
Lenke til kommentar

Eg kjøpte SotC i pappcover med disse flotte kortene på elkjøp i sin tid ihvertfall :) Allerede då følte eg at eg kom til å oppleve noe heilt utenom det vanlige   B)

EDIT: Er forøvrig interessert i å få tak i NTSC-utgaven av spillet slik at eg kan spille igjennom det igjen på min US PS3, med best mulig bilde  :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Det kan være jeg rett og slett husker feil angående coveret til SotC, skal ikke påberope meg å vite hva som er sant og ikke ^_^

Høres bra ut Toman, vurder å sette i gang med noe slikt selv en gang i fremtiden når jeg har plass til alle sammen.

Lenke til kommentar

Greit du samler Toman, men er det nødvendig med Gameboy? :p For all de pengene du bruker på eldre maskiner, som du mest sannsynlig ikke kommer til å spille på, kunne du sikkert fått noe veldig godt ut av :p

Skal man samle må man jo ha gameboyer, har SP fra før av, vant GBA og PS2 igår og GameBoy Micro idag :p. Og jo jeg skal selvfølgelig spille på Gameboy Micro og GBAen når jeg får de :p

Lenke til kommentar

Kjelde

Uncharted 3 ? Lov å håpe :D

Lenke til kommentar

Nei har bare rundt 23k i lommeboka jeg kan bruke på det jeg vil :p

Så du har lagt planen om monster-PC på is enn så lenge, eller ? :p

Ja den er på is i dette året regner jeg med :p, etter det som skjedde så ble jeg litt pissed off, så da skal jeg kjøpe gamle konsoller istede :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...