Cloudemyx Skrevet 22. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2010 Jeg har en 60 GB PS3. Den er rimelig full for å si det sånn. Om jeg skal gjøre noe med konsollene mine, skal jeg heller kjøpe en større PS3. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2010 Om du mener du har bruk for stor harddisk så knock your self out! Er forøvrig veldig glad jeg har begge konsollene, selv om det jo da fører til at PS 3'en får tørketid så lenge det ikke kommer en eksklusiv tittel jeg skal ha. Xbox 360 er min foretrukne konsoll å spille på, og multiplattformere får som regel best skussmål på Microsoft sin konsoll. FF 13 er et hederlig unntak forsåvidt. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 22. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2010 Slim bruker mindre strøm også, så det er noe jeg vurderer å gjøre. Jeg kan alltids selge min gamle PS3 til GameStop og bruke de pengene jeg får til å kjøpe den nye konsollen, helst en 250 GB. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 22. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2010 Jeg tenkte å gjøre det samme som deg Cloud...Men tanken på att jeg bytter inn en konsoll jeg betalte 6k for mot en litt tynnere versjon som koster 2600 og bare får 2 ekstra spill var en skikkelig dårlig deal for min del. Jeg endte opp med å bytte ut harddisken.. BTW: 4 player podcast skal ha stream marathon for å få inn penger til E3. Donering er valgfritt, man kan se på streamen uten å gi noe som helst. http://www.youtube.com/watch?v=haKCsDzHwKo&feature=player_embedded Ett nyere gullkorn fra 4pp: http://www.justin.tv/j_52/b/263912940 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2010 XBOX360 Elite konsoll + 5 spill - SIBA - 2295kr Xbox 360 Elite 250GB, 2 stk sorte trådløse håndkontrollere, 1 stk hvit trådløs håndkontroll, Spillene Forza, Halo 3 og Fable II - Game.no - 2499kr Begge disse er billigere enn noen bundle du vil få fra Play.com takket være Mr.Toll og Mr.Mva. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 23. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2010 Eventuelt kan du prøve å få tak i ein Arcade, hender det er tilbod på dei til rundt ~1000 kr. Lefdal hadde dei til 795,- for ei stund tilbake. 250 GB-disk frå Microsoft kjem for sal no snart og vil ligge på rundt 700 kr på norske webshops. Dei spela der er ganske billige frå England, totalt sett bør du kunne få tak i dei til rundt £70. Sjølv om du då kjøper Super Elite med Forza 3 til ~2400 kr i Noreg endar du opp godt under den prisen du måtte betalt om du importerer bundle frå Play. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 23. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2010 Ja, får se litt på de tilbudene der som Lakus postet. Ikke så dårlige de. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2010 Nei, de er faktisk veldig gode! Hadde jeg hatt bruk for enda en hadde jeg slått til på dagen. Syns det kanskje er litt rart at de sender med tre håndkontrollere, men det er vel bare meg. Jeg har hatt mer enn èn kontroller tilkoblet min Xbox èn gang, og det var i ti minutter for en achievement i LEGO Batman ^_^ Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2010 Så du spiller lite splitscreen altså? Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 23. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2010 Nei, de er faktisk veldig gode! Hadde jeg hatt bruk for enda en hadde jeg slått til på dagen. Syns det kanskje er litt rart at de sender med tre håndkontrollere, men det er vel bare meg. Jeg har hatt mer enn èn kontroller tilkoblet min Xbox èn gang, og det var i ti minutter for en achievement i LEGO Batman ^_^ Har fire kontroller og bruker de relativt ofte i forhold til hvor mye jeg spiller. Broren min har også 4 kontrollere og bruker de ofte. Går mye i splitscreen og co-op.. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 23. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2010 Jeg har hatt mer enn èn kontroller tilkoblet min Xbox èn gang, og det var i ti minutter for en achievement i LEGO Batman ^_^ Må bare skyte inn at det ikke stemmer. Husker godt at vi spilte Mortal Kombat vs DC hos deg ifjord med to på en gang! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2010 (endret) Jeg spiller så godt som aldri splitscreen. For det første har jeg få spill som støtter det, for det andre har jeg svært få å spille med. Ja pokker Atsjonas, det stemmer! Left 4 Dead også selvfølgelig ^_^ Endret 23. mai 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 23. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2010 Om jeg bare får penger på konto nå, så blir det kjeksboks 360 på meg. B) Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 23. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2010 Veldig bra Du skal se at ett nytt spillbibliotek (forhåpentligvis) åpner seg for deg Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 23. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2010 Det gjør det. Jeg vurderer å kjøpe en ren Elite med 120 GB uten noe mikkmakk ved siden av. Så slipper jeg å få en hel del spill jeg ikke vil ha, eller dobbelt opp av noe. Hvem sa at det ville komme en harddisk på 250 GB som kunne kjøpes i butikk? Når kommer det? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2010 250 gigger Koster 670 kroner her. Lenke til kommentar
waveshaft_InnleggNO Skrevet 23. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2010 250 GB harddisk er allerede ute i butikkene. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2010 Men om du skal kjøpe harddisk separat ville jeg kjøpt en Arcade til rundt tusenlappen og så harddisken til rundt 700. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 23. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2010 Er harddisken svart eller grå? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 23. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2010 Er ikke harddiskene i sånn sølvfarget da? Sånn blank? Jeg satser på en vanlig Elite med 120 GB harddisk først. Så får jeg se etterhvert om den fylles opp raskt eller ei. Har så lite lyst på en vanlig Arcade. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg